Ik ga zeker mijn best doenquote:Op maandag 9 mei 2011 12:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat je ze wel even allemaal op Nederland stemmen
Die doen niet mee in de halve finalequote:Op maandag 9 mei 2011 12:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ga zeker mijn best doenMaar ik heb zo'n voorgevoel dat de meisjes Blue leuker vinden
Nog steeds niet gevonden! Heb het ook nog gevraagd op twitter gister aan Songfestival (da's van de TROS). Wel zal het resultaat te horen zijn in TROS gouden uren, of is dat al geweest?quote:
quote:driejs 3JS
Yo!! Daar zijn we weer. Zometeen om 16:00 uur gaan we jammen met Oostenrijk. Vanavond weer een hoop pr-werk. JK
Dat Gouden Uren is inderdaad al geweest, was vanmorgen van 10 tot 12. Ik heb het nog gekeken/geluisterd, maar heb de jamsessie van Lena niet voorbij horen komen. Maar er is wel een stuk te zien in een filmpje dat al sinds vanmorgen op songfestival.nl staat, zie hieronderquote:Op maandag 9 mei 2011 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog steeds niet gevonden! Heb het ook nog gevraagd op twitter gister aan Songfestival (da's van de TROS). Wel zal het resultaat te horen zijn in TROS gouden uren, of is dat al geweest?
Hierrrr (geen shalalie, dat dan weer niet):quote:
Leuk!quote:Op maandag 9 mei 2011 17:38 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Dat Gouden Uren is inderdaad al geweest, was vanmorgen van 10 tot 12. Ik heb het nog gekeken/geluisterd, maar heb de jamsessie van Lena niet voorbij horen komen. Maar er is wel een stuk te zien in een filmpje dat al sinds vanmorgen op songfestival.nl staat, zie hieronder
[..]
Hierrrr (geen shalalie, dat dan weer niet):
Elke dag dat 3JS is Düsseldorf is, volgt verslaggever Kees Tol hen. Wat maken Jan, Jaap en Jaap allemaal mee tijdens hun verblijf in de mooie Duitse stad langs de Rijn? Bekijk het Songfestival journaal van zondag 8 mei waarin Kees Tol onder andere met Lena, de Duitse zangeres, spreekt. Ook zie je een stuk jamsessie van 3JS met Lena.
[hoopt] Misschien levert die boot dan toch echt stemmen op, zeker uit Duitslandquote:Op maandag 9 mei 2011 19:21 schreef Greys het volgende:
Zo bij Shownieuws:
"3Js veroveren de harten van de inwoners van Dusseldorf".
Liever eerlijkheid dan ons weer met grote verwachtingen zien afgaanquote:Op maandag 9 mei 2011 19:52 schreef Fred_B het volgende:
Het is in elk geval prettig dat er wordt gemeld dat de bookmakers Nederland geen kans geven, zelfs een 17e plek op Betfair nu. Dat is een stuk realistischer dan het geneuzel van Daniel Dekker (), die onlangs nog beweerde dat de 3J's heel hoog worden ingeschat.
Oi, 17e is wel ehhh... heel slecht. Dat zou niet verdiend zijn....quote:Op maandag 9 mei 2011 19:52 schreef Fred_B het volgende:
Het is in elk geval prettig dat er wordt gemeld dat de bookmakers Nederland geen kans geven, zelfs een 17e plek op Betfair nu. Dat is een stuk realistischer dan het geneuzel van Daniel Dekker (), die onlangs nog beweerde dat de 3J's heel hoog worden ingeschat.
Ekte Mahjong?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:38 schreef lezzer het volgende:
Als de J's de finale niet halen, dan ga ik misschien zaterdag wel niet kijken. Ondanks dat ik een avondje huilen van het lachen hier op fok niet graag oversla, heb ik ook een uitnodiging liggen voor een Mahjong-avond en iedereen die wel eens Mahjong speelt weet hoe verslavend dat is.
Frankrijk en Bosnië H.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:11 schreef Anonymousz het volgende:
hebben jullie al een favo nr uit andere landen?
Griekenland.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:11 schreef Anonymousz het volgende:
Heb naast Frankrijk, Ierland, Zweden en Duitsland nog geen filmpjes van andere landen bekeken. Moek nog maar eem doen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:11 schreef Anonymousz het volgende:
quote:driejs 3JS
Net een te gekke sessie gedaan met Nadine Beiler! Waanzinnige zangeres! Leuke meid! Nu weer interviews doen. In de zon. Dat dan wel... JK
quote:NadineBeilerESC NadineGoesEurovision
by driejs
With the @driejs Jam Session on their boat. Terrific! See us performing "The Secret Is Love" together!
quote:@NadineBeilerESC Nadine, you're probably the best singer in the whole contest. Go for the Grammy's girl!!! JD
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb getweet wat ie daarmee bedoelt en ons bang maakt
Wtfquote:driejs 3JS
Laat maar. Niet slim... :-) JK
8 minutes ago
Ben je al in D'dorf?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, nu word ik alleen nog maar nieuwsgieriger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |