vraag aan faye of je blij moet zijn, maar volgens mij mag je blij zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 03:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Nieuw bloed
[..]
Weet nu niet of ik blij moet zijn of schamen
Oh?quote:Op zondag 8 mei 2011 03:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vraag aan faye of je blij moet zijn, maar volgens mij mag je blij zijn
Ja, alleen zijn ze heel exclusiefquote:Op zondag 8 mei 2011 03:57 schreef Zokunen het volgende:
Viro: zijn er ook pluche exemplaren van jou, een echte knuffel neger lijkt me wel stoer
Viro is de tofste neger around.quote:Op zondag 8 mei 2011 03:57 schreef Zokunen het volgende:
Viro: zijn er ook pluche exemplaren van jou, een echte knuffel neger lijkt me wel stoer
Bij jou durf ik zo lomp te zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 03:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja, alleen zijn ze heel exclusief
en post is sig waardig![]()
Hmm... ik weet al ongeveer wat ze zal zeggenquote:Op zondag 8 mei 2011 03:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vraag aan faye of je blij moet zijn, maar volgens mij mag je blij zijn
Ik ben altijd trots op jou zusjequote:Op zondag 8 mei 2011 03:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh?
Trouwens, ik ben nog wakker ja. Ben je nu trots broer?
Dat denk ik dan, ik heb je door deze nacht heen getrokken met die verhalenquote:Op zondag 8 mei 2011 03:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh?
pics.quote:Op zondag 8 mei 2011 03:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh?
foboquote:Op zondag 8 mei 2011 04:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Verdomd kutei, ik heb ook nog geen foto's van jou gezien he
Klik mn fobo dan doos.quote:Op zondag 8 mei 2011 04:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Verdomd kutei, ik heb ook nog geen foto's van jou gezien he
google.nl.. u typt.. zij zoekenquote:Op zondag 8 mei 2011 04:03 schreef Zokunen het volgende:
Weet iemand zo hoe laat de beker finale morgen is, ik kan niet kijken omdat ik op een verjaardag zit, maar dan weet ik wanneer ik de mobiel erbij moet houden
KNVB Beker Finale 2011. KNVB Beker Finale 2011. zondag 8 mei 2011 18.00 uur.quote:Op zondag 8 mei 2011 04:03 schreef Zokunen het volgende:
Weet iemand zo hoe laat de beker finale morgen is, ik kan niet kijken omdat ik op een verjaardag zit, maar dan weet ik wanneer ik de mobiel erbij moet houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |