Ik had afgestemd met het presidium van Smurfenland.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:32 schreef Sounddragon het volgende:
WTF! bokkelul, ik zit dezelfde OP te maken
[..]
Ja, dan kun je beter voor een Suburban kijken, die hebben het ook, alleen daarin kun je tenminste een beetje grote lappen lassen, en het is een toffere bak ook trouwensquote:Op zondag 8 mei 2011 12:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is dat echt zo'n drama ja?
*streep* op m'n "auto die ik nog wil hebben lijstje"
Ik in FB, maar daar hield Truus gewoon d'r smoel dicht.. ik zal zo eens naar buiten lopen met een emmertje waterquote:Op zondag 8 mei 2011 12:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik had afgestemd met het presidium van Smurfenland.
Maar fijn dat jij toch zo treinminded bent.
Was niet dezelfde, want ik heb de tekst zelf geschreven.
Echt niet. Ik voorspelde precies wat er ging gebeuren.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik in FB, maar daar hield Truus gewoon d'r smoel dicht.. ik zal zo eens naar buiten lopen met een emmertje water
kutwijf, jij had voorkennisquote:Op zondag 8 mei 2011 12:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Echt niet. Ik voorspelde precies wat er ging gebeuren..
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik in FB, maar daar hield Truus gewoon d'r smoel dicht.. ik zal zo eens naar buiten lopen met een emmertje water
Ik ookquote:Op zondag 8 mei 2011 12:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Echt niet. Ik voorspelde precies wat er ging gebeuren..
Have fun met de kidsquote:Op zondag 8 mei 2011 12:56 schreef Duvel het volgende:
Goed, we moeten maar eens gaan. Dag allemaal, veel plezier met de mooie OP vandaag!
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:58 schreef Sounddragon het volgende:
Voor de niet-visionairen; kleine smurf is nu ietswat nattig
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:58 schreef Sounddragon het volgende:
Voor de niet-visionairen; kleine smurf is nu ietswat nattig
Wij gaan strakkies naar Gnept, om de aspergesoep te killen en om een moeder blij te maken met een plantachtig dingquote:Op zondag 8 mei 2011 12:59 schreef BaraCuda het volgende:
Zo fijn naar Vettel kijken die het hele veld op een rondje zet en daarna zo uit z'n auto komt![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
GA DOOD!!
Dan kijk ik liever naar Vettel die wintquote:Op zondag 8 mei 2011 13:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wij gaan strakkies naar Gnept, om de aspergesoep te killen en om een moeder blij te maken met een plantachtig ding
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wij gaan strakkies naar Loosdrecht, om de BBQ te killen en om een moeder blij te maken met een intratuin-bon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |