nou het zijn voorbeelden bij het punt van partnerskeuze....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:17 schreef extorminator126 het volgende:
[..]
uhm als je een stukje doorlas, zag je dit: Er is nog een belangrijk verschil. Met de nadruk op NOG
Mijn engels docent zei dat de teksten ergens in februari wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:17 schreef Internepper het volgende:
Hoelang worden deze examens eigenlijk van tevoren wel niet gemaakt.. kunnen die mensen niet gewoon een keer het examen zelf maken of zo?
Mannen laten zich in hun keuze voor een partner meer leiden door het uiterlijk dan vrouwen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:19 schreef lolhaha het volgende:
[..]
nou het zijn voorbeelden bij het punt van partnerskeuze....
ja maar wat ik dus wil duidelijk maken is dat het dus een subverschil is van het belangrijke verschil van de partnerskeuze....... maar ja zo zie ik het, kan ook verkeerd zittenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:21 schreef extorminator126 het volgende:
[..]
Mannen laten zich in hun keuze voor een partner meer leiden door het uiterlijk dan vrouwen.
Vrouwen vinden de status van een man belangrijker dan zijn uiterlijk.
Dat is toch een verschil?
Haha goed bezugquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef Internepper het volgende:
Heb een klacht ingediend. Ietwat veranderd.
Een examen dat makkelijk blijkt te zijn, krijgt in de normering een lage N-term (kleiner dan 1,0), bijvoorbeeld 0,5 of minimaal 0,0. Als een examen als moeilijk wordt beoordeeld, dan stelt het College voor Examens (CvE) een hoge N-term (groter dan 1,0) vast, tot 'in principe' maximaal 2,0 . Een enkele keer zijn N-termen boven de 2,0 toegepast.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:29 schreef extorminator126 het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe de norm wordt vastgesteld?
En hoe komen ze erachter als het te makkelijk is? Door gemiddelden van een paar scholen of?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef Internepper het volgende:
[..]
Een examen dat makkelijk blijkt te zijn, krijgt in de normering een lage N-term (kleiner dan 1,0), bijvoorbeeld 0,5 of minimaal 0,0. Als een examen als moeilijk wordt beoordeeld, dan stelt het College voor Examens (CvE) een hoge N-term (groter dan 1,0) vast, tot 'in principe' maximaal 2,0 . Een enkele keer zijn N-termen boven de 2,0 toegepast.
De N-term wordt ook gebruikt om te laat ontdekte onvolkomenheden in het examen te 'corrigeren'. Bij het tweede tijdvak geldt in het algemeen minimaal de zelfde N-term als bij het eerste tijdvak, tenzij de N-term van bij het eerste tijdvak mede bepaald werd door onvolkomenheden in de examenopgaven.
Wikipedia.
Ik meen hier ergens op het forum te hebben gelezen dat de eerste 5 of 10 van het alfabet (van je school) worden gecontroleerd.. op basis daarvan denk ik? dat weet ik niet precies. Ik denk dat ze ook rekening houden met het aantal (serieuze) klachten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:33 schreef extorminator126 het volgende:
[..]
En hoe komen ze erachter als het te makkelijk is? Door gemiddelden van een paar scholen of?
moest je de punten ervoor zetten dan??quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:35 schreef fcujorick het volgende:
Als je een deel van de goede antwoorden wel hebt genoemd in je samenvatting maar niet op de plaatsen achter de punten waar het moest staan; bijv. inductief en deductief denken bij belangrijkste natuurlijke verschillen tegenwoordig terwijl het bij samenwerken in de toekomst moest staan, krijg je dan wel punten omdat je het goede antwoord noemt of niet?
met houvast bieden in de onderkenning van dat verschil bij punt 1 noemen ipv bij 3 etc.
uhm dan krijg je geen punten, de 7 aandachtspunten , zijn dus de 7 alinea's , je kan de antwoorden van bijv de 3de aandachtspunt niet in de 5de alinea zetten, want dan denken ze dat, dat het antwoord is voor de 5de aandachtspunt. Dus nee helaasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:35 schreef fcujorick het volgende:
Als je een deel van de goede antwoorden wel hebt genoemd in je samenvatting maar niet op de plaatsen achter de punten waar het moest staan; bijv. inductief en deductief denken bij belangrijkste natuurlijke verschillen tegenwoordig terwijl het bij samenwerken in de toekomst moest staan, krijg je dan wel punten omdat je het goede antwoord noemt of niet?
met houvast bieden in de onderkenning van dat verschil bij punt 1 noemen ipv bij 3 etc.
Nee dat bedoelt hij nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:39 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
moest je de punten ervoor zetten dan??
da heb ik nie gedaan
Denk wel rond de 1 . Gezien de klachten. misschien nog wel wat meerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:44 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Wat denken jullie dat de normering wordt? Minstens 0,7?
Ik denk het wel ja, voorgaande jaren leert dat het iets boven de 1 ligt. Gezien het aantal klachten nu lijkt het erop alsof het wel minstens 0.7 wordt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:44 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Wat denken jullie dat de normering wordt? Minstens 0,7?
Wil je geen hoger punt dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:48 schreef Examen2011 het volgende:
Waar is iedereen over aan het klagen dan? Het was toch prima te doen?
Bron? Volgensmij maakt het namelijk geen fluit uit. Je hoeft ook in de samenvatting niet neer te zetten op welk punt je antwoord geeft.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:40 schreef extorminator126 het volgende:
[..]
uhm dan krijg je geen punten, de 7 aandachtspunten , zijn dus de 7 alinea's , je kan de antwoorden van bijv de 3de aandachtspunt niet in de 5de alinea zetten, want dan denken ze dat, dat het antwoord is voor de 5de aandachtspunt. Dus nee helaas
Och, mensen die denken dat heel veel dezelfde klachten indienen heel veel helptquote:
Nee goh dat zeg ik toch niet. Die kerel vraagt waarom iedereen klaagt.. Ik zeg niet dat hij moet klagen maar mede daardoor krijgt hij dadelijk misschien wel een hoger punt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:51 schreef Prulez het volgende:
[..]
Och, mensen die denken dat heel veel dezelfde klachten indienen heel veel helpt![]()
Goede klachten helpen wel, het aantal speelt wel een beetje mee; maar ik klaag alleen als ik ergens achter sta; en niet persé omdat ik een hogere norm wil. Kuddegedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |