SPOILER: RechtsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LinksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is nu allemaal wat kaal en doods maar daar komt de komende weken vanzelf verandering in.Moet morgen of zondag de vloer bewerken met een anti groene aanslag goedje. Ieder jaar weer het zelfde helaas...
[ Bericht 53% gewijzigd door Outpost76 op 22-03-2012 19:17:16 ]
Ja lekker he!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:32 schreef douche-eendje het volgende:
Wat een ruimte outpost! Post ook eens foto's als het mooi groen is geworden, ben benieuwd hoe het er dan uit zal zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Outpost76 op 22-03-2012 20:56:24 ]
Dat is 10 x 2,5 jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:00 schreef Teslynd het volgende:
Is dat 10x2,5? Om jaloers op te worden! Mijn balkon is al relatief groot met 4,5x1,6. Inderdaad als verlengstuk van de woonkamer. Zoveel huizen hebben een kleintje van ca. 2 deuren breed en 1 deur diep aan de slaapkamer.
Boeken en artikelen over balkons blijken meestal over terrassen te gaan.
Thx!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:46 schreef douche-eendje het volgende:
Mooi zeg Outpost! Ik krijg van zulke foto's echt zin om aan de slag te gaan met mijn balkonnetjes, ze zijn wel wat kleiner dan die van jou, haha. 3.40 x 1.40, op het noorden en op het zuiden. Vraagt dus ook een verschillende beplanting, maar denk dat ik in eerste instantie alleen de zuidkant ga doen. Daar zit ik toch het meeste want zon
@ Spoiler Ik heb straks ook geen bad meer
Juist vorst aan de grond.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
In het oosten kan er vannacht vorst aan de grond komen dus alles wat niet tegen vorst kan tijdig naar binnen halen mensen! En zelfs al gaat t niet vriezen vinden de meeste zaailingen temperaturen van net boven nul ook niet lekker.
Vorst aan de grond ja en jij denkt dat het op jou balkon dan +10 blijft ofzo?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Juist vorst aan de grond.Daar heb ik dus geen last van.
Zaailingen heb ik niet daar is het balkon niet groot genoeg voor, ik koop wel plantjes.![]()
Had m'n olijfboompje al naar binnen. Die wordt niet zo blij van kou.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vorst aan de grond ja en jij denkt dat het op jou balkon dan +10 blijft ofzo?
Het was een algemene waarschuwing. Wie de schoen past en zulks.
Die ben ik vergeten in te pakken vd winter...quote:Op maandag 26 maart 2012 22:55 schreef Messina het volgende:
[..]
Had m'n olijfboompje al naar binnen. Die wordt niet zo blij van kou.
Het blijft boven de 0 graden hier, dat is het voordeel van vol op het Zuiden zitten in maart en met vorst aan de grondquote:Op maandag 26 maart 2012 22:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vorst aan de grond ja en jij denkt dat het op jou balkon dan +10 blijft ofzo?
Het was een algemene waarschuwing. Wie de schoen past en zulks.
Goodbye olijfboompjequote:Op maandag 26 maart 2012 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die ben ik vergeten in te pakken vd winter...Denk niet dat ie het overleeft heeft.
Graag gedaan.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Het blijft boven de 0 graden hier, dat is het voordeel van vol op het Zuiden zitten in Maart en met vorst aan de grond...in juli met 30 graden piep ik weer anders.
![]()
maar bedankt voor de waarschuwing.
Leuk... Ik had m net een paar maanden...quote:Op maandag 26 maart 2012 23:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Goodbye olijfboompje...die winterperiode heeft zelfs mijn winterharde violen gekeeld en mijn roos ziet er ook heel dood uit.
Die winterperiode heeft hier extreme schade aangericht, juist omdat het daarvoor zo zacht weer was....hier is het ook maar afwachten wat er nog uitloopt want sommige potten blijven angstvallig stil.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuk... Ik had m net een paar maanden...![]()
Van mn ouders gekregen, die m hadden gekocht in Zuid Frankrijk...![]()
Ik heb geen extreme schade. All1 mn bieslook en misschien mn olijf hebben het niet gered. De rest doet t nog!quote:Op maandag 26 maart 2012 23:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Die winterperiode heeft hier extreme schade aangericht, juist omdat het daarvoor zo zacht weer was....hier is het ook maar afwachten wat er nog uitloopt want sommige potten blijven angstvallig stil.
Nee geen idee... Verder dan schrobben kom ik ook niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:36 schreef douche-eendje het volgende:
Heeft er hier nog iemand een geniale tip om duivenpoep van mn balkons te krijgen? Ben al bezig de duiven weg te krijgen, nu de "cadeautjes" van die rotbeesten nog.
Das minder... Ik heb geen bollen. Vind dat altijd zo zonde van mn geld...quote:Op maandag 26 maart 2012 23:29 schreef Teslynd het volgende:
Het gaat daarom niet zo goed met m'n bloembollen. De tulpen waren al een eind uitgelopen. Er zijn nu 2 botanische tulpjes die sinds vorige week voorzichtig bloeien. Andere tulpen zijn op normale maarthoogte of zijn verrot. De narcissen zouden al moeten bloeien maar zijn nog maar vingerlang. En dan zijn er de scilla en nog zoiets, die kortgeleden in de opruiming bij de Hema gekocht zijn voor je maar nooit. Die werden niet geplaagt door late vorst en enkele bloeien al!
Gewoon een sopje, desnoods even de plekken inweken met wat keukenpapier gedrenkt in het sopje(als je verticale vlakken hebt) en dan maar poetsen met een borstel/schuursponsje...ik heb tortelduiven als huisdier en zo pak ik de kooionderbakken aan....weken in een sopje en schrobben maar.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:36 schreef douche-eendje het volgende:
Heeft er hier nog iemand een geniale tip om duivenpoep van mn balkons te krijgen? Ben al bezig de duiven weg te krijgen, nu de "cadeautjes" van die rotbeesten nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |