en dan iedereen zijn naam er op laten zettenquote:Op zondag 8 mei 2011 08:10 schreef TimeJumper het volgende:
Je hebt toch wel een leuk gipskleurtje gekozen he![]()
[ afbeelding ]
En mensen hun best laten doen om een mooi kunstwerkje op je been te maken terwijl het vervolgens kankerlelijk is en jij er mee moet rondlopen.quote:Op zondag 8 mei 2011 08:31 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
en dan iedereen zijn naam er op laten zetten
was raar gevallen op mijn polsen vroeger met skeelerenquote:Op zondag 8 mei 2011 08:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En mensen hun best laten doen om een mooi kunstwerkje op je been te maken terwijl het vervolgens kankerlelijk is en jij er mee moet rondlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Dit dusquote:Op zondag 8 mei 2011 10:02 schreef Vetzakje het volgende:
Je hebt je enkel toch niet nodig om te FOK!-en?
Die wordt nu lekker verwend door moeders, en mag appelmoes en ijsjes etenquote:Op zondag 8 mei 2011 11:53 schreef Adelante het volgende:
Iets meer details kunnen een topic helpen TS.
Was jij zo'n breekbaar jongetje dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:56 schreef TwyLight het volgende:
Mocht ik wel altijd toen ik klein was en iets gebroken had
Hmm komt iets anders over dan ik bedoelde, maar toch wel een aantal keer wat gebroken ja. Maar deed ook al vroeg "extreme"quote:
LOLLIG.quote:Op zondag 8 mei 2011 08:10 schreef TimeJumper het volgende:
Je hebt toch wel een leuk gipskleurtje gekozen he![]()
[ afbeelding ]
Sukkel.quote:Op zondag 8 mei 2011 08:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En mensen hun best laten doen om een mooi kunstwerkje op je been te maken terwijl het vervolgens kankerlelijk is en jij er mee moet rondlopen.
Of ts stompelt nu door het huis om voor zijn moeder te zorgen. Het is wel moederdag natuurlijk, vanaf morgen zijn de rollen misschien weer omgedraaid.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die wordt nu lekker verwend door moeders, en mag appelmoes en ijsjes eten
Ben je nou nieuw ofzo?quote:
Nee en nu?quote:
Geregistreerd op 8 juni 2010quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |