IE9 is ook kut trouwens. Alles wat goed was aan IE8 hebben ze vakkundig uit IE9 geslooptquote:

Hoi Pixiequote:Op maandag 9 mei 2011 11:16 schreef Pixie. het volgende:
Dankzij Chrome kon ik weer spoilers lezen en quoten op fok
En is mijn internet een stuk sneller
Dankjewel Chrome
Haloequote:
ik had 1 x oprah geintaleerd kk overal virusse trojan keylockerquote:
Het aantal kutusers blijft helaas ook nog gewoon toenemen, terwijl de uitzonderingen steeds zeldzamer worden.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook een vet logo.
Mooi trouwens weer hoe iedereen hier (ongewenst) aan het posten is met welke browser zij surfen. Alsof het wat uitmaakt - je blijft toch een kutuser. (Er zijn natuurlijk uitzonderingen, die mensen weten dat zelf).
Vind het nu een beetje teveel getekend.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:27 schreef Nyce het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem mooier, frisser en past beter bij Google.
Ik zie nu hieronder trouwens een banner staan waarin de oude nog gebruikt wordt
daar heb je de instellingen-knop rechts van de adresbalk voorquote:Op maandag 9 mei 2011 11:51 schreef stroopdoosch het volgende:
Google Chrome.Zo minimalistisch dat je geen instellingen kunt vinden.
de gui change in IE9 is echt verrot, minimalistische interfaces zijn zowiezo kut...quote:Op maandag 9 mei 2011 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
IE9 is ook kut trouwens. Alles wat goed was aan IE8 hebben ze vakkundig uit IE9 gesloopt [ afbeelding ]
En nee, niet om te trollen, ik meen het. IE8 boven alle andere browsers
te dom voor chrome zijnquote:Op maandag 9 mei 2011 11:51 schreef stroopdoosch het volgende:
Google Chrome.Zo minimalistisch dat je geen instellingen kunt vinden.
Alsof er een patent zit op die 4 kleuren in 1 logoquote:Op maandag 9 mei 2011 15:42 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
Sowieso lekker origineel dat logo![]()
[ afbeelding ]
als je kijkt naar het logo van Google is het eigenlijk best wel logischquote:Op maandag 9 mei 2011 15:42 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
Sowieso lekker origineel dat logo![]()
[ afbeelding ]
Dit.quote:
Het oude is mooier, maar het nieuwe is levendiger. Nieuwe past beter bij Chrome.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:04 schreef Peter het volgende:
[ afbeelding ] Op zaterdag 30 april 2011 23:49 schreef thabit het volgende:
Wel, dat ziet er dus zo uit:
[ afbeelding ]
Het rechterlogo is van Chrome, het linker is van de uitgeklede open-source-variant Chromium.
Ter vergelijking, dit zijn de oude logo's:
[ afbeelding ]
Welke vinden jullie beter?
Poll: Welk logo is beter?
• Het nieuwe
• Het oude
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Mensen zonder Chromequote:Op maandag 9 mei 2011 19:23 schreef Droomert het volgende:
Mensen met Chrome
Lekker reclame op je youtube
Ik doe geen opleiding meer hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 20:09 schreef Flixxy het volgende:
TS doet lompe media & design opleiding en denkt dat ie verstand heeft van logo's, huisstijlen en marketing
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |