quote:Op zondag 8 mei 2011 08:24 schreef Leintjeuh het volgende:
P., don't worry. Ik ga even kijken of er nog een bakkie koffie is voor meAlleen is er dan wel het risico op een hyperLein
Hyperlein? Okquote:Op zondag 8 mei 2011 08:24 schreef Leintjeuh het volgende:
P., don't worry. Ik ga even kijken of er nog een bakkie koffie is voor meAlleen is er dan wel het risico op een hyperLein
JE gaat haar niet expres extra sterke koffie geven he?quote:
Ik drink nooit sterke koffie. Ik heb 1-2 cm koffie in een kopje met een berg geschuimde melk eropquote:Op zondag 8 mei 2011 08:31 schreef PdeHoog het volgende:
JE gaat haar niet expres extra sterke koffie geven he?
Aaaaaaaaaaaaah...goed manquote:Op zondag 8 mei 2011 08:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik drink nooit sterke koffie. Ik heb 1-2 cm koffie in een kopje met een berg geschuimde melk eropMaar *poingpoingpoingpoing* klopt wel een beetje hoor
Maar da's ook na bijvoorbeeld Skittles, Fanta Red Fruit, Redbull, roze koeken. Dingen met caffeine en suiker of kleurstof en suiker. Combineert niet zo goed bij mij
Eh neequote:Op zondag 8 mei 2011 08:38 schreef PdeHoog het volgende:
Aaaaaaaaaaaaah...goed manWeet ik wat ik je de volgende keer kan voeren
Ik heb net brood naar binnen geschovenquote:Op zondag 8 mei 2011 08:42 schreef kaasplankje het volgende:
Heb je al ontbeten Pee? Wij maken hier zondag altijd een ontbijtje met broodjes uit de oven vers sapje en een eitje, eet je ook mee?
quote:Op zondag 8 mei 2011 09:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Schijt, ik was afgeleid geraakt met die world press photo's. Snel tas inpakken en douchen.
Was Pee niet vaker later?quote:Op zondag 8 mei 2011 09:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]P is later *pfew* kan ik toch nog mn haar föhnen.
Tja, Veel mensen klagen over Moskeeen, maar die hebben in NL tenminste het fatsoen om op vrijdagmiddag herrie te maken en niet op Zondagochtend.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Moggeklote kerkklokken.. Snap niet waarom het in de tijd van digitale wekker nodig is 2x 20 minuten onafgebroken te beieren
![]()
Schoonmoeder betekend schoonvader, een soort duitse versie van Archie Bunker, maar dan erger.quote:@ Piet: die tellen ook mee hoor![]()
Ik werd er ook al wakker vanquote:Op zondag 8 mei 2011 10:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Moggeklote kerkklokken.. Snap niet waarom het in de tijd van digitale wekker nodig is 2x 20 minuten onafgebroken te beieren
![]()
Begrijp ik nu goed dat Lein met Pee in een paardenstal gaat logeren?![]()
Veel plezier iig saam![]()
@ Piet: die tellen ook mee hoor![]()
Dat zeggen wij hier ook altijd tegen elkaar.. zolang die kerken herrie mogen schoppen op zondag ochtend (wat nou zondagsrust) wil ik niemand horen zeiken over moskeeën, Hare Krishna's, ohmende Boeddhisten of wat dan ookquote:Op zondag 8 mei 2011 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, Veel mensen klagen over Moskeeen, maar die hebben in NL tenminste het fatsoen om op vrijdagmiddag herrie te maken en niet op Zondagochtend.
quote:[..]
Schoonmoeder betekend schoonvader, een soort duitse versie van Archie Bunker, maar dan erger.
lolquote:Op zondag 8 mei 2011 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Schoonmoeder betekend schoonvader, een soort duitse versie van Archie Bunker, maar dan erger.
Kunnen we elkaar de hand schuddenquote:Op zondag 8 mei 2011 11:08 schreef LieLie het volgende:
Argh, mag ik even janken? Ging weer eens op de weegschaal staan, te lang niet gedaan, en 't is mooi kut zoals ik wel verwachtte.. Hmpf.
die moeten vaker gepoetst en gewassen worden die stinkerdsquote:Op zondag 8 mei 2011 08:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou, soms zit ik in de auto en dan rij ik langs een stal, manege of paard en dan denk ik *blegh*. Sommige paarden stinken écht, vooral als ze zweten. Zo'n viezige zurig zweet met paardenpies en stront erdoorGelukkig heeft Apollo dat luchtje nooit gehad, maar ik zeg je: ze zijn er. Van die vieze stinkpaarden
Oh of nog verschrikkelijker: een stal uitmesten waarbij dat te weinig gebeurt. Dan val je halverwege bijna flauw van de ammoniaklucht
Ik heb die behoefte ook zonder pilletjesquote:Op zondag 8 mei 2011 11:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar goed, ik merk dat ik met andere pilletjes ineens weer een stuk minder onbedwingbare schransbehoefte heb, dus er is nog hoop
Hehe ik ook hoor.. maar wel een heeeeel stuk minder en onder controle te houdenquote:Op zondag 8 mei 2011 11:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb die behoefte ook zonder pilletjesgrmbl..
Klinkt heerlijkquote:Op zondag 8 mei 2011 11:32 schreef Bluezz het volgende:
Vanuit Texel.
Hiervoor lopen ook 2 paarden! De hele dag uitzicht op van die blije beesten geeft rust. Ze stinken niet overigens, maar eentje is mank. Ze mogen de hele dag buiten en 's avonds worden ze op stal gezet, goed leven dus.
Het is lekker uitwaaien en ik kijk nu alweer uit naar morgen...
naar huis
Gisteren hebben vriendin W. en ik gezellig samen staan koken : uit de Cataplana. Leuk visgerecht en we aten pas om half 10 omdat we zo lang buiten hadden zitten borrelen en kletsenOns hele ritme is anders dus we zijn wel de hele dag een soort moe
We hebben een bzoek gebracht aan de Texelse brouwerij met rondleiding en proeverij en daarna naar de echte aspergekweker die een mooi apparaat heeft om te schillen. Leuk, je voelt je een beetje toerist ook
straks na de koffie rijden we naar paal 9. Nu nog ff lekker internetten en lezen en chillen en koffie-en rondom het huis.
Heb een tijdje paard gereden en iedereen die zegt dat paarden niet stinken spoort niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 08:20 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, paardestallen kunnen stinken. Paarden ruiken lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |