ja rustig towg en met u mevrouw faye?quote:
echt de tering man.. ga jezelf in je reet neuken met een pollepel ofzoquote:Op zondag 8 mei 2011 04:24 schreef Stokstaart het volgende:
dus stuur geen dm stomme hoer ik negeer je gewoon BAM klaar
nou stoer ben je straks hebbie geen vriendjes meer over gek wijf en dan slachtofferhulp BAMquote:Op zondag 8 mei 2011 04:26 schreef jijisjij het volgende:
[..]
echt de tering man.. ga jezelf in je reet neuken met een pollepel ofzo
viro zit gewoon in het topic hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 04:28 schreef jijisjij het volgende:
[..]
verkracht door negers, wordt nu opgegeten door de wolven
Viro en heloef konden zich blijkbaar weer niet inhouden... Die wolven zijn mijn schuld, sorry daarvoor nogquote:Op zondag 8 mei 2011 04:28 schreef jijisjij het volgende:
[..]
vrienden zijn overratedquote:Op zondag 8 mei 2011 04:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nou stoer ben je straks hebbie geen vriendjes meer over gek wijf en dan slachtofferhulp BAM
sry, zal het niet meer doenquote:Op zondag 8 mei 2011 04:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Viro en heloef konden zich blijkbaar weer niet inhouden... Die wolven zijn mijn schuld, sorry daarvoor nog
je stinkende kut ook en nou opkk hoerquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 04:26 schreef jijisjij het volgende:
[..]
echt de tering man.. ga jezelf in je reet neuken met een pollepel ofzo
Pijn in je buik, jajaquote:Op zondag 8 mei 2011 04:28 schreef jijisjij het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van natuurlijk.. jij was toch die klant die zich voor 50 euro in zijn bek wou laten pissenquote:Op zondag 8 mei 2011 04:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
je stinkende kut ook en nou opkk hoer
Lekkkerrrrr! Hier alles prima hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 04:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ja rustig towg en met u mevrouw faye?
alles voor geld jewaitzquote:Op zondag 8 mei 2011 04:30 schreef jijisjij het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van natuurlijk.. jij was toch die klant die zich voor 50 euro in zijn bek wou laten pissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |