Wel ontzettend moeilijk vergeleken met kino. Hoogste wat ik ben gekomen tot nu toe is 11 geloof ik.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:51 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb die zombie map nog niet gedaan. Is ie leuk?
oh dus bozzdale komt niet verder dan ronde 2quote:Op maandag 9 mei 2011 17:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel ontzettend moeilijk vergeleken met kino. Hoogste wat ik ben gekomen tot nu toe is 11 geloof ik.
Ah opzich wel als je eenmaal een goed route hebt en jugger + sleight of hand en dead shot daquiri valt het wel meequote:Op maandag 9 mei 2011 17:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oh dus bozzdale komt niet verder dan ronde 2
Als je nog iemand zoekt voor zombies (nieuwe mappack heb ik alleen niet) en graag een blok aan je been hebt om het wat spannender voor jezelf te maken dan stuur je me maar een invitequote:
Haha wil je graag 2 blokken er aan doe ik ook graag mee. Nooit verder dan level 9 gekomen ofzo.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je nog iemand zoekt voor zombies (nieuwe mappack heb ik alleen niet) en graag een blok aan je been hebt om het wat spannender voor jezelf te maken dan stuur je me maar een invite
Idem hierquote:Op maandag 9 mei 2011 18:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je nog iemand zoekt voor zombies (nieuwe mappack heb ik alleen niet) en graag een blok aan je been hebt om het wat spannender voor jezelf te maken dan stuur je me maar een invite
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:29 schreef Rossdale het volgende:
Bozz er ook nog bij en dan mag stef vanaf rondje 7 alles in zijn uppie opknappen
Zombies? Met zn 4en maarquote:
First come first serve en ik ben eerst eten dus ik kom sowieso later.quote:
Ik heb je volgens mij niet in mn friendlijst, wat is je GT?quote:
Over 5 min dan met stoma, litmanen en mij een partytje beginnen?quote:
Lees het net pas StefAFCA doe maar een ivtquote:Op maandag 9 mei 2011 19:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Over 5 min dan met stoma, litmanen en mij een partytje beginnen?
Oke.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Over 5 min dan met stoma, litmanen en mij een partytje beginnen?
Had ik je eerder dus al gestuurdquote:Op maandag 9 mei 2011 19:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lees het net pas StefAFCA doe maar een ivt
Kan zijn ik heb notificaties uit staan dus dan zie ik het niet. Jullie kunnen mij joinen heb jullie allemaal in mijn lijstquote:Op maandag 9 mei 2011 19:17 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Had ik je eerder dus al gestuurdKheb wel een kut NAT type dus iemand anders hosten zou een stuk handiger zijn
Ik ben er over 5min, zit op 50% van de map packquote:Op maandag 9 mei 2011 19:19 schreef tliciouz het volgende:
Kun je me even opnieuw een invite sturen, ging wat mis?
Aandacht te kort, dat je zo'n post maakt?quote:
Ja enorm.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:28 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Aandacht te kort, dat je zo'n post maakt?![]()
Dacht ik wel. Maakt niet uit meid.quote:
Kolere, hij heeft geprobeerd zoveel mogelijk dingen van andere nummers te jatten en dat zo slecht mogelijk doormekaar te gooien tot deze bagger?quote:
Ik herken er echt 3 of 4 verschillende baggernummers in.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kolere, hij heeft geprobeerd zoveel mogelijk dingen van andere nummers te jatten en dat zo slecht mogelijk doormekaar te gooien tot deze bagger?
En alle bakvissen zullen het wel weer geweldig vinden
Wat een fucking ellendequote:Op maandag 9 mei 2011 21:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kolere, hij heeft geprobeerd zoveel mogelijk dingen van andere nummers te jatten en dat zo slecht mogelijk doormekaar te gooien tot deze bagger?
En alle bakvissen zullen het wel weer geweldig vinden
binnenkort bbq bij jou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |