quote:Op zondag 8 mei 2011 08:24 schreef Leintjeuh het volgende:
P., don't worry. Ik ga even kijken of er nog een bakkie koffie is voor meAlleen is er dan wel het risico op een hyperLein
Hyperlein? Okquote:Op zondag 8 mei 2011 08:24 schreef Leintjeuh het volgende:
P., don't worry. Ik ga even kijken of er nog een bakkie koffie is voor meAlleen is er dan wel het risico op een hyperLein
JE gaat haar niet expres extra sterke koffie geven he?quote:
Ik drink nooit sterke koffie. Ik heb 1-2 cm koffie in een kopje met een berg geschuimde melk eropquote:Op zondag 8 mei 2011 08:31 schreef PdeHoog het volgende:
JE gaat haar niet expres extra sterke koffie geven he?
Aaaaaaaaaaaaah...goed manquote:Op zondag 8 mei 2011 08:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik drink nooit sterke koffie. Ik heb 1-2 cm koffie in een kopje met een berg geschuimde melk eropMaar *poingpoingpoingpoing* klopt wel een beetje hoor
Maar da's ook na bijvoorbeeld Skittles, Fanta Red Fruit, Redbull, roze koeken. Dingen met caffeine en suiker of kleurstof en suiker. Combineert niet zo goed bij mij
Eh neequote:Op zondag 8 mei 2011 08:38 schreef PdeHoog het volgende:
Aaaaaaaaaaaaah...goed manWeet ik wat ik je de volgende keer kan voeren
Ik heb net brood naar binnen geschovenquote:Op zondag 8 mei 2011 08:42 schreef kaasplankje het volgende:
Heb je al ontbeten Pee? Wij maken hier zondag altijd een ontbijtje met broodjes uit de oven vers sapje en een eitje, eet je ook mee?
quote:Op zondag 8 mei 2011 09:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Schijt, ik was afgeleid geraakt met die world press photo's. Snel tas inpakken en douchen.
Was Pee niet vaker later?quote:Op zondag 8 mei 2011 09:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]P is later *pfew* kan ik toch nog mn haar föhnen.
Tja, Veel mensen klagen over Moskeeen, maar die hebben in NL tenminste het fatsoen om op vrijdagmiddag herrie te maken en niet op Zondagochtend.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Moggeklote kerkklokken.. Snap niet waarom het in de tijd van digitale wekker nodig is 2x 20 minuten onafgebroken te beieren
![]()
Schoonmoeder betekend schoonvader, een soort duitse versie van Archie Bunker, maar dan erger.quote:@ Piet: die tellen ook mee hoor![]()
Ik werd er ook al wakker vanquote:Op zondag 8 mei 2011 10:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Moggeklote kerkklokken.. Snap niet waarom het in de tijd van digitale wekker nodig is 2x 20 minuten onafgebroken te beieren
![]()
Begrijp ik nu goed dat Lein met Pee in een paardenstal gaat logeren?![]()
Veel plezier iig saam![]()
@ Piet: die tellen ook mee hoor![]()
Dat zeggen wij hier ook altijd tegen elkaar.. zolang die kerken herrie mogen schoppen op zondag ochtend (wat nou zondagsrust) wil ik niemand horen zeiken over moskeeën, Hare Krishna's, ohmende Boeddhisten of wat dan ookquote:Op zondag 8 mei 2011 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, Veel mensen klagen over Moskeeen, maar die hebben in NL tenminste het fatsoen om op vrijdagmiddag herrie te maken en niet op Zondagochtend.
quote:[..]
Schoonmoeder betekend schoonvader, een soort duitse versie van Archie Bunker, maar dan erger.
lolquote:Op zondag 8 mei 2011 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Schoonmoeder betekend schoonvader, een soort duitse versie van Archie Bunker, maar dan erger.
Kunnen we elkaar de hand schuddenquote:Op zondag 8 mei 2011 11:08 schreef LieLie het volgende:
Argh, mag ik even janken? Ging weer eens op de weegschaal staan, te lang niet gedaan, en 't is mooi kut zoals ik wel verwachtte.. Hmpf.
die moeten vaker gepoetst en gewassen worden die stinkerdsquote:Op zondag 8 mei 2011 08:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou, soms zit ik in de auto en dan rij ik langs een stal, manege of paard en dan denk ik *blegh*. Sommige paarden stinken écht, vooral als ze zweten. Zo'n viezige zurig zweet met paardenpies en stront erdoorGelukkig heeft Apollo dat luchtje nooit gehad, maar ik zeg je: ze zijn er. Van die vieze stinkpaarden
Oh of nog verschrikkelijker: een stal uitmesten waarbij dat te weinig gebeurt. Dan val je halverwege bijna flauw van de ammoniaklucht
Ik heb die behoefte ook zonder pilletjesquote:Op zondag 8 mei 2011 11:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar goed, ik merk dat ik met andere pilletjes ineens weer een stuk minder onbedwingbare schransbehoefte heb, dus er is nog hoop
Hehe ik ook hoor.. maar wel een heeeeel stuk minder en onder controle te houdenquote:Op zondag 8 mei 2011 11:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb die behoefte ook zonder pilletjesgrmbl..
Klinkt heerlijkquote:Op zondag 8 mei 2011 11:32 schreef Bluezz het volgende:
Vanuit Texel.
Hiervoor lopen ook 2 paarden! De hele dag uitzicht op van die blije beesten geeft rust. Ze stinken niet overigens, maar eentje is mank. Ze mogen de hele dag buiten en 's avonds worden ze op stal gezet, goed leven dus.
Het is lekker uitwaaien en ik kijk nu alweer uit naar morgen...
naar huis
Gisteren hebben vriendin W. en ik gezellig samen staan koken : uit de Cataplana. Leuk visgerecht en we aten pas om half 10 omdat we zo lang buiten hadden zitten borrelen en kletsenOns hele ritme is anders dus we zijn wel de hele dag een soort moe
We hebben een bzoek gebracht aan de Texelse brouwerij met rondleiding en proeverij en daarna naar de echte aspergekweker die een mooi apparaat heeft om te schillen. Leuk, je voelt je een beetje toerist ook
straks na de koffie rijden we naar paal 9. Nu nog ff lekker internetten en lezen en chillen en koffie-en rondom het huis.
Heb een tijdje paard gereden en iedereen die zegt dat paarden niet stinken spoort niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 08:20 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, paardestallen kunnen stinken. Paarden ruiken lekker.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
Afdansfoto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bachata met J.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bachata met A.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salsa met L.ben je een dagje niet online zijn de foto's al weer weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en bachata met Jurkjevind ik wel een leuke foto
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.![]()
En nu verveel ik memrLie is net even thuisgeweest en nu naar de volgende voetbalwedstrijd en daarna gaan we nog langs de moeders.
![]()
afwas gedaan, wondersponsje over het fornuis gehaald, nu ff stofzuigen, Pilates, douchen, studeren, koken en naar de film met L. (Thor 3D) en dan wieder studieren
Confidence through competence![]()
Zo lekker uurtje gewandeld. 6,3km in 1u15
. Best netjes met dit weer
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Hmm taartje is goed bevonden enne net weer terug van visite bij schoonouders![]()
Nu ga ik een taartje voor mijzelf bakken want zin in iets lekkers
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Zo een menu voor de komende twee weken gemaakt![]()
Minder kans op domme last-minute beslissingen in de winkel
Twee weken Ainsley dus![]()
![]()
Twee wekenquote:Op zondag 8 mei 2011 15:28 schreef LieLie het volgende:
Zo een menu voor de komende twee weken gemaakt![]()
Minder kans op domme last-minute beslissingen in de winkel
Twee weken Ainsley dus. Ik kan hooguit voor drie dagen vooruit denken qua eten
.
P heeft idd een probleem met plannen af en toequote:
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
En terug van mijn eerste paardefoto-sessie btwLein heeft een leuke zus
En Apollo is best een tof paard
eerste keer zo dicht bij een paard zijn voor mij
. En ik ben ook nog door ratjes onderzocht
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Ratjes zijn leuk!quote:Op zondag 8 mei 2011 16:40 schreef PdeHoog het volgende:
En terug van mijn eerste paardefoto-sessie btwLein heeft een leuke zus
En Apollo is best een tof paard
eerste keer zo dicht bij een paard zijn voor mij
. En ik ben ook nog door ratjes onderzocht
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!![]()
Mwah...quote:Ik ben er niet zo weg van. Zeker niet als ze op mij hun territorium willen afbakenen
En de katten net werden gek. Allemaal nieuwe geurtjes die opgesnoven kunnen worden![]()
Ik moet eigenlijk nog boodschappen doen nu, maar ik denk dat ik dat maar ga skippen. Heb ook geen trek eigenlijkKlein tussenstopje bij de McD gedaan
Omdat ik weer eens in een file zat. En ik wilde een grote aardbeienmilkshake
Mijn zus had een rat, dat was net een klein hondje. Heel slim.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwah...Ik ben er niet zo weg van. Zeker niet als ze op mij hun territorium willen afbakenen
En de katten net werden gek. Allemaal nieuwe geurtjes die opgesnoven kunnen worden![]()
Misschien gaan de katten je wel weer aflebberen.
Am I evil? Yes I am!
Ik heb aardbeien met vanilleijs, veel lekkerder!quote:Op zondag 8 mei 2011 16:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moet eigenlijk nog boodschappen doen nu, maar ik denk dat ik dat maar ga skippen. Heb ook geen trek eigenlijkKlein tussenstopje bij de McD gedaan
Omdat ik weer eens in een file zat. En ik wilde een grote aardbeienmilkshake
Am I evil? Yes I am!
Lastig opdrinken onderweg, krakquote:Op zondag 8 mei 2011 16:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb aardbeien met vanilleijs, veel lekkerder!
ik ga op de bank hangneVermoedelijk val ik zo wel weer in slaap of zo
quote:![]()
Maar als je hem niet genomen had, was je misschien boodschappen gaan doen. Nu heb je een suikerdip.
Am I evil? Yes I am!
Als jij L gezelschap houd, mag je A wel deze kant op sturen.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:00 schreef Stereotomy het volgende:
afwas gedaan, wondersponsje over het fornuis gehaald, nu ff stofzuigen, Pilates, douchen, studeren, koken en naar de film met L. (Thor 3D) en dan wieder studieren
Je zou het wel denken....quote:
En dan droomt hij dat hij op een paard galoppeert, achtervolgd door een kudde ratten.
Am I evil? Yes I am!
even gauw een zwaaitje
hopelijk alles goed met jullie. met mij wel. 35-36 graden en heerlijk veel zwemmen maar mn rug lijkt wel een kreeft. fijn dat het in NL ook lekker weer is, hopelijk blijft het zo.
liefs en kus
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Fijn om te lezen dat je geniet FFT! Doen hoor!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:11 schreef FutureFairytale het volgende:
even gauw een zwaaitje
hopelijk alles goed met jullie. met mij wel. 35-36 graden en heerlijk veel zwemmen maar mn rug lijkt wel een kreeft. fijn dat het in NL ook lekker weer is, hopelijk blijft het zo.
liefs en kusSnobs have more fun!
KLIK!![]()
1-2....quote:
Ben benieuwd de tweede helft, het is nog lang niet beslist in ieder geval"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Uhuhquote:Was ff weggedommeld bij Game Of Thrones, maar ben d'r weer hoor
Zit nu alleen te bedenken wat ik ga eten
Ik ben al over mijn kcals-norm heen voor vandaag dus twijfel tussen brood en bestelvoer
FFT zwaai back![]()
Net lekker gegeten, simpel doch lekker, en mijn koekjes zijn nu aan het uitharden, straks proeven dus
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
D'r hangt me hier een bui boven Utrecht! alleen er gebeurt nog niets.. windstil en beetje drukkend, heb koppijn ervan.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Kaasquote:Ik heb Lein veilig achtergelaten bij d'r zus hoor
Eitje was trouwens lekker vanmorgen
Mooi, ik ben benieuwd naar je foto's. Heb je mooie plaatjes geschoten?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:17 schreef PdeHoog het volgende:
KaasIk heb Lein veilig achtergelaten bij d'r zus hoor
Eitje was trouwens lekker vanmorgen
![]()
Ik zie hem, maar hier schijnt de zon nog.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:16 schreef MissHobje het volgende:
D'r hangt me hier een bui boven Utrecht! alleen er gebeurt nog niets.. windstil en beetje drukkend, heb koppijn ervan.
Am I evil? Yes I am!
Ik ken dat, hier komt geen onweer anders had ik ook wel lichte hoofdpijn gehad. /Kaasmaquote:Op zondag 8 mei 2011 19:16 schreef MissHobje het volgende:
![]()
Vaag is dat he, maar het klopt altijd! goede weervoorspelling hehe.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ken dat, hier komt geen onweer anders had ik ook wel lichte hoofdpijn gehad. /Kaasma[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Volgens mij welquote:Op zondag 8 mei 2011 19:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mooi, ik ben benieuwd naar je foto's. Heb je mooie plaatjes geschoten?Ik hoop alleen dat Lein scherp is
Apollo iig wel
Oeh, dat klinkt als zomer!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:16 schreef MissHobje het volgende:
![]()
![]()
Ik heb het licht aan.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:42 schreef freecell het volgende:
Hier komt volgens mij geen bui
Alles nog strakblauw en warm
Am I evil? Yes I am!
wow, da's ernstig donker danquote:Hier nog heldere zon.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Op buienradar is een piepklein vlekje te zien, dus het zal wel bij dreigen blijven.Am I evil? Yes I am!
hier wat witte wolkjes aan een verder blauwe lucht.
regen zit hier in ieder geval niet.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Verlening...
Komt Ajax goed mee weg, wat een kans nog in de laatste seconde
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
wie of wat wordt verleend?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:52 schreef TAV74 het volgende:
Verlening...
Komt Ajax goed mee weg, wat een kans nog in de laatste seconde![]()
![]()
Pfff...gaar
Woops sorryquote:hij blijft wel beetje hangen.. maar er gebeurt niets tot nu toe.
Manlief had daarstraks mijn auto gewassen, heb net zelf de binnenkant gedaan en dem hij blinkt weer, ramen ook weer goed door heen te kijken, is best handig
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Nou, vertel het maar.......wie heeft er gewonnen?Ik gok...Twente?
En dan moeten ze nog in De Kuip spelen ook
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat denk je zelf![]()
(may twente he best win)
Voetbal op commerciele zendersIk wil na afloop even iets van de emoties zien en niet direct een reclameblok van 30 minuten
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Emoties zijn zo overrated.....quote:Op zondag 8 mei 2011 20:38 schreef TAV74 het volgende:
Voetbal op commerciele zendersIk wil na afloop even iets van de emoties zien en niet direct een reclameblok van 30 minuten
Ajax zal het net zoals Barcelona. Bekerfinale verliezen maar wel de titel pakken..
jaaa jankende ajacieden zijn altijd leukquote:Op zondag 8 mei 2011 20:38 schreef TAV74 het volgende:
![]()
![]()
keep on dreamingquote:Op zondag 8 mei 2011 20:53 schreef borisz het volgende:
Ajax zal het net zoals Barcelona. Bekerfinale verliezen maar wel de titel pakken..
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jaaa jankende ajacieden zijn altijd leuk.
Hij heeft wel een punt. Ipv reclame had ik ook wel wat meer interviews willen zien. Of de huldiging. Of wat dan ook.![]()
K**..... ik ben blijkbaar vergeten dat ik een concert had moeten fotograferen vanavond![]()
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
K**..... ik ben blijkbaar vergeten dat ik een concert had moeten fotograferen vanavond![]()
ojee enne van wie ?
Hmm je had spontaan griep gekregen en kon niet meer bellen zo ziek?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Hoe laat?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
The Crooks. En de schrijver van 3voor12 belde mij netquote:Op zondag 8 mei 2011 21:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]ojee enne van wie ?
Hmm je had spontaan griep gekregen en kon niet meer bellen zo ziek?Nuquote:
Heb dus blijkbaar heel mijn agenda niet bijgewerkt. Kwam nog wat afspraken tegen. Ik ga er nu een streep door halen. Ik heb gewoon geen tijd voor 3voor12
Heb je maar gezegd dat je het oprecht was vergeten? Balen zeg."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Gadverdamme, nu zit ik weer met dilemma'sTeveel dingen en te weinig tijd.
Wtf die zijn zo leuk! oe das wel echt balen zeg! is niet in de buurt zeker dat je er snel nog heen kunt?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
The Crooks. En de schrijver van 3voor12 belde mij net
[..]
Nu
Heb dus blijkbaar heel mijn agenda niet bijgewerkt. Kwam nog wat afspraken tegen. Ik ga er nu een streep door halen. Ik heb gewoon geen tijd voor 3voor12[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Dat hadden ze al doorquote:Op zondag 8 mei 2011 21:11 schreef Isabeau het volgende:
Heb je maar gezegd dat je het oprecht was vergeten? Balen zeg."P, waar ben je dan?". Antwoord: "Thuis, hoe bedoel je?"
Uur met OV of half uur met auto en betaald parkerenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wtf die zijn zo leuk! oe das wel echt balen zeg! is niet in de buurt zeker dat je er snel nog heen kunt?Nee. Da's niet dusdanig in de buurt dat ik snel kan
Maar heel dat concertfotografie kan me zo ongelooflijk aan mijn reet roesten op dit moment
Ik vond die doop-actie en de Lein-actie van vanmiddag veel leuker eigenlijk
Werkt echt als een anticlimax zo,. Logischer om eerst directe feestgedruis en huldiging te doen,dan reclame en daarna napraten. Maar goed, dan kijken er waarschijnlijk weer minder na die reclames.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..].
Hij heeft wel een punt. Ipv reclame had ik ook wel wat meer interviews willen zien. Of de huldiging. Of wat dan ook."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Eigenlijk vind je fotograferen voor vrienden dus het leukstequote:Op zondag 8 mei 2011 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
Uur met OV of half uur met auto en betaald parkerenNee. Da's niet dusdanig in de buurt dat ik snel kan
Maar heel dat concertfotografie kan me zo ongelooflijk aan mijn reet roesten op dit moment
Mensen die heel blij worden van je foto's.
Op dit moment wel jaquote:Op zondag 8 mei 2011 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk vind je fotograferen voor vrienden dus het leuksteMensen die heel blij worden van je foto's.
Dan weet je ook WAAR je voor fotografeert.
Iedergeval een toffe dag gehad dusquote:Op zondag 8 mei 2011 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uur met OV of half uur met auto en betaald parkerenNee. Da's niet dusdanig in de buurt dat ik snel kan
en je hebt meteen knopen doorgehakt
nou prima toch dan?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Hmm om 9 uur proberen te gaan slapen is niet zo'n succes
Morgen moeten we om half 6 al op Schiphol zijn, maar kan nu nog helemaal niet slapen![]()
Nou, nog niet helemaalquote:Op zondag 8 mei 2011 21:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Iedergeval een toffe dag gehad dusen je hebt meteen knopen doorgehakt
nou prima toch dan?
Ik twijfel nog
3voor12 is op dit moment ook een gedeelte van mijn sociale contacten en om dat nou helemaal opzij te gooien....
Terug van Thor 3D met L.aanrader, domme actiemovie met leuke Noorse mythologie!
L. met haar los is toch wel![]()
maargoed, die vis is historie
![]()
Ajax
Z, meisje is ongeveer 2x zo jong als jij
FFT lekker aan het zonnen?
Pee, wanneer kunnen we de foto zien? En heb je Lein's oudste zus gezien of de evil twin?Confidence through competence![]()
Het regent in Delft
Misschien kan dat wat minder frequent, is dat mogelijk?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, nog niet helemaalIk twijfel nog
3voor12 is op dit moment ook een gedeelte van mijn sociale contacten en om dat nou helemaal opzij te gooien....
En Steer, de evil twin heeft niets meer met Apollo te maken, dus die was het niet
Zodra Lein ze postquote:Op zondag 8 mei 2011 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
Pee, wanneer kunnen we de foto zien? En heb je Lein's oudste zus gezien of de evil twin?En ik zag Lein's oudste zus.
![]()
Ik ga nog ff sporten, misschien kan ik er dan zo uit zien als de acteur die Thor speelt en Natalie Portman verleiden![]()
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:44 schreef Isabeau het volgende:
En Steer, de evil twin heeft niets meer met Apollo te maken, dus die was het nietOh ja, die heb ik wel eens op een foto gezien. Idd bijna net zo knap als Lein zelfquote:Op zondag 8 mei 2011 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zodra Lein ze postEn ik zag Lein's oudste zus.
Neh...kernredactie. 1x per maand en eigenlijk 2x per maand vergaderen. En dingen doen zoals een fotowijzer schrijven. Maar ik heb teveel aan mijn hoofd en wil eigenlijk gewoon vooral thuis hangen en aan mijn A'damse klusje werken. Dat levert gewoon geld op. Nu blokkeer ik gewoonquote:Op zondag 8 mei 2011 21:44 schreef Isabeau het volgende:
Misschien kan dat wat minder frequent, is dat mogelijk?Ik moet van alles maar er komt weinig uit mijn handen.
a. hij is blondquote:Op zondag 8 mei 2011 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga nog ff sporten, misschien kan ik er dan zo uit zien als de acteur die Thor speelt en Natalie Portman verleiden![]()
b. hij is blank
c. hij is een stuk langer dan Natalie
Ergo: ik denk dat dat met trainen niet gaat lukken, Steer
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
Nu blokkeer ik gewoonIk moet van alles maar er komt weinig uit mijn handen.
http://www.celebheights.com/s/Natalie-Portman-416.htmlquote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
a. hij is blond
b. hij is blank
c. hij is een stuk langer dan Natalie
Ergo: ik denk dat dat met trainen niet gaat lukken, Steer
1 down, two to go
Een stuk langer hè, niet een paar cmquote:Op zondag 8 mei 2011 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.celebheights.com/s/Natalie-Portman-416.html
1 down, two to go![]()
(joh, die is klein zeg)
Ik ga naar bedMorgen weer vroeg op
Dat was het weekend alweer
Trustequote:Op zondag 8 mei 2011 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga naar bedMorgen weer vroeg op
Dat was het weekend alweer![]()
Ik ga ook ben echt gaar nie normaal.
truste y'all
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
't Is hier dood heNou ja, ik ook naar bed
![]()
Nou eindelijk in bed en tijd om bij te lezen. Het was heel gezellig met P bij het beest, en ook ik ben reuze benieuwd naar de foto's! Er moet er wel een gelukt zijn! Slaap lekker allemaal.![]()
Wat lief dat Pee je peerdje kwam fotograferen Lein!![]()
Hier best wel zorgen om een van de katten. Het komt nooit alleen hè, verdriet.Voelt wel een beetje alsof er twee pootjes onder ons bestaan worden weggeslagen zo, in de afgelopen tijd.
Maar kop op en weer doorgaan.
Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Dudetjequote:Op maandag 9 mei 2011 00:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Hier best wel zorgen om een van de katten. Het komt nooit alleen hè, verdriet.Voelt wel een beetje alsof er twee pootjes onder ons bestaan worden weggeslagen zo, in de afgelopen tijd.
Maar kop op en weer doorgaan.
Goedemorgen!
He Dude.... Dat is echt zo niet tof... Pas sinds wij een kat hebben snap ik hoe je je aan zo'n klein bolletje pluis kan gaan hechten
Ik hier net: Hey, de wamte van gisteren hangt nog in de lucht.
Twee minuten later TARA die naar zijn werk wilde: hey, het regent!
Het was een heel kort buitje, paar druppen, maar het haalde net dat plakkerige eraf![]()
![]()
Goeiemorgen!quote:Op maandag 9 mei 2011 09:01 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
He Dude.... Dat is echt zo niet tof... Pas sinds wij een kat hebben snap ik hoe je je aan zo'n klein bolletje pluis kan gaan hechten
Ik hier net: Hey, de wamte van gisteren hangt nog in de lucht.
Twee minuten later TARA die naar zijn werk wilde: hey, het regent!
Het was een heel kort buitje, paar druppen, maar het haalde net dat plakkerige eraf
Hier is het lekker fris, ik heb alles tegen elkaar open. En het ruikt zo lekker, echt een zomerluchtje.
Am I evil? Yes I am!
Ik zit op kantoor en ik heb geen idee hoe warm het is
Collega brengt me net Cadbury chocola
Morgen
Vakantie gehad en dan direct binnen met een berg overleg. Rest van de dag mijn mail bij lezen op mijn fonkelnieuwe PC. Alleen zijn mijn arme nu te kort om ver genoeg van dat enorme beeldscherm af te zitten
quote:Op maandag 9 mei 2011 10:51 schreef TAV74 het volgende:
Morgen
Vakantie gehad en dan direct binnen met een berg overleg. Rest van de dag mijn mail bij lezen op mijn fonkelnieuwe PC. Alleen zijn mijn arme nu te kort om ver genoeg van dat enorme beeldscherm af te zitten![]()
Ze hebben de lettertypes niet zo klein afgesteld dat je een vergrootglas nodig hebt? Daar hebben ze hier last van nl.
Goeiemorgen!quote:
Gister lekker in de zon wijn gedronken bij moeders. Dat was heerlijk, net vakantie! Ja dus.En jij?
Am I evil? Yes I am!
klinkt goed en wat een zalig weer was het idd he?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Gister lekker in de zon wijn gedronken bij moeders. Dat was heerlijk, net vakantie! Ja dus.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
zaterdag even op bezoek geweest bij schoonmoeder en 's avonds uit eten met de mr (bij ons in t bos staat een heel leuk restaurantje, lekker gegeten en hele avond tot laat buiten gezeten. Fijne avond!)
En gisteren lekker een end gewandeld, terrasje gepakt en verder lekker een relaxdag gehad. Goed weekend dus
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
DE-tjequote:Heerlijk weekend hier
Gezellig over EY zitten roddelen zaterdag en gister gezellig met Lein in de auto gezeten
En Lein is best gezellig in de auto
Dat klinkt ook super!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:11 schreef DarkElf het volgende:
zaterdag even op bezoek geweest bij schoonmoeder en 's avonds uit eten met de mr (bij ons in t bos staat een heel leuk restaurantje, lekker gegeten en hele avond tot laat buiten gezeten. Fijne avond!)
En gisteren lekker een end gewandeld, terrasje gepakt en verder lekker een relaxdag gehad. Goed weekend dusAm I evil? Yes I am!
Lein is hartstikke gezelligquote:Op maandag 9 mei 2011 11:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DE-tjeHeerlijk weekend hier
Gezellig over EY zitten roddelen zaterdag en gister gezellig met Lein in de auto gezeten
En Lein is best gezellig in de auto
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik ga donderdag met mijn moeder tapas eten, ik ben benieuwd.Am I evil? Yes I am!
Lekker!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:13 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga donderdag met mijn moeder tapas eten, ik ben benieuwd.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Nu meer documentatie tikkenSaaie bedoening hoor, dat baantje opzeggen
Heb trouwens eindelijk 'The Tudors' afgekekendus kan nu eens verder met 'The Borgias' en heb ook maar 'Game of Thrones' in de lijst gezet, ben benieuwd daarnaar. Boeken waren leuk iig maar t duurde allemaal zo lang dat ik na 3b of 4 ben afgehaakt. (en dat terwijl ik wel weer rustig +15 jaar over de boeken van Katherine Kerr gedaan heb
)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
De boeken van KK heb ik zowat achter elkaar verslonden!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:23 schreef DarkElf het volgende:
Heb trouwens eindelijk 'The Tudors' afgekekendus kan nu eens verder met 'The Borgias' en heb ook maar 'Game of Thrones' in de lijst gezet, ben benieuwd daarnaar. Boeken waren leuk iig maar t duurde allemaal zo lang dat ik na 3b of 4 ben afgehaakt. (en dat terwijl ik wel weer rustig +15 jaar over de boeken van Katherine Kerr gedaan heb
)
Am I evil? Yes I am!
Game Of Thrones is tofquote:Op maandag 9 mei 2011 11:23 schreef DarkElf het volgende:
)
Een echte HBO serie
Ik ben er mee bezigquote:Op maandag 9 mei 2011 11:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De boeken van KK heb ik zowat achter elkaar verslonden!Ben 3 weken of zo onderweg en net aan boek 3 4 begonnen. Heerlijke verhalen
(ben al verder dan ik dacht, heb boek 3 in Limburg gelezen..)![]()
had ik ook wel willen doen maar soms zat er gewoon een paar jaar tussenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De boeken van KK heb ik zowat achter elkaar verslonden!Wel grappig dat je dan zo weer verder kon lezen ook al is t soms even ingewikkeld wie wie ook al weer is in welke tijd. Maar op de een of andere manier zat je er zo weer in
ja he? echt een favoschrijfster van me en t bleef vond ik boeiend tot t laatstquote:Op maandag 9 mei 2011 11:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezigBen 3 weken of zo onderweg en net aan boek 3 begonnen. Heerlijke verhalen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ga ik ook doen ja.. en idd: verschrikkelijk zweetweer. Heb 25 minuten crosstrainer gedaan en het zweet liep me steeds in mijn ogenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:30 schreef DarkElf het volgende:
Nu eens douchen, hardlopen met dit benauwde weer staat gewoon gelijk aan zweten![]()
![]()
Redelijk klein, maar voor mij gaat het prima (itt veel oudere collega's), maar een lagere resolutie op deze schermen ziet er echt niet uit.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ze hebben de lettertypes niet zo klein afgesteld dat je een vergrootglas nodig hebt? Daar hebben ze hier last van nl.
Prikkerderprik, heb ik ook altijd. En dan met rode oogjes verder gaanquote:Op maandag 9 mei 2011 11:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ga ik ook doen ja.. en idd: verschrikkelijk zweetweer. Heb 25 minuten crosstrainer gedaan en het zweet liep me steeds in mijn ogen
Moggel allemaal, uitgeslapen, snipperochtend genomen, TJAKKA aan de slag
![]()
vanaf werk.
Dude, soms komt alles met bakken uit de lucht vallen hèHoop dat alles met poezebeest goed komt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:38 schreef Stereotomy het volgende:
Prikkerderprik, heb ik ook altijd. En dan met rode oogjes verder gaan
Staat je vast enig!quote:
gut doet me denken aan de 'gevlochten'zweetbandjes die mijn zus en ik hadden op mallorca, ik was 6 toen denk ik? van die gevlochten sweatsuit stof dingen in wit/lichtblauw en lichtroze door elkaar
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Goedemorgen, was al rond 10 aan het douchen, had zo vaag gedroomd en werd gebeld in mijn droom enzo maar dat bleek een sms (in het echhie) van mijn papsweg droom weg vaagheid maar dem wat heb ik heerlijk geslapen, was daar wel ff aan toe.
En net is de prikmevrouw geweest enne heb zowaar half half dan, de injectie in mijn boven been gezetwoehaaa ik is stoer!
(nu maar hopen dat ik het vlg week echt helemaal zelf kan, want begin er nu wel lichtelijk van te balen hoor dat gemuts van mijzelf)
oja en regen en frisheidheerlijk
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Jaaah! Het begin is er, komt helemaal goed!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:59 schreef MissHobje het volgende:
Goedemorgen, was al rond 10 aan het douchen, had zo vaag gedroomd en werd gebeld in mijn droom enzo maar dat bleek een sms (in het echhie) van mijn papsweg droom weg vaagheid maar dem wat heb ik heerlijk geslapen, was daar wel ff aan toe.
En net is de prikmevrouw geweest enne heb zowaar half half dan, de injectie in mijn boven been gezetwoehaaa ik is stoer!
(nu maar hopen dat ik het vlg week echt helemaal zelf kan, want begin er nu wel lichtelijk van te balen hoor dat gemuts van mijzelf)
Am I evil? Yes I am!
Hoe is het weer in Amsterdam eigenlijk? Moet vanaaf die kant op en twijfel nog over kleding.. Ga naar het Concertgebouw waar mijn zusje met het schoolkoor gaat optreden..![]()
Bewolkt, soms een bui en best frisjesquote:Op maandag 9 mei 2011 12:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoe is het weer in Amsterdam eigenlijk? Moet vanaaf die kant op en twijfel nog over kleding.. Ga naar het Concertgebouw waar mijn zusje met het schoolkoor gaat optreden... Hier nu 15graden.
Lekker Hobsquote:Op maandag 9 mei 2011 11:59 schreef MissHobje het volgende:
Ok mooi, dan weet ik al wat ik aan ga doen denk ikquote:Op maandag 9 mei 2011 12:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Bewolkt, soms een bui en best frisjes. Hier nu 15graden.
![]()
![]()
Ja he, ben stiekum echt wel trotsquote:Op maandag 9 mei 2011 12:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jaaah! Het begin is er, komt helemaal goed!
Ze gaf me aan dat ik mijn been maar eens moest proberen, want als ik dan stress en waterlanders krijg kan ik wel beter zien wat ik doe, dan als ik in mijn buik mik, ze heeft me uiteindelijk ff een klein tikkie tegen mijn hand gegeven maar prikte dus soort van zelfhehe tot vorige week lukte dat al niet eens, dus alweer stap verder
![]()
Inspuiten zelf was erg nasty, qua plek vond ik wat dat betreft het been niet tof, maar het inspuiten doe ik wel gewoon, pijn of niet dus dat maakt me niet zoveel uit.
Op naar 23 mei, dan ga ik voor links boven
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Je hebt alle recht om trots te zijn!quote:Op maandag 9 mei 2011 12:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja he, ben stiekum echt wel trots
Ze gaf me aan dat ik mijn been maar eens moest proberen, want als ik dan stress en waterlanders krijg kan ik wel beter zien wat ik doe, dan als ik in mijn buik mik, ze heeft me uiteindelijk ff een klein tikkie tegen mijn hand gegeven maar prikte dus soort van zelfhehe tot vorige week lukte dat al niet eens, dus alweer stap verder
![]()
Inspuiten zelf was erg nasty, qua plek vond ik wat dat betreft het been niet tof, maar het inspuiten doe ik wel gewoon, pijn of niet dus dat maakt me niet zoveel uit.
Op naar 23 mei, dan ga ik voor links boven
Am I evil? Yes I am!
Lopen mensen daar serieus nog in?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wrs wel
of zoiets steer? heel retro
[ [url=http://www.doodysfancydress.co.uk/shop/images/80s%20Sweat%20bands%2029764[1].JPG]afbeelding[/url] ]!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Pff wilde reserveren voor Shabu Shabu hebben ze dat een dagje uitgesteld en kan dat pas morgen.
![]()
![]()
![]()
Hobje, heb even gemist hoor, maar waarom mag je niet in de buik prikken?
stoer hoor hobje, ik vond t ook eng om zelf te doen dus snap dat je t niet zomaar doet dus tof dat je nu bijna zover bent
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ja mag wel hoor maar dat is wat lastiger voor mij, nu in het been heb ik wat meer overzicht omdat het al zo lastig is, en had nog nooit in mijn benen geprikt, dus nieuwe aanpakquote:Op maandag 9 mei 2011 12:13 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
Hobje, heb even gemist hoor, maar waarom mag je niet in de buik prikken?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Moet zeggen, soms op de sportschool zie je ook de meest "not done" combi's , nog erger dan wat ma flodder aan had in de serie enzoquote:
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Ik ben trouwens weer een paar daagjes bij mijn ouders omdat vriendlief in Engeland zit voor cursus.
Eens kijken hoelang dat goed gaat![]()
![]()
Want? Je durft niet alleen te zijn in dat grote huis?quote:Op maandag 9 mei 2011 12:32 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben trouwens weer een paar daagjes bij mijn ouders omdat vriendlief in Engeland zit voor cursus.
Eens kijken hoelang dat goed gaat
Durven wel maar weinig zin inquote:Op maandag 9 mei 2011 12:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Want? Je durft niet alleen te zijn in dat grote huis?
Moeder zit ook alle avonden alleen en die vind dat niet zo leuk.
En ik heb de katten gemist![]()
![]()
Zo. met mezelf afgesproken dat ik vandaag alleen boodschappen hoef te doen en wat eten maken natuurlijkRest van het huishouden doe ik fijn morgen
![]()
![]()
vast wel toch?quote:Op maandag 9 mei 2011 12:32 schreef Sarabi het volgende:
Eens kijken hoelang dat goed gaat[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
klinkt goedquote:Op maandag 9 mei 2011 12:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo. met mezelf afgesproken dat ik vandaag alleen boodschappen hoef te doen en wat eten maken natuurlijkRest van het huishouden doe ik fijn morgen
en rust is ook belangrijk
Ik ga zo naar werk toe, tot 22.30 en dan nog maar 3 deze week
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
oh? ik zou zoiets echt nooit gedaan hebben geloof ik.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:32 schreef Sarabi het volgende:
Eens kijken hoelang dat goed gaat
/edit nu ik er nog eens over nadenk: niet geloof ik, weet ik
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ja.. de drempel om weer te gaan werken is weer eens enorm hoog in mijn hoofd, dus moet mezelf even wat ruimte geven geloof ikquote:Op maandag 9 mei 2011 12:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
klinkt goeden rust is ook belangrijk
![]()
![]()
omdat ik er niet aan moet denken om weer terug bij mams te zijn, als je eenmaal de deur uit bent is op bezoek gaan leuk en weer lekker naar je eigen huisje gaan nog leuker.quote:
Vond ik dan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
QFTquote:Op maandag 9 mei 2011 12:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
omdat ik er niet aan moet denken om weer terug bij mams te zijn, als je eenmaal de deur uit bent is op bezoek gaan leuk en weer lekker naar je eigen huisje gaan nog leuker.
Ik heb schatten van ouders, maar ik zit liever lekker op mijn eigen plekkie, ook als Son een paar dagen niet thuis is."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Ja, ik begrijp dat de meeste dat zo wel zullen voelen.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
omdat ik er niet aan moet denken om weer terug bij mams te zijn, als je eenmaal de deur uit bent is op bezoek gaan leuk en weer lekker naar je eigen huisje gaan nog leuker.
Vond ik dan
Maar op een of andere manier heb ik dat helemaal niet, dit voelt wel een beetje als vakantieeven weer iets anders.
(en ik zie mijn ouders alleen van half 9 t'm half 11 in de avond, dus de vrijheid ben ik ook niet echt kwijt)![]()
Ik ben normaal toch echt heel goed in alleen zijn, maar had nu geen zin om een week echt helemaal alleen te zitten.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
QFT
Ik heb schatten van ouders, maar ik zit liever lekker op mijn eigen plekkie, ook als Son een paar dagen niet thuis is.
Maar dat zal over een half jaartje vast ook wel anders zijn![]()
![]()
![]()
haal een redelijk grote splinter uit mijn grote teen.. die er, aan het vlees er omheen te zien, al best een tijdje moet hebben gezeten
nooit wat van gemerkt..
![]()
![]()
je bent blijkbaar nog niet helemaal onthechtquote:Op maandag 9 mei 2011 13:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben normaal toch echt heel goed in alleen zijn, maar had nu geen zin om een week echt helemaal alleen te zitten.
Maar dat zal over een half jaartje vast ook wel anders zijn
Daar lijkt het op iddquote:Op maandag 9 mei 2011 13:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
je bent blijkbaar nog niet helemaal onthecht![]()
![]()
Eh- owquote:Op maandag 9 mei 2011 13:28 schreef Sunnythesun het volgende:
haal een redelijk grote splinter uit mijn grote teen.. die er, aan het vlees er omheen te zien, al best een tijdje moet hebben gezeten
nooit wat van gemerkt..
Lepra?
Punt 15van 21 op mijn lijstje afgewerkt.. Kamer en keuken dweilen, dweilwater kon voor koffie doorgaan
En nu heb ik geen zin meer![]()
![]()
Zo! Tijd om een afscheidsetentje te regelen
Je gaat naar een ander kansloos forum uitwijken?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:13 schreef PdeHoog het volgende:
Zo! Tijd om een afscheidsetentje te regelen
Zegquote:Op maandag 9 mei 2011 14:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je gaat naar een ander kansloos forum uitwijken?![]()
![]()
Ja. Ben jullie wel een beetje zatquote:Op maandag 9 mei 2011 14:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je gaat naar een ander kansloos forum uitwijken?
en wat eten jullie vanavond?
ik maak een oven geroosterde bietjes risotto met dubbelgedopte tuinboontjes (in zelfgemaakte venkel/citroenolie) met geitenkaas
Wel zin in
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik ga iets met sint jakobsschelpen in tomatensaus met gekookte aardappeltjes en linzen maken.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:24 schreef DarkElf het volgende:
en wat eten jullie vanavond?
ik maak een oven geroosterde bietjes risotto met dubbelgedopte tuinboontjes (in zelfgemaakte venkel/citroenolie) met geitenkaas
Wel zin in"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Mij ben je toch niet zat?quote:![]()
Zo even de economie gestimuleerd met een simpele jeans en een paar polo's.
Nou ja, het zat er een keer aan te komen. Meld je even waar en wanneer we verwacht worden?quote:"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Pff het is hier nog goed warm..
Zo maar eens boskippen halen: chinees varkensvlees met paksoitijd niet gehad
![]()
![]()
en waar kunnen we aanschuiven?quote:
nou ja t begin is erquote:Op maandag 9 mei 2011 14:37 schreef freecell het volgende:
Hmmm, effectief. Mijn jongste kan was van de lijn halen.... Natte was
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Geloof me! Jullie zijn absoluut niet welkom bij dit afscheidsetentjequote:Op maandag 9 mei 2011 14:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou ja, het zat er een keer aan te komen. Meld je even waar en wanneer we verwacht worden?Herhaling van de grap. Niet origineelquote:
Jong geleerd, oud gedaanquote:Op maandag 9 mei 2011 14:37 schreef freecell het volgende:
Hmmm, effectief. Mijn jongste kan was van de lijn halen.... Natte was.
weet niet met hoeveel mensen je gaat? maar voor een grotere groep lijkt de eerste of de laatste me geschikter?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:41 schreef PdeHoog het volgende:
Wat zal ik voorstellen?
http://www.zalmhuis.nl/, http://www.littlev.nl/ of http://www.de-waag.nl/
zalmhuis heeft ook een lekker terras
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
10 manquote:Op maandag 9 mei 2011 14:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
weet niet met hoeveel mensen je gaat? maar voor een grotere groep lijkt de eerste of de laatste me geschikter?
zalmhuis heeft ook een lekker terrasEn er zijn nu ook http://www.hoofdstuktwee.nl en http://www.obba.nu bijgekomen
Little V is trouwens ook voor grote groepen geschikt. Dan kun je een menu kiezen en dan mikken ze een boel gerechtjes op tafel."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Jaquote:Op maandag 9 mei 2011 14:54 schreef DarkElf het volgende:
Obba spreekt mij persoonlijk aanmaar ik ben dol op zulke dingen.
Maar De Waag is dichterbij voor mij. Aan de andere kant...daar eet ik al genoeg
We zijn weer terug van Texel.
Gingen daar vanmorgen met (voor het uitgedroogde land daar broodnodige) regen weg.
Hebben een paar heerlijke dagen gehad en zijn flink bijgekleurd.
Leuke dingen gedaan, zoals rondleiding in de Texelsebierbrouwerij en een paar nipjes whisky geproeft bij Whisky-bar/restauarnt Het Kompas.
Lekker gistermiddag bij Paal-9 op het terras gezeten en daarna met de voetjes door de waddenzee gelopen.
Vervolgens in Oudeschild nog even een terrasje meegepikt.
Heerlijk gegeten ook.
Eerste avond Cataplane met rijst en gisteravond verse Texelse asperges van de boer met gerookte en gekookte lamsham en eierprut.![]()
Vanmorgen nog even langs diezelfde boer (Bert en Meina Keijser) gereden om een kilootje lekkere dikke verse (zo van het land af) asperges op te halen en te laten schillen. Schillen mee voor een soepje. Ook maar 2 flesjes Texels Skuumkoppe (donker witbier) meegenomen.
Verder bij de lokale Spar wat streekproducten meegenomen voor vanavond en later om te eten/snoepen, zoals Texelse doré-aardappelen, biologische eikenbladsla van de Novalishoeve, lamskarbonaatjes, lams-boerenmetworst (met en zonder speculaas), rauwe lamsham (gerookt), gekookte gerookte lamsham, Texelse Weezenparelkaas en duindoornjam.
Was net lang genoeg om de kop weer een beetje leeg te krijgen na alle overlijdens- en crematieperikelen van vorige week.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
oh dat klinkt idd niet verkeerd allemaal
Fijn dat t leuk was en jullie even konden ontspannen.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Verder niet terug gelezen. Nog schokkende en/of interessante zaken gemist?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Geloof niet dat dit weekend bijzonder schokkend wasquote:Op maandag 9 mei 2011 15:25 schreef golfer het volgende:
Verder niet terug gelezen. Nog schokkende en/of interessante zaken gemist?
En welkom terug van het uitwaaien natuurlijk!
And damn proud of itquote:Op maandag 9 mei 2011 13:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
je bent blijkbaar nog niet helemaal onthecht
Bent tenminste veilig gehecht![]()
![]()
Klinkt als een hééél lang en weekend voor B en g.
En dan alle culinaire ná-pret.
Ik ken alleen het Zalmhuis van een keer of wat lunchen en vond het daar leuk mét
uitzicht op het water.
Goh, Hobs wat een gedoe met de prikzetten.
Hopelijk een goeie oplossing om het in het been te doen.
Ben ik opeens de uitpuilende keukenladen aan het uitmestenoude kruiden weggooien en
p & z vaatjes uit het jaar 0.
En kom weer terug bij de originele indeling met wat méer open ruimte.![]()
![]()
Foto's zie onze website ;-)
Verder ben ik heul blij om thuis te zijn en zie ik dat Elf een fijn weekend heeft gehad en dat Apollo mooi op de foto staatOns Texels uitzichtpaardje (zie foto's) noemden we ook maar voor het gemak Apollo
![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 09-05-2011 16:16:33 ]![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:15 schreef krakkemieke het volgende:
Mooie foto's!Mijn rabarber was er bijna door aangebrand.
![]()
Gaat het verder wel met je?![]()
Jazeker! Gister was de rug niet blij met plantjes verpotten, maar dan moet ik het maar vaker doen.quote:![]()
En de heliotropen waren er blij mee. Heliotropen!![]()
Am I evil? Yes I am!
Mijn record energieverkoper kwijtraken verbeterd, 20 seconden.Tja, die rabarber he......
Am I evil? Yes I am!
Heliotropen?
Ja het is een geweldige stek waar die vrienden op passen.
Het huis is van de ouders van Jeff (van het sterrenrestaurant op Texel) puur toeval dat ze die hebben leren kennen (door de fotografie van onze vriend H.) een aantal jaren geleden en zodoende zijn ze ook lekker ingeburgerd daar. Kennen veel mensen inmiddels.![]()
Heliotropen!quote:
http://www.google.nl/imgr(...)5&ved=1t:429,r:1,s:0
Ze ruiken heel lekker, naar kersen.Am I evil? Yes I am!
Leuk Bloesiequote:Op maandag 9 mei 2011 16:09 schreef Bluezz het volgende:
Foto's zie onze website ;-)
Verder ben ik heul blij om thuis te zijn en zie ik dat Elf een fijn weekend heeft gehad en dat Apollo mooi op de foto staatOns Texels uitzichtpaardje (zie foto's) noemden we ook maar voor het gemak Apollo
![]()
Tof dat jullie zulke lekkere dagen hebben gehad
En DE, het wordt Obba![]()
ben benieuwd, klinkt alsof t eten er goed isquote:
wanneer is t?even kijken of ik vrij ben
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Zo hoort het ookquote:Op maandag 9 mei 2011 16:21 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn record energieverkoper kwijtraken verbeterd, 20 seconden.Tja, die rabarber he......
Blah ik voel me weer eens onrustig![]()
24 mei is het planquote:Op maandag 9 mei 2011 16:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ben benieuwd, klinkt alsof t eten er goed is
wanneer is t?even kijken of ik vrij ben
En als je je voordoet als mijn vriendin (
) dan kan ik je vast wel meesmokkelen
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
24 mei is het planEn als je je voordoet als mijn vriendin (
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Oh, ik kan je vriendinnetje wel zijn voor 1 avondquote:Op maandag 9 mei 2011 16:32 schreef PdeHoog het volgende:
probeer je tegenwoordig zo de dames te regelen?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
![]()
Past príma bij dat restaurantquote:
Wat een vreselijke val in de Giro d' Italia.
W.s. een dode.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Voor een avond? ......quote:Op maandag 9 mei 2011 16:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ik kan je vriendinnetje wel zijn voor 1 avondZo'n avond duurt lang he
Op mijn eerste date kom ik niet verder dan handjes vasthouden hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
Voor een avond? ......Zo'n avond duurt lang he
jaja, en die smilie dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op mijn eerste date kom ik niet verder dan handjes vasthouden hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ach....ook leukquote:Op maandag 9 mei 2011 16:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op mijn eerste date kom ik niet verder dan handjes vasthouden hoorNog altijd een stap verder dan nu
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Forum Opties Forumhop: Hop naar: