Alle balkons.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:14 schreef TwyLight het volgende:
Is dit het grote balkon topic, of het topic voor grote balkons?
quote:
Nope, die takken ga ik uiteindelijk naar beneden leiden.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:18 schreef APK het volgende:
[..]
Seven, heeft die Wisteria wel iets om tegenaan te klimmen?
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:07 schreef Seven. het volgende:
Wisteria aan de andere kant.
[ afbeelding ]
Mogelijke Dahlia:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:29 schreef Seven. het volgende:
OK, daar gaan we dan.
De troosteloze bende ervoor (en hier had ik al opgeruimd)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:38 schreef Seven. het volgende:
Decoratieve shitjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:55 schreef Seven. het volgende:
Mijn plantjes
May I present you.....
Wisteria, Cotinus (met die lelijke vorm) en.. vlinderstruik! (had aanvankelijk lelijke vorm maar begint nu serieus bij te trekken)
[ afbeelding ]
Naam: onbekend, iets van Nandina firepower. Doet het prima!
[ afbeelding ]
Ik weet niet meer zeker of dit nou mijn Dahlia gaat worden.
[ afbeelding ]
Ah ja, dat moet dan mijn Brugmansia zijn, was al zo'n beetje vergeten wat ik ook alweer heb aangeschaft allemaal.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuk, eindelijk foto's van het balkon van Seven, het is een stuk vrolijker geworden. Die eerste waarvan je dacht dat het mogelijk een dahlia zou zijn is volgens mij iets van een brugmansia of datura, kan dat?
Vogelkooitje is leuk!
Brussels.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:22 schreef kaasplankje het volgende:
Seven, jou balkon ziet er on-nederlands uit. wel mooi trouwens.
Oei, kan je niet direct een tip geven.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
Mijn poezenbeest is een balkonterrorist!![]()
Vannacht ontdekte ik, dat ze één van mijn komkommerbakken tot kattenbak had omgedoopt. 1 Komkommerplantje lag naast de bak (gesloopt), de plantenbak stonk naar pis en de modder kleefde tot op de ramen.
Ik dacht haar te slim af te zijn, door saté prikkers in de grond te steken (meteen maar in alle bakken gedaan). Maar vanmorgen bleek ze zich daar niets van te hebben aangetrokken. Ze heeft weer in diezelfde bak geplast, en komkommerplantje no 2 is nu ter ziele.
Als iemand tips heeft (poezenbeest is niet van het balkon af te houden, dus dat is geen optie), hoor ik het heel graag!
Mss kun je een net over je plantjes spannen? Vervelend zeg!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
Vannacht ontdekte ik, dat ze één van mijn komkommerbakken tot kattenbak had omgedoopt. 1 Komkommerplantje lag naast de bak (gesloopt), de plantenbak stonk naar pis en de modder kleefde tot op de ramen.
Ik dacht haar te slim af te zijn, door saté prikkers in de grond te steken (meteen maar in alle bakken gedaan). Maar vanmorgen bleek ze zich daar niets van te hebben aangetrokken. Ze heeft weer in diezelfde bak geplast, en komkommerplantje no 2 is nu ter ziele.
Als iemand tips heeft (poezenbeest is niet van het balkon af te houden, dus dat is geen optie), hoor ik het heel graag!
Misschien kun je een stuk kippengaas halen en dat er als een "hoedje" overheen vouwen?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
Er passen 2 klapstoeltjesop mijn balkon. Wel relaxed, heb zaterdagnacht nog een jointje gerookt met een vriend op mijn balkon. Heerlijk om gewoon lekker buiten te kunnen zitten in het midden van de nacht.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:10 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Misschien kun je een stuk kippengaas halen en dat er als een "hoedje" overheen vouwen?
@Seven: Wát een verschil jouw balkon eerst en nu. Je hebt echt iedere cm benut.
Maar waar is je plek om te zitten nu?
Ik ga inderdaad met kippengaas aan de slag. Niet eroverheen, maar er omheen. Hopelijk gaat het werken.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:10 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Misschien kun je een stuk kippengaas halen en dat er als een "hoedje" overheen vouwen?
quote:Op maandag 9 mei 2011 10:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Er passen 2 klapstoeltjesop mijn balkon. Wel relaxed, heb zaterdagnacht nog een jointje gerookt met een vriend op mijn balkon. Heerlijk om gewoon lekker buiten te kunnen zitten in het midden van de nacht.
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:04 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad met kippengaas aan de slag. Niet eroverheen, maar er omheen. Hopelijk gaat het werken.
Fingers crossed! Ik baalde er onwijs van, ik had de komkommerplantjes uit zaad opgekweekt, dus ik was er al een tijdje druk mee in de weer geweest.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
Succes, hopelijk blijft de kat er dan vanaf..
Zo had ik eens een bananenplant die op de stam doormidden geknaagd was. Ook zelf gekweekt. Kutkat.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:15 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Fingers crossed! Ik baalde er onwijs van, ik had de komkommerplantjes uit zaad opgekweekt, dus ik was er al een tijdje druk mee in de weer geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |