Jup, vanochtend nog gechecked...quote:Op zondag 8 mei 2011 14:35 schreef kenserkabouter het volgende:
Ik zie net dat PSN nog steeds naar de klote is.
Driewerf:.
Terminator 2?quote:Op zondag 8 mei 2011 15:42 schreef Bozz187 het volgende:
Hoppa ben de best film ooit aan het kijken in HD, shit just got alot better
Wat ist, mien jong?quote:
Lintmanen.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:06 schreef Fsmxi het volgende:
Tevens staat stef's naam verkeerd in het plaatje in de OP zie ik net
Discriminatie!1!!!quote:Op zondag 8 mei 2011 17:02 schreef KoningStoma het volgende:
Lintmanen.. Dat klinkt als een ander woord voor dreadlocks
You wish. Die arrogante Amsterdammers gun ik geen beker. Twente.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:23 schreef dreamzk het volgende:
Yo partypeople, ben weer terug uit de middle of nowhere, zo meteen ajax de beker en het leven is goed
Nog wat gemist dit weekend?
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
You wish. Die arrogante Amsterdammers gun ik geen beker. Twente.
als jij je er mee mag bemoeien mag ik dat ookquote:Op zondag 8 mei 2011 18:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je houd niet eens van voetbal, bemoei je er niet mee.
Ongesteld?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
als jij je er mee mag bemoeien mag ik dat ook
Refereert gij naar zwarte operaties danwel moderne oorlogsvoering twee?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:30 schreef KoningStoma het volgende:
Heeft iemand deze avond nog zin in hetzelfde als gisteravond? Dat was wel geslaagd.
Roep van de plicht: Moderne oorlogsvoering deel tweequote:Op zondag 8 mei 2011 20:37 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Refereert gij naar zwarte operaties danwel moderne oorlogsvoering twee?
Wat lul je nou voor onzin.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:37 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Refereert gij naar zwarte operaties danwel moderne oorlogsvoering twee?
Lol, gefeliciteerd he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF.quote:
Dat is altijd. Youtube is zo geprogrammeerd dat de views om het uur ofzo pas geupdate worden, dus hij staat altijd rond de 300 in het begin.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
WTF.
35,616 likes - 116 dislikes en maar 304 views.
Youtube telt mobile views ook niet geloof ik.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
WTF.
35,616 likes - 116 dislikes en maar 304 views.
quote:
Die is beter, maar die kon ik niet vinden.quote:
Haha, die blijft echt prachtig.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die van jou werkt ook niet.![]()
Heul wel, maar het is niet de goede. Maar het ging om het kinect gedeelte, niet om het plaatje.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die van jou werkt ook niet.![]()
Ja, Gifbin doet hotlink huilie.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:50 schreef KoningStoma het volgende:
Voor jou werkt 'ie waarschijnlijk wel, omdat 'ie nog in je cache staat van toen je hem voor het eers vond. Wij hier, kunnen hem niet laden omdat de server waar 'ie op staat het niet toestaat om hem vanaf een andere site te laden.
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zolang je maar doet wat je leuk vindt
Heb jij ooit een normale dag?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:58 schreef Frankii het volgende:
Ik ben bij mijn opa en oma op de bank in slaap gevallen en mijn ouders vonden het leuk om gewoon te gaan en mij daar wakker te laten worden. Nu toch maar mijn eigen bed even in.
Mijn Kinect moves lijken dan voornamelijk op die van dat kindje in het rode shirtquote:
Wat lief dat je voor Twente juicht!quote:
Jezus, ik ga bijna over mijn nek hierquote:Op maandag 9 mei 2011 09:13 schreef tliciouz het volgende:
Sphynx - naaktkattentopic #2
Wtf dat beest, die laatste foto, het is net een soort alien lijkje.
Nogmaals voor jou dan maarquote:
Das naast me oude huis aan de oude markt, was ik helaas gister niequote:Op maandag 9 mei 2011 09:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nogmaals voor jou dan maar
Ik zie jou ook wel zo bij Twente staan namelijk
Al die ajax fans zijn heel triest nu aan het afgeven op de scheids.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Twente was gewoon beter gisteren zolang ons aller Ajax zondag maar wint
Die vrije trap van Twente waar die goal uit viel was wel heel makkelijk gegeven maar de scheids floot sowieso al voor alles dus dit hadden de Ajacieden moeten weten. Jammer van die beker maar die winnen we toch al zovaak liever kampioen worden zondagquote:Op maandag 9 mei 2011 09:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Al die ajax fans zijn heel triest nu aan het afgeven op de scheids.
Janko maakt idd niet netjes, maar heb genoeg drama queens gezien in het lichtblauw.
Wa ze bij studio sport al zeiden, bij Twente staan mannen, bij ajax mooibois.
Klopt zondag wordt echt een mooie strijd.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die vrije trap van Twente waar die goal uit viel was wel heel makkelijk gegeven maar de scheids floot sowieso al voor alles dus dit hadden de Ajacieden moeten weten. Jammer van die beker maar die winnen we toch al zovaak liever kampioen worden zondag
Wat moet hij dan zeggen dit hoort er gewoon allemaal bij het mediapraatje. Zondag wordt mooi en Twente gaat het nog heel moeilijk krijgen in een volle ArenAquote:Op maandag 9 mei 2011 09:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt zondag wordt echt een mooie strijd.
Heb wel weinig met onze Frank die nu overal roept dat ze de hele wedstrijd domineerde![]()
En als je de Telegraaf leest lig je helemaal dubbel. http://www.telegraaf.nl/t(...)oog__.html?cid=short
Mooi ook dat stukje over kaarten
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Tijd dat Michhas weer thuis komt te zitten
Volgende week jongensquote:Op maandag 9 mei 2011 12:29 schreef Rossdale het volgende:
Precies, tikje tegen de knie en het is ineens weer een stormlooptopic
Ik vind zelf van niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:43 schreef Bozz187 het volgende:
Ik slinger bo vanaaf ook maar eens aan heb die mappack wel maar nog helemaal niet gespeeld. Isd het wat
bij B in dat gebouw? Dude ik heb het nog niet gedaan maar ik zal wel zien. Wie is er nog meer online vanaaf?quote:Op maandag 9 mei 2011 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik vind de mappen heel vet vooral de zombie map!
edit: Alleen stockpile vind ik wat minder aangezien iedereen rond B zit in dat gebouw.
B domination zit in een gebouw waar je de deuren van dicht kan doen. Dat is een beetje de camp place to be. Maar je kan er wel makkelijk in en uit dus dat is opzich wel gunstig.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
bij B in dat gebouw? Dude ik heb het nog niet gedaan maar ik zal wel zien. Wie is er nog meer online vanaaf?
Lekker weer hequote:Op maandag 9 mei 2011 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is het hier nou de laatste tijd zo rustig?
Bbq & Bier, voetballen in het park, terras hangenquote:Op maandag 9 mei 2011 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laatste tijd zoveel gezopen en dergelijke dat ik deze week even rustig aan doe
Ik zit zonder internet, ben nu opnieuw begonnen met Rainbow Six: Vegas 2quote:Op maandag 9 mei 2011 13:08 schreef KneusTeun het volgende:
Het is niet te geloven, maar ik speel met mijn zieke hoofd nu PS3![]()
Sinds Zaterdag slecht te pas en toen maar begonnen met AC brotherhood en daarvoor al FF13!! Waar gaat het heen met de wereld!
Omdat het een erg toffe game is?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zit zonder internet, ben nu opnieuw begonnen met Rainbow Six: Vegas 2
Vraag me niet waarom
I know, heb hem al voor een groot gedeelte gespeeld op de minder legale manier. Toen had ik wat minder slimme beslissingen gemaakt dus dat weet ik nu welquote:Op maandag 9 mei 2011 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
New Vegas is wel vet Rossdale alleen onthouden dat je heel vaak moet saven voor belangrijke beslissingen
Klopt, hij bljift wel erg vetquote:Op maandag 9 mei 2011 13:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat het een erg toffe game is?
Ben bijna klaar met Alpha Protocol en heb zaterdag Fallout: New Vegas gekocht voor twee tientjes dus ik vermaak me voorlopig wel
The Darknessquote:Op maandag 9 mei 2011 13:22 schreef Michhas het volgende:
Heeft iemand trouwens nog suggesties voor games met een leuke singleplayer?
Sims.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:22 schreef Michhas het volgende:
Heeft iemand trouwens nog suggesties voor games met een leuke singleplayer?
Say wut? Ik vind The Darkness serieus echt een van de allerbeste SP games op de 360quote:Op maandag 9 mei 2011 13:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Met jullie kan ik niet praten.
Laat maar, ik ga wel Mahjongg doen
En ook hierom weer: Voetbalfans.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nogmaals voor jou dan maar
Ik zie jou ook wel zo bij Twente staan namelijk
Is dat dat spel dat je zeg maar 2 van die rare armen ofzo hebt?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Say wut? Ik vind The Darkness serieus echt een van de allerbeste SP games op de 360
Die jaquote:Op maandag 9 mei 2011 13:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Is dat dat spel dat je zeg maar 2 van die rare armen ofzo hebt?
Een marathon van alle AC's doen?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Met jullie kan ik niet praten.
Laat maar, ik ga wel Mahjongg doen
Dan kan hij AC1 overslaan, slaapverwekkende game is dat. AC2 en brotherhood zijn wel briljantquote:Op maandag 9 mei 2011 13:35 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Een marathon van alle AC's doen?Achter elkaar, zonder te slapen.
Is me al een keer eerder aangeraden ja, misschien toch maar eens gaan spelenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die jaDie game is echt heel erg duister en duivels. Briljante game, al is de gameplay soms wat houterig, maargoed die game is nu ook al zo'n 4 jaar oud.
Kost dus ook geen drol meer
Allang gedaan, (bijna) alle achievements voor alledrie de games al. AC 1 al 4 keer uitgespeeld, AC 2 al 5 keer uitgespeeld, Brotherhood misschien nog maar een keer doen.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:35 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Een marathon van alle AC's doen?Achter elkaar, zonder te slapen.
Mijn excuses, ik zal het vanaf nu bewaren tot na 17:00quote:Op maandag 9 mei 2011 13:39 schreef Rossdale het volgende:
Oh en trouwens serieus nokken met die whatsapp berichtjes tijdens kantooruren
[ afbeelding ]
Ik ben pissed dat deel 2 zo'n cartoony look krijgt. Dat verneukt echt alles wat The Darkness zo ontzettend tof maaktequote:
Na 18:00 mag je me whatsapp stalken zo veel je wilt, maar tijdens kantooruren echt serieus niet... zat daarnet ook met een klant en was vergeten mijn geluid op stil te zetten. Not coolquote:Op maandag 9 mei 2011 13:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik zal het vanaf nu bewaren tot na 17:00
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Na 18:00 mag je me whatsapp stalken zo veel je wilt, maar tijdens kantooruren echt serieus niet... zat daarnet ook met een klant en was vergeten mijn geluid op stil te zetten. Not cool
Waarom moest ik bij deze post denken aan 13?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben pissed dat deel 2 zo'n cartoony look krijgt. Dat verneukt echt alles wat The Darkness zo ontzettend tof maakte
Game nooit gespeeld, maar de gelijknamige film is ook wel bruutquote:Op maandag 9 mei 2011 13:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom moest ik bij deze post denken aan 13?
[ afbeelding ]
Wat een game was dat![]()
Ga hem waarschijnlijk wel halen ja, maar eerst nog even wat reviews afwachtenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:46 schreef Frankii het volgende:
Gaan er nou nog wat mensen Brink halen? Of blijven we allemaal aan de MW2/BLOPS
Check anders even wat filmpjes of www.brinkthegame.com
Ik vond het echt een vette game, hij was toendertijd (eerste Xbox) best baanbrekend.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Game nooit gespeeld, maar de gelijknamige film is ook wel bruut
Oh serieus?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:54 schreef Rossdale het volgende:
Mja ik heb nooit op de Xbox gespeeld. De 360 was mijn eerste console sinds de SNES, daarvoor heb ik alleen PC games gespeeld
Wel mooi dat die kerels allemaal staan te dansen op Dale Cavese terwijl dat eigenlijk een "Ajax" lied isquote:Op maandag 9 mei 2011 13:32 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
En ook hierom weer: Voetbalfans.
Tering, wat een kansloze proleten, sommigen.
Ik heb alleen het eerste deel gezien, maar het was idd wel een open einde weet ik nog. Deel 2 eens ergens zoeken vanavondquote:Op maandag 9 mei 2011 14:00 schreef KneusTeun het volgende:
XIII was een hele goede game! Mag wel nieuwe van komen.
En Ross het was een mini serie.
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:03 schreef Michhas het volgende:
Dat gevoel van die oude Xbox komt weer helemaal terug bij me
Ik ga hem niet halen want bij de taalkeuze staat Belgisch voor Nederlands.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:46 schreef Frankii het volgende:
Ik ga Brink eerst even "checken" op de pc. Het ziet er vet uit en ik ben echt een fan van SplashDamage, maar het ziet er ook uit alsof het een beetje houterig is.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:46 schreef Frankii het volgende:
Eerst gears 3 tochquote:Op maandag 9 mei 2011 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Brink gaat hem niet worden vermaak me nog wel met COD en bulletstorm tot MW3
quote:
Aangezien de ontwikkeltijd van een game zo'n 2 jaar is en ze ook nog een bedrijf uit de grond moesten stampen (en een engine inkopen of zelf ontwikkelen) verwacht ik niet dat het deze E3 al zal gebeuren, wellicht een announcement tegen de tijd dat MW3 uitkomt om Activision te fucken. En dan daadwerkelijk iets tonen op de E3 van volgend jaarquote:Op maandag 9 mei 2011 14:56 schreef KoningStoma het volgende:
Ik hoop dat Respawn Entertainment met iets indrukwekkends komt op de E3. Dat lijkt me wel aannemelijk.
Ze hebben op dit moment echt wel iets speelbaars hoor. Zeker genoeg om het te kunnen laten zien in een trailer.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aangezien de ontwikkeltijd van een game zo'n 2 jaar is en ze ook nog een bedrijf uit de grond moesten stampen (en een engine inkopen of zelf ontwikkelen) verwacht ik niet dat het deze E3 al zal gebeuren, wellicht een announcement tegen de tijd dat MW3 uitkomt om Activision te fucken. En dan daadwerkelijk iets tonen op de E3 van volgend jaar
Dus je ben er zó eentje.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gears 3 ga ik niet voor de MP spelen iig
Geen kitspuit gebruiken.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:04 schreef Bozz187 het volgende:
Oh wat houd ik er van als een knijptube siliconekit kapot gaat als je er mee bezig bent
En Black Ops nog leuk vinden.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik vind het gewoon saai worden na een tijdje
Inderdaad iedereen haat op ghost in BO maar dit valt in het niets vergeleken met de ergernissen van quick scopen en OMA noob tubes.quote:
Lol, Ghost is wel het minst wat ik haat.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad iedereen haat op ghost in BO maar dit valt in het niets vergeleken met de ergernissen van quick scopen en OMA noob tubes.
Jammer dat IW nooit meer moeite in die game heeft gestoken. Want zulke dingen hadden ze makkelijk kunnen patchen of ze moeten het zo bedoeld hebbenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:29 schreef SoldMayor het volgende:
De danger close perk van mw2.![]()
Al schiet je met een noobtube 30 meter van iemand af.. dan is tie nog dood.
Ik ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol, Ghost is wel het minst wat ik haat.
Gebruik het zelf ook alleen maar.
Als je iemand in second chance ziet vliegen gewoon meteen een stun gooien en je killt hem 9 van de 10 keer of als je beetje vertrouwen hebt in je teammates gewoon weg lopenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook.second chance vind ik een stuk erger.
Ja daar heb je een punt.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:41 schreef KoningStoma het volgende:
Dat je iemand kan killen die in second chance ligt wil nog niet zeggen dat het niet ergerlijk is.
Al die dingen zouden nog meevallen als je al die onzin met kogels die geen reet doen niet zou hebben.
Dit soort shit dus. Black ops heeft dit nog eens 10 keer zo erg en daar komen ook die magische kogels, die je 2 meter om de hoek nog raken, bij.
Wel ontzettend moeilijk vergeleken met kino. Hoogste wat ik ben gekomen tot nu toe is 11 geloof ik.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:51 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb die zombie map nog niet gedaan. Is ie leuk?
oh dus bozzdale komt niet verder dan ronde 2quote:Op maandag 9 mei 2011 17:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel ontzettend moeilijk vergeleken met kino. Hoogste wat ik ben gekomen tot nu toe is 11 geloof ik.
Ah opzich wel als je eenmaal een goed route hebt en jugger + sleight of hand en dead shot daquiri valt het wel meequote:Op maandag 9 mei 2011 17:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oh dus bozzdale komt niet verder dan ronde 2
Als je nog iemand zoekt voor zombies (nieuwe mappack heb ik alleen niet) en graag een blok aan je been hebt om het wat spannender voor jezelf te maken dan stuur je me maar een invitequote:
Haha wil je graag 2 blokken er aan doe ik ook graag mee. Nooit verder dan level 9 gekomen ofzo.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je nog iemand zoekt voor zombies (nieuwe mappack heb ik alleen niet) en graag een blok aan je been hebt om het wat spannender voor jezelf te maken dan stuur je me maar een invite
Idem hierquote:Op maandag 9 mei 2011 18:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je nog iemand zoekt voor zombies (nieuwe mappack heb ik alleen niet) en graag een blok aan je been hebt om het wat spannender voor jezelf te maken dan stuur je me maar een invite
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:29 schreef Rossdale het volgende:
Bozz er ook nog bij en dan mag stef vanaf rondje 7 alles in zijn uppie opknappen
Zombies? Met zn 4en maarquote:
First come first serve en ik ben eerst eten dus ik kom sowieso later.quote:
Ik heb je volgens mij niet in mn friendlijst, wat is je GT?quote:
Over 5 min dan met stoma, litmanen en mij een partytje beginnen?quote:
Lees het net pas StefAFCA doe maar een ivtquote:Op maandag 9 mei 2011 19:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Over 5 min dan met stoma, litmanen en mij een partytje beginnen?
Oke.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Over 5 min dan met stoma, litmanen en mij een partytje beginnen?
Had ik je eerder dus al gestuurdquote:Op maandag 9 mei 2011 19:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lees het net pas StefAFCA doe maar een ivt
Kan zijn ik heb notificaties uit staan dus dan zie ik het niet. Jullie kunnen mij joinen heb jullie allemaal in mijn lijstquote:Op maandag 9 mei 2011 19:17 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Had ik je eerder dus al gestuurdKheb wel een kut NAT type dus iemand anders hosten zou een stuk handiger zijn
Ik ben er over 5min, zit op 50% van de map packquote:Op maandag 9 mei 2011 19:19 schreef tliciouz het volgende:
Kun je me even opnieuw een invite sturen, ging wat mis?
Aandacht te kort, dat je zo'n post maakt?quote:
Ja enorm.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:28 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Aandacht te kort, dat je zo'n post maakt?![]()
Dacht ik wel. Maakt niet uit meid.quote:
Kolere, hij heeft geprobeerd zoveel mogelijk dingen van andere nummers te jatten en dat zo slecht mogelijk doormekaar te gooien tot deze bagger?quote:
Ik herken er echt 3 of 4 verschillende baggernummers in.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kolere, hij heeft geprobeerd zoveel mogelijk dingen van andere nummers te jatten en dat zo slecht mogelijk doormekaar te gooien tot deze bagger?
En alle bakvissen zullen het wel weer geweldig vinden
Wat een fucking ellendequote:Op maandag 9 mei 2011 21:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kolere, hij heeft geprobeerd zoveel mogelijk dingen van andere nummers te jatten en dat zo slecht mogelijk doormekaar te gooien tot deze bagger?
En alle bakvissen zullen het wel weer geweldig vinden
binnenkort bbq bij jou?quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:47 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.tomscott.com/osama/#AAiCRuK98ig
Ik had vanmorgen (lees: vanmiddag) niks geen beleg of brood in huis voor m'n brunch dus toen heb ik de frituur aangezet en friet voor ontbijt op.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:55 schreef tliciouz het volgende:
Ja dat is een ramp sinds ik op mijn eigen woon, het is zo makkelijk om de frituurpan aan te zetten of een pizza in de oven te gooien.
Haha.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:57 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen (lees: vanmiddag) niks geen beleg of brood in huis voor m'n brunch dus toen heb ik de frituur aangezet en friet voor ontbijt op.
Het is ook te makkelijk. Vorig jaar rond m'n examens woog ik 74 kilo en nu 82.5.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha.het is zo makkelijk. Morgen maar eens rode kool met hachee maken.
Ja bij mij is er ook een aantal kilo bijgekomen, gelukkig nu alweer 4 vanaf.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:05 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Het is ook te makkelijk. Vorig jaar rond m'n examens woog ik 74 kilo en nu 82.5.![]()
![]()
Rooie kool met hachee is altijd wel goed ja.Wel moeilijk om het helemaal goed te doen.
Ja maar bij vrouwen maakt dat allemaal niet zoveel uit, zolang het maar niet teveel wordt.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja bij mij is er ook een aantal kilo bijgekomen, gelukkig nu alweer 4 vanaf.
Nee heel makkelijk om te maken!Alleen moet je het laurierblaadje niet vergeten.
Klopt, maar goed ik kan afvallen wat ik wil die heupen blijf ik houden.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:10 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ja maar bij vrouwen maakt dat allemaal niet zoveel uit, zolang het maar niet teveel wordt.
Och wat erg, je hebt vrouwelijke heupen.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klopt, maar goed ik kan afvallen wat ik wil die heupen blijf ik houden.
Nee vind ik ook niet erg hoor. Maar ik merk en vooral hier op fok in LIF dat zo'n mager ding een stuk mooier gevonden word.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:13 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Och wat erg, je hebt vrouwelijke heupen.
Jouw vriendje is wel een troll he.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:22 schreef tliciouz het volgende:
Nav 'wat is je lengte & gewicht' topic
Dit topic was dat, ik vind dat meisje in de OP gewoon een normaal lichaam hebben. Maar moet je die reacties eens lezen.Sad.
Ja daar lees ik altijd overheen.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:28 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Jouw vriendje is wel een troll he.
Maar het valt wel mee toch? Ik ben het eens met die eerste 2 reacties. Prima lichaam, maar geen goede bikini voor die borsten. Als ze net iets grotere tetten had gehad was er echt helemaal niks op aan te merken.
Ja precies. Ook knap dat van die malloten dat soort topics altijd om kunnen vormen tot bodybuildertopics. Alsof iemand behalve trailertrash op dat soort figuren zit te wachten.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daar lees ik altijd overheen.
Maar klopt. En denk dat een bikinibroekje met wat bredere randen wonderen doet, en een beugel bikini.
En dan komt die zyzz altijd voorbij.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:32 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ja precies. Ook knap dat van die malloten dat soort topics altijd om kunnen vormen tot bodybuildertopics. Alsof iemand behalve trailertrash op dat soort figuren zit te wachten.
Gespierde armen vind ik ergens ook wel een beetje vanzelf spreken, als je enigszins je eigen klusjes en shit doet. Verder is (denk ik) veel belangrijker hoe de breedteverhouding tussen je schouders en je taille is. Daar heeft je spiermassa verder ook weinig mee te maken, dat heb je of dat heb je niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dan komt die zyzz altijd voorbij.![]()
Maar gespierde mannen, verschrikkelijk. Blokjes vind ik dus echt niet mooi, maar wel een beetje gespierde armen.
Prima johquote:
Prima, gaan we even regelen dat Arnhem-city ook komt.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Prima johLekker op straat
Zo, opdrachten ingeleverd, deadline was 9 mei, dus nog mooi 20 minuten voor de deadline![]()
Ik ga maar eens even wat drinken in de stad, laters!
Op FOK lopen zoveel mongolen rond die alles afzeiken wat ze zelf niet kunnen krijgen. Die meid heeft absoluut een mooi figuurtje hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 23:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee vind ik ook niet erg hoor. Maar ik merk en vooral hier op fok in LIF dat zo'n mager ding een stuk mooier gevonden word.
Er was deze week een topic geopend waar deze foto voorbij kwam, dat vonden de meeste al te dik. En dan waren ze niet eens aan het trollen.
[ afbeelding ]
Ik ben ook behoorlijk blij met mijn brede schouders, dat vind ik toch een stuk beter staan dan van die 2 meter lange iele jongens.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:41 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Gespierde armen vind ik ergens ook wel een beetje vanzelf spreken, als je enigszins je eigen klusjes en shit doet. Verder is (denk ik) veel belangrijker hoe de breedteverhouding tussen je schouders en je taille is. Daar heeft je spiermassa verder ook weinig mee te maken, dat heb je of dat heb je niet.
lolwat is deze?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:10 schreef Doopy-X- het volgende:
Mogguh!
IT's uitverkoop hier beneden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:02 schreef dreamzk het volgende:
Morgen luitjes.
Even terug komend op die foto, prima figuur alleen ik vind alleen dat ze wel iets te brede heupen heeft, ben daar zelf namelijk absoluut geen fan van. Maar ze is zeker niet dik nee.
Ik ben ook blij met jouw brede, mannelijke schoudersquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben ook behoorlijk blij met mijn brede schouders, dat vind ik toch een stuk beter staan dan van die 2 meter lange iele jongens.
that so not homoeroticquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben ook blij met jouw brede, mannelijke schouders
...
Oh Niels![]()
Je hebt me nog nooit in het echt gezien, dus hou je niet gemeende lieve opmerkingen maar mooi bij je.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben ook blij met jouw brede, mannelijke schouders
...
Oh Niels![]()
Inderdaad, laffe bovenlanders die niet eens even naar Brabant durven te komen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit in het echt gezien, dus hou je niet gemeende lieve opmerkingen maar mooi bij je.
Ja precies, met een mooi woord heet dat een mesomorf figuur geloof ik. Heb ik ook en daar ben ik maar wat blij mee. Geen moeite hoeven doen om er enigszins breed uit te zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben ook behoorlijk blij met mijn brede schouders, dat vind ik toch een stuk beter staan dan van die 2 meter lange iele jongens.
Ik heb net afgesproken een cherso reünie te doen met m'n homies (NH) van vorig jaar.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit in het echt gezien, dus hou je niet gemeende lieve opmerkingen maar mooi bij je.
Nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |