quote:Op zondag 8 mei 2011 16:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Op 11 jarige leeftijd ben ik hem tegengekomen, en nog steeds bevredigd hij me elke avond. Streelt hij mijn wang, als ik tranen heb. Tilt hij alle zware dingen voor me. En beschermd me wanneer ik in gevaar ben.kan niemand evenarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaha.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:16 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
bij mij is de vraag meer "waneer kom ik de twee ware tegen"
ik wil twee vriendinnetjes.....
Jij bent voor mij de ware.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
De ware bestaat niet, alleen de beste timing. En voor iedereen is die leeftijd weer anders.
Dat hangt er vanaf wat je hebt gedaan. Soms kan je beeld van iemand compleet veranderen als die persoon iets doet wat je nooit achter hem/haar had gezocht. Of iets wat heel erg is. Dan kan je nog zo goed bij elkaar passen, maar als bijv. iets als vertrouwen ontbreekt dan heb je alsnog niks.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:40 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat ik me afvraag, mijn eigen situatie.
Vroeger heb ik een ''relatie'' gehad van ongeveer 2 jaar (misschien iets langer). Echt alles klikte tussen ons, zelfde humor, zelfde principes/opvattingen, zelfde interesses. Het was een soort van vriendschap, maar dan meer. Toen is het ineens overgegaan door een domme fout van mij waar zij helaas was achtergekomen. Ze wil/wou me nooit meer spreken/zien, heel boos enzo. Nou denk ik eigenlijk nog vaak aan haar (ik heb geen verdriet meer, inmiddels al verliefd geweest op andere) maar was zij dan de ware of niet?Of was het van haar kant nep omdat ze ineens zo vastbesloten was om het uit te maken en nooit meer iets van zich te laten horen..
Das waar. Toen zij erachter kwam, was het meteen over. Eerst belden we nog wel vaak, maar ong. na een maand ging ze ouwehoeren met andere jongens. Haar reden was: ''zo vergeet ik jou sneller''. Ik weet nog steeds niet of alles nou gelogen was van haar kant, of niet. Het lijkt me niet dat je twee jaar lang kan liegen maar aan de andere kant, zo snel naar anderen...quote:Op zondag 8 mei 2011 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat je hebt gedaan. Soms kan je beeld van iemand compleet veranderen als die persoon iets doet wat je nooit achter hem/haar had gezocht. Of iets wat heel erg is. Dan kan je nog zo goed bij elkaar passen, maar als bijv. iets als vertrouwen ontbreekt dan heb je alsnog niks.
Wat denk je zelf.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Das waar. Toen zij erachter kwam, was het meteen over. Eerst belden we nog wel vaak, maar ong. na een maand ging ze ouwehoeren met andere jongens. Haar reden was: ''zo vergeet ik jou sneller''. Ik weet nog steeds niet of alles nou gelogen was van haar kant, of niet. Het lijkt me niet dat je twee jaar lang kan liegen maar aan de andere kant, zo snel naar anderen...Maar ja, wie weet was zij wel de ware. Ik denk iig nog wel aan haar, ben benieuwd of zij nog wel eens aan mij denkt.
Was zijn openingszin ook: Hey, nuecken?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:20 schreef fervente het volgende:
Zijn er hier werkelijk zo weinig mensen die in de ware geloven?
Ik geloof in meerdere waren. En ik heb zelfs al het gevoel gehad er één tegen te zijn gekomen. Zonder dat ik hem echt ken... Ik ben nu alleen nog best jong (18) dus het kon/kan ook gewoon een kalverliefde zijn
Nee. Gelukkig niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:25 schreef Sjpiener het volgende:
[..]
Was zijn openingszin ook: Hey, nuecken?
Wat een husselaar dan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |