Frankrijk en Bosnië H.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:11 schreef Anonymousz het volgende:
hebben jullie al een favo nr uit andere landen?
Griekenland.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:11 schreef Anonymousz het volgende:
Heb naast Frankrijk, Ierland, Zweden en Duitsland nog geen filmpjes van andere landen bekeken. Moek nog maar eem doen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:11 schreef Anonymousz het volgende:
quote:driejs 3JS
Net een te gekke sessie gedaan met Nadine Beiler! Waanzinnige zangeres! Leuke meid! Nu weer interviews doen. In de zon. Dat dan wel... JK
quote:NadineBeilerESC NadineGoesEurovision
by driejs
With the @driejs Jam Session on their boat. Terrific! See us performing "The Secret Is Love" together!
quote:@NadineBeilerESC Nadine, you're probably the best singer in the whole contest. Go for the Grammy's girl!!! JD
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb getweet wat ie daarmee bedoelt en ons bang maakt
Wtfquote:driejs 3JS
Laat maar. Niet slim... :-) JK
8 minutes ago
Ben je al in D'dorf?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, nu word ik alleen nog maar nieuwsgieriger
Nee donderdagochtend vroeg vertrekken we, dan zijn we daar de hele middag en avond en 's nachts weer naar huisquote:Op maandag 9 mei 2011 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je al in D'dorf?
Veel plezier in ieder geval!!!![]()
Azerbaijan is mijn absolute favoriet, hoewel ik het ook niet erg zou vinden als Slowakije zou winnen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:11 schreef Anonymousz het volgende:
quote:
Dat vindt ze gewoon een lekker ding.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]Whut?
Griekenland hoort wat mij betreft echt bij de zeven slechtsten ....
Dit heeft toch niks met nationalisme te maken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:32 schreef APK het volgende:
Begint dat nationalistische gezeik nu al voor de halve finale?
Maar dat laatste moeten we nog afwachtenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dit heeft toch niks met nationalisme te maken?
Dit heeft te maken met het feit dat het ESF ontzettend oneerlijk is en het belachelijk zou zijn als we met zo'n goed liedje de finale niet eens halen.
Zeker als bepaalde landen zelfs met slechte liedjes nog elk jaar de finale halen ...
Dat vind jij en dat mag, maar ik vind dit liedje en de uitvoerders gewoon niet goed genoegquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit heeft te maken met het feit dat het ESF ontzettend oneerlijk is en het belachelijk zou zijn als we met zo'n goed liedje de finale niet eens halen.
Zeker als bepaalde landen zelfs met slechte liedjes nog elk jaar de finale halen ...
Ja ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:17 schreef Malahide het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer Fok!kertjes zoals ik die vanavond bij de eerste semi zijn?
Over drie uurtjes vertrek ik.
Natuurlijk ook even langs de boot!
O, misschien niet het juiste topic voor deze vraag.
Nou, zo'n goed liedje... dat valt wel mee imho. In de nationale finale zaten wat mij betreft grotere kanshebbers. Maar 't zou leuk zijn als Nederland ook eens door ging, voor het moraal. Maar ik zou het niet oneerlijk vinden wanneer Nederland niet door gaat, daar ben ik eerlijk inquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Thanks. Op zich wel, maar dit was de enige dag dat iedereen uit mijn groepje kon.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:09 schreef Injetta het volgende:
Heel veel plezier!
Had je niet liever op donderdag gegaan?
Tot vanavond danquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja ikIk ga Servië supporten. Niet echt het beste liedje dat ze de laatste jaren gestuurd hebben, maar ik denk dat een finaleplaats er wel in zit
Gewoon uit nieuwsgierigheid, moet jij ook eerst je kaarten nog ruilen? Ik heb een misprint gekregen, dus moet eerst m'n kaarten wisselen anders kan ik er niet eens inquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:52 schreef Malahide het volgende:
Tot vanavond dan!
Servië is tof, die moet zeker door naar de finale!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |