Ziet er niet uit!quote:Op zondag 8 mei 2011 13:36 schreef BaraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n kitcar is toch wel vrij cheap te bouwen zeg
5000 euro was ik al niet vanuit gegaan hoor. De basiskit is nog duurder.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:37 schreef Barcaconia het volgende:
Vergeet direct alle verhalen die je leest over 4000-5000 euro. Dat gaat jou niet lukken. Reken minimaal op het dubbele.
Ford focus is de donor auto. En je hebt ook een MX5 model.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:42 schreef Sounddragon het volgende:
En wat voor blok prakken ze daarin? wel heel erg kewl om op dit soort dagen een stukje mee te gaan toeren, alleen moet je wel ruimte hebben om hem de rest van het jaar ergens te stallen
Heb je daar wel eens in gezeten?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik vind de caterham modellen ook wel mooier ja
Hmkay, motorisch vind ik het allebei niet echt geweldig; dat kan vast beterquote:Op zondag 8 mei 2011 13:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ford focus is de donor auto. En je hebt ook een MX5 model.
Die rode is het MX5 model.
Hayabusa turbo zoals in een Radicalquote:Op zondag 8 mei 2011 13:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmkay, motorisch vind ik het allebei niet echt geweldig; dat kan vast beter
optie, maar is weer een beetje nerveus, gewoon een oldskool C20XE blokkie erin met TB's erop ofzo, koop je voor een prikkie, lekker betrouwbaar, en meer als 150 - 175 paardjes heb je toch niet nodig in zo'n skelterquote:
Met dit soort gewichten zijn dat soort motoren natuurlijk wel leuk.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmkay, motorisch vind ik het allebei niet echt geweldig; dat kan vast beter
Dat zeg ik; ik vind blokken van motorfietsen dan eigenlijk net een beetje te nerveus voor in een kitkar, dat is hooguit tof als je er alleen mee op trackdays gaat rijden, dan is een giftig blokje wel goed natuurlijk. Voor op de openbare weg zou ik het ietsje tammer houden; snel is het tóch welquote:Op zondag 8 mei 2011 14:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Met dit soort gewichten zijn dat soort motoren natuurlijk wel leuk.
Je kan ook zo'n kitkar met een ninja blok of iets dergelijks kopen
Lijkt me geweldig om met zo'n open kitkar te toeren zegquote:Op zondag 8 mei 2011 14:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zeg ik; ik vind blokken van motorfietsen dan eigenlijk net een beetje te nerveus voor in een kitkar, dat is hooguit tof als je er alleen mee op trackdays gaat rijden, dan is een giftig blokje wel goed natuurlijk. Voor op de openbare weg zou ik het ietsje tammer houden; snel is het tóch wel
wat heb je toch met kinkycouple? Zijn hele aardige mensen hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 12:43 schreef Anne het volgende:
Een van de drie is jarig.
Fotoboek van Kinkycouple
Edit: De man dus.
ja, werd door een ex actionradio dj die nu bij 3fm zit getwitterdquote:Op zondag 8 mei 2011 19:19 schreef Anne het volgende:
Niks, ik kwam het gewoon tegen.
Leuke FB-toevoeging btw![]()
.
Nolius, of niet? Ik hoorde hem een jaar geleden al met een item op 3FM en herkende die stem.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, werd door een ex actionradio dj die nu bij 3fm zit getwitterd
Nee Domien.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Nolius, of niet? Ik hoorde hem een jaar geleden al met een item op 3FM en herkende die stem.
die zit er op de redactie geloof ik, dus dat kanquote:Op zondag 8 mei 2011 19:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow. Nah ja, ik weet bijna zeker dat ik Nolius ook een keer op 3fm heb gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |