Remlof?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:25 schreef MaMaLief het volgende:
Hij leest in iedergeval hier op FOK, want hij smst mij net dat ik het niet op internet neer moet zetten.
@meneer:quote:Op zondag 8 mei 2011 16:25 schreef MaMaLief het volgende:
Hij leest in iedergeval hier op FOK, want hij smst mij net dat ik het niet op internet neer moet zetten.
En dan wassie ook nog getrouwd met een andere vrouw. Zou hij ook kinderen hebben? Hoe dan ook, een kerel die als mens aardig mislukt isquote:Op maandag 9 mei 2011 09:45 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
@meneer:
Dat krijg je ervan, lamlul.
Uit een ander topic:quote:Op zondag 8 mei 2011 15:29 schreef MaMaLief het volgende:
ik wil morgen ook naar de huisarts gaan. maar wilde het na 7 weken even kwijt. heb er nog met niemand overgesproken en ik heb natuurlijk ook niet eindeloos de tijd.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:44 schreef MaMaLief het volgende:
Ik ben nu alweer een poosje alleen sinds mijn scheiding, en eigenlijk zou ik wel weer eens een leuke man willen ontmoeten. In mijn omgeving zijn weinig vrijgezelle mannen. Nu ben ik wat aan het rondkijken geweest, maar wat zijn er veel datingsites, welke moet ik nou kiezen.
Welke site is er leuk, zonder al te veel fake, en niet al te duur. Kortom ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Samengevat.. Op 1 april (5 1/2 week geleden) besluit je te willen internetdaten en je bent in je 7de week? Op zich kan dat, omdat gerekend wordt vanaf menstruatie ipv bevruchting, maar dan nog wordt het vrij krap om op 2 april een gescheurd condoom te hebben en echt om die man te gaan geven.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:26 schreef MaMaLief het volgende:
ik zal zo nu en dan een update plaatsen, ben net bij de huisarts geweest en die was erg verbaasd dat ik zomaar zwanger ben geraakt, dat had medisch gezien niet kunnen gebeuren. dat maakt het allemaal niet makkelijker. Ik wordt nogal heen weer geslingerd. Aan de ene kant is ook dit kindje bij mij welkom. Maar ik ben een beetje bang voor de oordelen van de wereld. Heel veel mensen zijn nogal hard in hun oordeel. Ik was echt om die man gaan geven, het was voor niet alleen lust. Mijn ouders hebben gezegd wat ik ook beslis hun er voor mij zullen zijn.
Wel fijn dat je met je ouders gesproken hebtquote:Op maandag 9 mei 2011 09:26 schreef MaMaLief het volgende:
ik zal zo nu en dan een update plaatsen, ben net bij de huisarts geweest en die was erg verbaasd dat ik zomaar zwanger ben geraakt, dat had medisch gezien niet kunnen gebeuren. dat maakt het allemaal niet makkelijker. Ik wordt nogal heen weer geslingerd. Aan de ene kant is ook dit kindje bij mij welkom. Maar ik ben een beetje bang voor de oordelen van de wereld. Heel veel mensen zijn nogal hard in hun oordeel. Ik was echt om die man gaan geven, het was voor niet alleen lust. Mijn ouders hebben gezegd wat ik ook beslis hun er voor mij zullen zijn.
ik was al aan het daten met deze niet geweldige vent.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:20 schreef Kabolter het volgende:
TS, mocht je het houden, hoe ga je er dan voor zorgen dat de vader het erkent?
Lijkt mij dat je hoe dan ook op papier wilt hebben wie de vader van het kind is.
Als ik het zou houden dan hoeft hij het niet te erkenen. Tenzij hij daar zelf om zou vragen, ik ga niet achter hem aan lopen als een hondje.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:20 schreef Kabolter het volgende:
TS, mocht je het houden, hoe ga je er dan voor zorgen dat de vader het erkent?
Lijkt mij dat je hoe dan ook op papier wilt hebben wie de vader van het kind is.
was een beetje bang voor het oordeel mijn ouders zijn vrij streng gelovig vandaar.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel fijn dat je met je ouders gesproken hebt(waarom durfde je dat niet eigenlijk? zo te lezen hebben ze er alle begrip voor)
Ik zie dat veel anders. Je hoeft niet als een hondje achter hem aan te lopen, je moet hem juist zien als het hondje en hem tot je roepen.. Hij loopt nu als een hondje rond, zonder enige vorm van verantwoordelijkheid te nemen. Zowel tegenover jou als tegenover zijn vrouw.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:23 schreef MaMaLief het volgende:
[..]
Als ik het zou houden dan hoeft hij het niet te erkenen. Tenzij hij daar zelf om zou vragen, ik ga niet achter hem aan lopen als een hondje.
Eh, ja, dat is het wel. Dat is het risico van sex hebben, hoe onaardig het ook klinkt. En dit soort situaties zijn natuurlijk relatief makkelijk te voorkomen door het alleen met je eigen vrouw te doenquote:Op maandag 9 mei 2011 12:57 schreef SicSicSics het volgende:
Er wordt nu gedaan als of het alleen de beslissing van TS is, maar dat is het natuurlijk niet. Interessante casus dit.
Lekker makkelijk dus.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:01 schreef missyB het volgende:
Als de man absoluut geen vader wil worden moet hij zich maar laten steriliseren.
of geen sex hebben, ook niet met condoom.
Ik wil absoluut geen kinderen meer dus ik laat me steriliseren, mijn man is er niet uit of hij nog kinderen wil.
Het kan zijn dat wij ooit uit elkaar zouden gaan en hij nog wel vader wil worden dus houdt hij zijn optie open, prima.
Als een man geen vader wil worden en ik zou besluiten het kind houden is dat kind financieel ook mijn verantwoording vind ik.dus geen alimentatie.
Maar zo denk ik er over.
vind dat je duidelijk moet zijn vanaf begin af aan wie de vader is, je verder onthouden van alle commentaar, dat is aan de vader om later verantwoording af te leggen aan zijn kind.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:02 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Ik zie dat veel anders. Je hoeft niet als een hondje achter hem aan te lopen, je moet hem juist zien als het hondje en hem tot je roepen.. Hij loopt nu als een hondje rond, zonder enige vorm van verantwoordelijkheid te nemen. Zowel tegenover jou als tegenover zijn vrouw.
Als kind zou ik toch minimaal wel eisen dat het, liefst voor de geboorte al, duidelijk is wie mijn vader is. Dit roept later alleen maar vragen op. Vooral als het mis dreigt te gaan, dat hij het altijd heeft ontkent en niet traceerbaar is of niet meer leeft. Daarnaast kan het ook zo zijn, maar dat idee heb ik totaal niet bij jou, dat de moeder in kwestie niet wil dat het kind later contact krijgt met zijn biologische vader. Dit hoeft nu nog niet zo te zijn, maar misschien dat de moeder laat zoiets heeft van: ik wil niet dat het kind de vader kan opzoeken want hij heeft zich er wel heel makkelijk vanaf gemaakt.
Dan is dat kind altijd nog MIJN keuze geweest en dus nog steeds MIJN verantwoording.en niet van een vader die vanaf begin af ana al gezegd heeft dit kind niet te willen.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:04 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Lekker makkelijk dus.En zo denk je er nu over. Over 5 jaar raak je je baan kwijt (hypothetisch) en dan?
Hij heeft er ook wat over gezegd. En iedereen die aan seks begint weet dat een zwangerschap een gevolg kan zijn. Kun je daar niet mee omgaan, hou je lul dan in je broek.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:57 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb er wel een dubbel gevoel bij. Aan de ene kant gun ik het TS, aan de andere kant zou papa (hoe fout hij ook is) er ook wat over te zeggen moeten hebben.
Bij vrouwen ligt dit onderwerp gevoeliger. Daarnaast bezitten wij als man zijnde alleen maar de zaadcel. De vrouw 'geeft' niet alleen haar eicel. Er vormt en groeit echt iets in haar. Wegnemen zal als amputatie voelen, iets wat de man in veel mindere mate zo zal ervaren.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:57 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb er wel een dubbel gevoel bij. Aan de ene kant gun ik het TS, aan de andere kant zou papa (hoe fout hij ook is) er ook wat over te zeggen moeten hebben.
Er wordt nu gedaan als of het alleen de beslissing van TS is, maar dat is het natuurlijk niet. Interessante casus dit.
Mamalief gaat niet verder dan 'Hij hoeft het niet te erkennen.' maar dat is natuurlijk fucking bullshit. Als jij geld nodig hebt kun je altijd bij hem aankloppen. Als je kind straks wil weten wie papa is, kun je altijd bij hem aankloppen. En daar moet hij ook mee leven.
goeie post! kon de woorden zo niet vinden maar helemaal eens met wat je schrijftquote:Op maandag 9 mei 2011 13:07 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Bij vrouwen ligt dit onderwerp gevoeliger. Daarnaast bezitten wij als man zijnde alleen maar de zaadcel. De vrouw 'geeft' niet alleen haar eicel. Er vormt en groeit echt iets in haar. Wegnemen zal als amputatie voelen, iets wat de man in veel mindere mate zo zal ervaren.
Waarschijnlijk bedoel je hetzelfde als mij:de keuze van de vrouw zal de doorslag moeten geven omdat zij nou eenmaal een groter aandeel hierin heeft.
Bedoel je dat het zo op papier moet staan of is het verhaal van de moeder voldoende?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:04 schreef missyB het volgende:
[..]
vind dat je duidelijk moet zijn vanaf begin af aan wie de vader is, je verder onthouden van alle commentaar, dat is aan de vader om later verantwoording af te leggen aan zijn kind.
Maar als je de keuze bij de vrouw legt, moet je ook de verantwoordelijkheid daar leggen. Dus vraag dan ook geen alimentatie aan.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:07 schreef Kabolter het volgende:
Waarschijnlijk bedoel je hetzelfde als mij:de keuze van de vrouw zal de doorslag moeten geven omdat zij nou eenmaal een groter aandeel hierin heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |