en dan iedereen zijn naam er op laten zettenquote:Op zondag 8 mei 2011 08:10 schreef TimeJumper het volgende:
Je hebt toch wel een leuk gipskleurtje gekozen he![]()
[ afbeelding ]
En mensen hun best laten doen om een mooi kunstwerkje op je been te maken terwijl het vervolgens kankerlelijk is en jij er mee moet rondlopen.quote:Op zondag 8 mei 2011 08:31 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
en dan iedereen zijn naam er op laten zetten
was raar gevallen op mijn polsen vroeger met skeelerenquote:Op zondag 8 mei 2011 08:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En mensen hun best laten doen om een mooi kunstwerkje op je been te maken terwijl het vervolgens kankerlelijk is en jij er mee moet rondlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Dit dusquote:Op zondag 8 mei 2011 10:02 schreef Vetzakje het volgende:
Je hebt je enkel toch niet nodig om te FOK!-en?
Die wordt nu lekker verwend door moeders, en mag appelmoes en ijsjes etenquote:Op zondag 8 mei 2011 11:53 schreef Adelante het volgende:
Iets meer details kunnen een topic helpen TS.
Was jij zo'n breekbaar jongetje dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:56 schreef TwyLight het volgende:
Mocht ik wel altijd toen ik klein was en iets gebroken had
Hmm komt iets anders over dan ik bedoelde, maar toch wel een aantal keer wat gebroken ja. Maar deed ook al vroeg "extreme"quote:
LOLLIG.quote:Op zondag 8 mei 2011 08:10 schreef TimeJumper het volgende:
Je hebt toch wel een leuk gipskleurtje gekozen he![]()
[ afbeelding ]
Sukkel.quote:Op zondag 8 mei 2011 08:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En mensen hun best laten doen om een mooi kunstwerkje op je been te maken terwijl het vervolgens kankerlelijk is en jij er mee moet rondlopen.
Of ts stompelt nu door het huis om voor zijn moeder te zorgen. Het is wel moederdag natuurlijk, vanaf morgen zijn de rollen misschien weer omgedraaid.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die wordt nu lekker verwend door moeders, en mag appelmoes en ijsjes eten
Ben je nou nieuw ofzo?quote:
Nee en nu?quote:
Geregistreerd op 8 juni 2010quote:
Maar wel bijster irritant.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:30 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Geregistreerd op 8 juni 2010
2225 posts geplaatst, niet heel nieuw dus.
Zit hier vanaf het begin, eerder naam veranderd ivm server crash.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:30 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Geregistreerd op 8 juni 2010
2225 posts geplaatst, niet heel nieuw dus.
Hekel aan kk vertellertjes.quote:
Ach man, wat is er zo erg aan? Ik neem ook aanstoot aan jouw UI.quote:
Jouw probleem.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:32 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ach man, wat is er zo erg aan? Ik neem ook aanstoot aan jouw UI.
Van hetzelfde.quote:
Oke.quote:
Maar ja, dan reageer er dus puur uit principe op... want mensen zullen het toch wel blijven zeggen, ook als jij er een hekel aan hebt. Dus in die zin heeft het weinig nut.quote:
okequote:Op zondag 8 mei 2011 12:37 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Maar ja, dan reageer er dus puur uit principe op... want mensen zullen het toch wel blijven zeggen, ook als jij er een hekel aan hebt. Dus in die zin heeft het weinig nut.
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:41 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
okelekker blijven kk`en stoere shit.
quote:
Ik gebruik dat woord niet, zal ik dus ook nooit gaan doen. Gaf er alleen maar mee aan dat het niet zoveel zal opleveren om er op in te gaan. Daar ban je het niet mee uit. Je hebt wel even je mening laten weten en als het je daar om te doen is... prima.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:41 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
okelekker blijven kk`en stoere shit.
vooral als jij je enkel breekt, dan is het lachen-gieren-brullenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Onterechte klacht. Je enkel breken is leuk.
Daarom, klap het ambulancepersoneel.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:50 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Er zit nu van dat lelijke tijdelijke witte gips en verband omheen, niet van dat kleurige loopgips met een zool eronder zoals op de foto op de vorige pagina. (hopelijk volgende week wel)
Hoe het is gebeurd: ik was aan het draaien (DJ) en ik stapte de DJ booth uit, welke zo'n 30 cm hoger ligt ten opzichte van de zaal. Ligt er een lege fles wijn op de grond, precies onder het afstapje, waar ik dus op stapte...Ik hoorde een enorme krak (mijn bot, dus niet de fles) en ging door mijn voet heen. Sindsdien heb ik niet meer gestaan, ik zag het bot helemaal uitsteken...
Wat waren die gasten van de ambulance trouwens een stel hufters zeg: die kerel belde naar het ziekenhuis om te melden dat ik eraan kwam: "er komt nu een gevalletje aansteller/huisarts aan". Die kerel dacht dat ik het niet hoorde... Even opheldering gevraagd, zegt hij: "is niks aan de hand, je stelt je aan en je had makkelijk tot maandag kunnen wachten en dan naar je huisarts kunnen gaan"... In het ziekenhuis zagen ze al direct dat het gebroken was, zonder maar een foto te hebben genomen. Wát een prutsers bij de RAVU...
'n Open breuk kan wel wachten tot de huisarts weer beschikbaar is? Wtf? Als dat echt waar is dan is dat wel heel erg triest.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:50 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Er zit nu van dat lelijke tijdelijke witte gips en verband omheen, niet van dat kleurige loopgips met een zool eronder zoals op de foto op de vorige pagina. (hopelijk volgende week wel)
Hoe het is gebeurd: ik was aan het draaien (DJ) en ik stapte de DJ booth uit, welke zo'n 30 cm hoger ligt ten opzichte van de zaal. Ligt er een lege fles wijn op de grond, precies onder het afstapje, waar ik dus op stapte...Ik hoorde een enorme krak (mijn bot, dus niet de fles) en ging door mijn voet heen. Sindsdien heb ik niet meer gestaan, ik zag het bot helemaal uitsteken...
Wat waren die gasten van de ambulance trouwens een stel hufters zeg: die kerel belde naar het ziekenhuis om te melden dat ik eraan kwam: "er komt nu een gevalletje aansteller/huisarts aan". Die kerel dacht dat ik het niet hoorde... Even opheldering gevraagd, zegt hij: "is niks aan de hand, je stelt je aan en je had makkelijk tot maandag kunnen wachten en dan naar je huisarts kunnen gaan"... In het ziekenhuis zagen ze al direct dat het gebroken was, zonder maar een foto te hebben genomen. Wát een prutsers bij de RAVU...
bij mij had iemand er "schudden voor gebruik" opgezetquote:Op zondag 8 mei 2011 08:49 schreef linpunt het volgende:
[..]
was raar gevallen op mijn polsen vroeger met skeeleren
heeft zo'n debiel klasgenootje er eerst een "paard" op getekend die heel veel weg had van Untill death van Peter Griffin en toen maar een my little pony achtigs iets van gemaakt.
TS, laat dat je niet gebeuren.
Het bot steekt eruit en die ambulance-mensen vonden dat je rustig nog een paar daagjes had kunnen wachten?quote:Op zondag 8 mei 2011 15:50 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Bij mij was de huisarts echt een typje van, ach zal wel niet zo erg zijn, fysiotherapie is genoeg. Blijk ik later dus gewoon afgescheurde kruisbranden + ingescheurde meniscus. Verdomme gewoon een half jaar mee gelopen, komt het dan pas aan het licht. Had ik nou toch maar naar een fatsoenlijk ziekenhuis gegaan zoals het AMC in plaats van het plaatselijke ziekenhuis.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:12 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Het bot steekt eruit en die ambulance-mensen vonden dat je rustig nog een paar daagjes had kunnen wachten?
En je dan ook nog aansteller noemen... wat een lef.
Erg professioneel hebben ze het niet aangepakt nee. Tijd voor een kleine bijscholing?
Maar wel een ongelukkig manier om je enkel te breken ja, op een fles stappen!
Je bent gewoon een aansteller TS, je was dronken, er stak helemaal niks uitquote:Op zondag 8 mei 2011 15:50 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
"110% anti ajax"quote:Op zondag 8 mei 2011 16:12 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
bij mij had iemand er "schudden voor gebruik" opgezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.luciferhout, en niets anders!
hier had uw reclame kunnen staan!
quote:Op zondag 8 mei 2011 16:33 schreef luciferhout het volgende:
[..]
"110% anti ajax"
Toch maar even zwart gemaakt nadat ik uitgescholden werd in de stad
Die kan wel voor leuke situaties zorgen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
Ben je nog bij dezelfde huisarts gebleven? Of daarna overgestapt? Dat artsen fouten maken kan ik me voorstellen, maar een instelling als "zal allemaal wel meevallen" da's voor de patiënt niet fijn en hoewel het waarschijnlijk 9 van de 10 meevalt kun je iemand toch niet zomaar afschepen.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:22 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Bij mij was de huisarts echt een typje van, ach zal wel niet zo erg zijn, fysiotherapie is genoeg. Blijk ik later dus gewoon afgescheurde kruisbranden + ingescheurde meniscus. Verdomme gewoon een half jaar mee gelopen, komt het dan pas aan het licht. Had ik nou toch maar naar een fatsoenlijk ziekenhuis gegaan zoals het AMC in plaats van het plaatselijke ziekenhuis.
Ik werd de tweede keer niet eens meegenomen met de ambulancequote:Op zondag 8 mei 2011 15:50 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Gezien het nog op dezelfde dag was geregeld ( was op een zaterdag ), had ik niet mijn vertrouwde huisarts maar 1 van de huisartsenpost in het ziekenhuis. Later toen ik dus wel naar mijn eigen huisarts ging na enkele maanden fysio en een aantal keer door mijn knie aan later kreeg ik mijn mri. Daar bleek ook alleen uit dat mijn meniscus ingescheurd was, pas bij de kijkoperatie kwam het aan het licht.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:57 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ben je nog bij dezelfde huisarts gebleven? Of daarna overgestapt? Dat artsen fouten maken kan ik me voorstellen, maar een instelling als "zal allemaal wel meevallen" da's voor de patiënt niet fijn en hoewel het waarschijnlijk 9 van de 10 meevalt kun je iemand toch niet zomaar afschepen.
En daarbij valt het dus soms niet mee, zoals in jouw geval. Nu heeft het herstel onnodig lang geduurd.
Dat ze weinig tijd hebben per patiënt (??) zal daarin misschien wel een beetje meespelen. Maar dan nog...
Appelmoesquote:Op zondag 8 mei 2011 11:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die wordt nu lekker verwend door moeders, en mag appelmoes en ijsjes eten
haha manke nelisquote:Op maandag 9 mei 2011 16:08 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
FFFFUUUU
Vanmorgen weer in het ziekenhuis belandt. Pijn was niet te verdragen, want gips zat te ruim en mijn enkel zwabberde telkens.
Enfin, heb dus een chirurg gesproken en nu ook de foto's gezien. Bot is helemaal door, diagonaal onder een steile hoek, en de banden die botten bij elkaar houden zijn finaal doormidden gescheurd...
Ik moet volgende week al onder het mes en dan gaan ze stelschroeven in het bot draaien en naar de enkelbanden kijken.
Heb intussen fatsoenlijk gips gekregen van polyester in plaats van dat brokkelige spul.
Ai en heeft het invloed op je lichamelijke bewegingen? Lijkt mij best ergquote:Op maandag 9 mei 2011 16:08 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
FFFFUUUU
Vanmorgen weer in het ziekenhuis belandt. Pijn was niet te verdragen, want gips zat te ruim en mijn enkel zwabberde telkens.
Enfin, heb dus een chirurg gesproken en nu ook de foto's gezien. Bot is helemaal door, diagonaal onder een steile hoek, en de banden die botten bij elkaar houden zijn finaal doormidden gescheurd...
Ik moet volgende week al onder het mes en dan gaan ze stelschroeven in het bot draaien en naar de enkelbanden kijken.
Heb intussen fatsoenlijk gips gekregen van polyester in plaats van dat brokkelige spul.
inddquote:
hoef je ook niet te snappenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:12 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Snap niet waarom jij het lollig vindt ik vind het eerder zielig maar goed sterkte!
Ik moest hier om lachen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |