Ik denk van wel, ik ben nummers die in vanmiddag heb gedownload aan het luisteren.quote:Op zondag 8 mei 2011 04:12 schreef gewoonfaye het volgende:
Binnenkort gaat mijn fobo op de schop
Maar ben ik de enige die aanvraagt?
ik heb de fobo's van iedereen hier bekeken jaquote:Op zondag 8 mei 2011 04:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hoe wist je dat knetter in drenthe woont, zit je ons stiekem allemaal te checken?
picsquote:Op zondag 8 mei 2011 04:13 schreef jijisjij het volgende:
[..]
zal ik jou eens ff lekker in je reet neuken dan?
boks ouwequote:
Aha dus je komt hier met voorbedachte radequote:Op zondag 8 mei 2011 04:16 schreef jijisjij het volgende:
[..]
ik heb de fobo's van iedereen hier bekeken ja
Pics van jouw muil nadat ik je kop eraf gespoten heb.quote:Op zondag 8 mei 2011 04:17 schreef jijisjij het volgende:
[..]
pics van jouw bloedende aars nadat ik klaar met je ben?
We pakken jequote:Op zondag 8 mei 2011 04:17 schreef jijisjij het volgende:
[..]
pics van jouw bloedende aars nadat ik klaar met je ben?
you wishquote:Op zondag 8 mei 2011 04:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Pics van jouw muil nadat ik je kop eraf gespoten heb.
Sorryquote:Op zondag 8 mei 2011 04:11 schreef naatje_1 het volgende:
JA ZEG HEJ, WIL IK NET INNUENDO AANVRAGEN, IS DE ARTIEST AL AANGEVRAAGD
pics danquote:
hoerquote:
eeeej faye aka de vriendin van naatjequote:
HEUL NIET, jij gaat mijn 3 oor aids nummers luisteren!quote:Op zondag 8 mei 2011 04:20 schreef naatje_1 het volgende:
na dit nummer ga ik even youtuben, innuendo is zo ontiegelijk mooi.
<--quote:Op zondag 8 mei 2011 04:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
eeeej faye aka de vriendin van naatje
wolla hou je kk bek hoerrrrrrrr anders ik stoer mijn matties op je gropepsgangbang in je aars jeweetsquote:
tering man. de kans ik groter dat ik jou met een afgesneden negerlul in je aars neuk dan dat jij dat doetquote:Op zondag 8 mei 2011 04:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
wolla hou je kk bek hoerrrrrrrr anders ik stoer mijn matties op je gropepsgangbang in je aars jeweets
ik geloof je gewoon niet jongenquote:Op zondag 8 mei 2011 04:21 schreef jijisjij het volgende:
ik ga nog weer verder pitten.
alle ***** schijnen losgebroken te zijn en in dit topic te komen.
doei
rofl wat kom je hier doen dan, ik ken je niet eens maar je maakt nu al geen goede beurtquote:Op zondag 8 mei 2011 04:21 schreef jijisjij het volgende:
ik ga nog weer verder pitten.
alle ***** schijnen losgebroken te zijn en in dit topic te komen.
doei
NEEquote:
verveling man.. vervelingquote:Op zondag 8 mei 2011 04:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
rofl wat kom je hier doen dan, ik ken je niet eens maar je maakt nu al geen goede beurt
wat dus opkk dus achterlijke kuthoerquote:
En je blijft van mn matties af, stokstaart, faye en viro enzo. k...quote:
Een collega van me vroeg me vandaag nog of ik iemand een beurt gegeven had, ze vond me zo vrolijk enzo...quote:Op zondag 8 mei 2011 04:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
rofl wat kom je hier doen dan, ik ken je niet eens maar je maakt nu al geen goede beurt
ja leuk man hihiquote:Op zondag 8 mei 2011 04:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat dacht ik, maar dan heb je dus 2 stokken? 1 voor en 1 achter?
Hoi stokje, alles lekker?quote:Op zondag 8 mei 2011 04:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
eeeej faye aka de vriendin van naatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |