Ik heb er snel even 2 aangevraagd ja!quote:Op zondag 8 mei 2011 15:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ah er is een verzoekje gedaan..
zonder verzoekjes ga ik langzame zeiknummers aanvragen
Niet echt hoor. Had gewoon zin om ff wat aan te vragen. Ik ben bezig op mn balkon dus ga niet om de 20 minuten naar mn compu lopen.quote:
ik ook wel.. maar rozegeur is wel een enorme zeikplaatquote:Op zondag 8 mei 2011 15:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet echt hoor. Had gewoon zin om ff wat aan te vragen. Ik ben bezig op mn balkon dus ga niet om de 20 minuten naar mn compu lopen.![]()
Ik kan Herman trouwens wel waarderen.Moeders draaide dat vroegah grijs (cd op repeat ed) zit er nu helemaal ingebakken dus.
Klopt. Ik had dan ook wel een betere verwacht.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook wel.. maar rozegeur is wel een enorme zeikplaat
Mensen die honger hebben.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:01 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij moet ik stoppen met kijken naar foodgawkers. Ik heb zo'n honger.
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
iets met hungry![]()
myraela
ook is
dit gewoon een leuk liedje
RUSLANDquote:Op zondag 8 mei 2011 16:23 schreef EggsTC het volgende:
Daar gaan we, zou ed zeggen, Volume op 100 en g0g0g0g0
USA
Even Huppelmuts of djkoelkast een pm/dm sturenquote:Op zondag 8 mei 2011 16:23 schreef 129383 het volgende:
[..]
voor een beetje dj werk
ik zou graag eens willen proefdraaien op de testserver
wat moet ik vermeldenquote:Op zondag 8 mei 2011 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Even Huppelmuts of djkoelkast een pm/dm sturen
dat je graag wil proefdraaien op de testserver en hoe dat gaatquote:
Dat je de gegevens van de testserver wil.quote:
Gewoon vragen of ze wil neuken inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2011 16:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat je ze wil neuken nou goed.
Gewoon je vraag stellen. Ze bijten niet.
ik kijk nog wel even op de wiki okequote:Op zondag 8 mei 2011 16:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat je ze wil neuken nou goed.
Gewoon je vraag stellen. Ze bijten niet.
quote:Op zondag 8 mei 2011 16:33 schreef Viro het volgende:
Ik ben weer aanwezig
2x katy perryWillen jullie mij blij maken ofzo ?
Hoe kan F1 in hemelsnaam spannend zijn....quote:
Je maakt mij dag weer helemaal goed.quote:
Pff ga je eerst verdiepen voor je iets roeptquote:Op zondag 8 mei 2011 16:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe kan F1 in hemelsnaam spannend zijn....![]()
![]()
Een beetje rondjes knallen met een auto die niet eens op een auto lijkt.
quote:Op zondag 8 mei 2011 16:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Je maakt mij dag weer helemaal goed.
En wie is de held(in) die volgende nummer van Katy Perry ft Kanye West heeft aangevraagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |