sorry ben gewoon wat koekoek aan het wordenquote:Op zondag 8 mei 2011 18:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik krijg ergens het gevoel dat je in herhaling valt
Crap wie was het dan die haar bracht hier???quote:Op zondag 8 mei 2011 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
Ehm, outpost, ik weet niet wat jij in je dromen doet, maar over mijn lijk dat ik haar naar iemand van boven de 20 ga brengen...
Heloef dus...quote:Op zondag 8 mei 2011 18:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Crap wie was het dan die haar bracht hier???
zoiets heet dromen (zijn bedrog)quote:Op zondag 8 mei 2011 18:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Crap wie was het dan die haar bracht hier???
die horen dit nu tijdens de voetbal?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:12 schreef Viro het volgende:
[..]
headset afgedaan en versterker + mengpaneel aangezet zodat hele straat mee kan genieten
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die horen dit nu tijdens de voetbal?
allebei.. maar het feit dat mams en vriend meeluisteren gaf de doorslagquote:Op zondag 8 mei 2011 18:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij wil jezelf niet horen kreunen of wil je niet dat moeders het hoort?
En zeker negers zie je in het donker niet goedquote:Op zondag 8 mei 2011 18:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat moet dan wel ja! Het was donker he dus zag t niet zo goed.
Krijg je ook ff niet van me ook. Vind je dat heel vreemd? Nee toch?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:53 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik had een pm gestuurd naar huppel
maar nog steeds geen antwoord
ik zal wel ongeduldig zijn
Jij herkende mij anders wel heel snel toen ik je donkere kamer binnenkwamquote:Op zondag 8 mei 2011 18:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En zeker negers zie je in het donker niet goed
Daar doelde ik ook op.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En zeker negers zie je in het donker niet goed
Mja jou lul kent ie inm wel ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij herkende mij anders wel heel snel toen ik je donkere kamer binnenkwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |