.quote:[Burt starts to mount his bike, but stops]
[acteur 1]: I can't get my leg in because of the asbestos cloth on it.
[gets off]
[acteur 1]: Let me take it off.
[acteur 2]: Well, what about your leg and the heat?
[acteur 1]: Screw it. I've got a spare one
Een hele duidelijke hintquote:The life story of New Zealander Burt Munro, who spent years building a 1920 Indian motorcycle -- a bike which helped him set the land-speed world record at Utah's Bonneville Salt Flats in 1967.
quote:
Ik zeg doenquote:Op zondag 8 mei 2011 02:29 schreef Tem het volgende:
Heb hem hier ergens liggen moet hem alleen nog kijken
yupquote:Op zondag 8 mei 2011 03:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat is die Val Kilmer film... Thunderheart ofzo?
Op IMDb staat dat ze uncredited is voor Miller's Crossing, maar ze heeft wel een rol.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:29 schreef Gillingham het volgende:
Burn After Reading
Fargo
Blood Simple
Miller's Crossing?
- zwart-wit film uit 2001quote:
Coffee and Cigarettes?quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:59 schreef Gillingham het volgende:
The Man Who Wasn't There
Almost Famous
Devil's Advocate?![]()
Weet ik zo niet, dacht het niet wel dus. Zit nog een superbekende in, met een grote en bekende cast.quote:
Welke filmquote:A group of passengers struggle to survive and escape, when their ocean liner completely capsizes at sea.
Niet helemaalquote:
Mooi is dat.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:05 schreef wyccie het volgende:
Ik doe niet meer mee, want ik heb al op IMDb gekeken.
quote:
Welke film?quote:In 1925, an enterprising pro football player convinces America's too-good-to-be-true college football hero to play for his team and keep the league from going under.
Film met George Clooney... hoe heet ie ook alweerquote:
Tem +1quote:
Ah, maar dat is wel goed.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef wyccie het volgende:
Ik ken Ed alleen uit The Bone Collector en die is gisteren of eergisteren nog gevraagd.
Is dat zo? ik heb die niet voorbij zien komen maar als het zo is excuus.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef wyccie het volgende:
Ik ken Ed alleen uit The Bone Collector en die is gisteren of eergisteren nog gevraagd.
Ik ook niet, want voor die vraag was ik toen net te laat.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:06 schreef Tem het volgende:
Is dat zo? ik heb die niet voorbij zien komen maar als het zo is excuus.![]()
Ik kijk niet continue![]()
quote:
Mooi gevonden, maar dat is 'm niet.quote:
Eerste plaatje refereert letterlijk naar eerste woord van de film die ik zoek.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:29 schreef Robby87 het volgende:
Gothika? kan geen links plaatsen bij 1ste pic
quote:
Volgens mij ook. Sands +1quote:
Heb de film zelf ook niet gezien, maar het lijkt me wel een interessante film.quote:
quote:A surgeon becomes obsessed with the seductive woman he once had an affair with. Refusing to accept that she has moved on, he amputates her limbs and holds her captive in his mansion.
Die 'clown' is de Red Queen uit Alice in Wonderland, gespeeld door Helena Bonham Carter die tevens de stem van de Corpse Bride doet.quote:
Trivia van welke filmquote:In the scene where Burt Lancaster and Montgomery Clift play drunk sitting on the street, Clift actually was drunk, but Lancaster was not.
quote:The now classic scene between Burt Lancaster and Deborah Kerr in the rushing water on the beach was not written to take place there. The idea to film with the waves hitting them was a last minute inspiration from the director.
quote:The scene in which Maggio meets Prew and Lorene in the bar after he walks off guard duty, was actually Frank Sinatra's screen test for the part of Maggio. To impress director Fred Zinnemann, he did an ad-lib using olives as dice and pretending to shoot craps. The entire sequence was kept as is and used in the picture.
quote:
The Sweet Smell of Succes?quote:
Nog 2quote:Op maandag 9 mei 2011 09:24 schreef DragonFodder het volgende:
Adams family
Adams family values
Street fighter
...
Film van de dochter van David Lynch. Zou niet onaardig moeten zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb de film zelf ook niet gezien, maar het lijkt me wel een interessante film.
[..]
Nog 1quote:
quote:
film?quote:First film to use go-motion, a variant of stop-motion animation in which parts of the model (in this case, the dragon) were mechanized and the movement programmed by computer. During shooting, the computer moves the model while the camera is shooting, resulting in motion blur, which makes the animation more convincing.
quote:
Beidequote:
quote:Peter MacNicol's film debut.
quote:
neenquote:
quote:
Het stomme is dat ik die film nog gezien heb ook. Er is alleen heel weinig van blijven hangen.quote:
Balto & Hachi hebben o.a. als overeenkomst dat ze allbei een standbeeld hebbenquote:Op maandag 9 mei 2011 10:49 schreef Dopekoe het volgende:
Ik kwam gewoon niet meer op Balto, zat te denken aan django
Patch + 1quote:
Denk niet dat iedereen gelijk ziet wat het is.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:16 schreef Dopekoe het volgende:
Misschien handig om volgende keer ff een spoiler tag neer te zetten voor mensen die op hun werk zijn
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:55 schreef Patch het volgende:
Keith David
The Princess and the Frog
Armageddon
There's Somethjing About Mary
Men at Work
The_Substitute + 1quote:
Idd.quote:
Klopt.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:28 schreef Gillingham het volgende:
Science des Rêves
Babel
Amores Perros
Y Tu Mama Tambien
Motorcycle Diaries
Gael Garcias Bernal? ofziets dan toch...
Respect. Ik dacht dat ik minstens nog een plaatje zou moeten posten.quote:
Oh ja, dat was jij onlangs.quote:
Zegt dat wat over de film? Of over jou?quote:
Weten is een groot woord, maar voorspelbaar ben jij altijd.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:43 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je wist gewoon dat ik een Bergman-vraag zou posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
Over mijquote:Op maandag 9 mei 2011 12:44 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Zegt dat wat over de film? Of over jou?
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:45 schreef Doff het volgende:
[..]
Weten is een groot woord, maar voorspelbaar ben jij altijd.Had 'm zelf niet herkend den ik. Hoewel het shot an sich nogal Bergmanesque is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
Basic Instinct en Sharon Stone die van houding verandert is één. Die andere staan er niet tussen, al is Fight Club wel vermeld.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:54 schreef Gillingham het volgende:
Ja die moet wel. Als Sharon Stone haar benen wisselt.
Flash van fallus in bioscoop in Fight Club?
Wellicht een ander lijstje. Of het wordt in mijn lijstje verkeerd beschreven. Wiens penis zou het moeten zijn dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:01 schreef picodealion het volgende:
Hmm, ik meen me te herinneren dat de penis in Fight Club er wel bij stond? Laatste frame van de film toch?
Tyler werkt in een bios en knipt en plakt één frame van een penis tussen kinderfilms. Aan het einde van de film zien we die penis nog even flashen.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:02 schreef Doff het volgende:
[..]
Wellicht een ander lijstje. Of het wordt in mijn lijstje verkeerd beschreven. Wiens penis zou het moeten zijn dan?
Justin Long?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:06 schreef Doff het volgende:
6. Brad Pitt flashes behind doctor in hospital – Fight Club (1999)
Die zocht ik eigenlijk. Ik geef jullie die kado. Nog eentje dus.
Het vrouwelijk naakt komt van NK, JML en JL ( :´) ). Het knuddige moment uit Star Wars.
Juist ja. En wat zien we daar van NK?quote:
Nee, het gaat hier om een ander gedeelte vrouwelijk schoon.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:11 schreef picodealion het volgende:
Ja wat zien we? D'r tieten in het begin als ze zitten te blowen?
Ik schrok al...quote:Op maandag 9 mei 2011 13:10 schreef Doff het volgende:
[..]
Juist ja. En wat zien we daar van NK?
Gillingham moet de enige zijn die uit de initiatlen JL geen Jennifer Lopez haalt
Haar borsten...quote:Op maandag 9 mei 2011 13:19 schreef Doff het volgende:
Nog geen goed antwoord.
Kom op jongens, wat krijgen we van NK te zien?
Dat was al genoemd en was toen ook al niet wat ik zochtquote:
Oh ja, lezen...quote:Op maandag 9 mei 2011 13:20 schreef Doff het volgende:
[..]
Dat was al genoemd en was toen ook al niet wat ik zocht
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die Stormtrooper die tegen een deur loopt?
Waarna het artikel werd geupdate, omdat de originele schrijver het verkeerd had begrepen. Het ging er inderdaad om dat Pitt even een frame in beeld is, oftewel 'flasht'. Twee keer verkeerd begrepen dus (Patch interpreteert 'm ook wat raar), dan gaat 't mis.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:25 schreef picodealion het volgende:
Basic Instinct meest gepauzeerd
Volgens Patch was het een piemel in Fight Club.
Dat dus.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:29 schreef picodealion het volgende:
http://unrealitymag.com/i(...)paused-movie-scenes/
[..]
Waarna het artikel werd geupdate, omdat de originele schrijver het verkeerd had begrepen. Het ging er inderdaad om dat Pitt even een frame in beeld is, oftewel 'flasht'. Twee keer verkeerd begrepen dus (Patch interpreteert 'm ook wat raar), dan gaat 't mis.
Uiteraard, maar de lunch riepquote:Op maandag 9 mei 2011 13:14 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik schrok al...
Waarschijnlijk weet Sam wel welk moment het precies is als Kidman-fan.
Ja en ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Number 23? Virginia Madsen is het toch?
Huh? Is die foto oud of is ze goed bewaard gebleven?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze zat ook in Sideways en lang geleden ook nog in films als Candyman, The Hot Spot en een Highlander-sequel.
Sideways, natuurlijk...quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:22 schreef Dopekoe het volgende:
Erm....
Krijgt Asap 2 punten voor niet meedoen
Nog 2quote:Op maandag 9 mei 2011 14:40 schreef Asap het volgende:
Maar Sandler film kan ik wel opnoemen
Happy Gillmore?
Mr Deeds?
Little Nicky?
Nog 2quote:Op maandag 9 mei 2011 14:45 schreef Asap het volgende:
Dont mess with the Zohan(das de uncredited rol, die ik dus niet mee tel)
50 first dates
Just go with it?
I now pronounce you Chuck & Larry
Bijna allemaal al gehad...
Dat waren nummer 2 en 3quote:
Klopt.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:20 schreef DukeJan het volgende:
Nummer 3 speelt volgens mij in Scott Pilgrim vs The World
Klopt ook.quote:
Hij heeft een vreemde voornaam, maar z'n achternaam zou toch wel belletjes moeten laten rinkelen.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:27 schreef DukeJan het volgende:
Ik weet dat die laatste een vreemde naam was maar kan er even niet opkomen
Of ze zijn allemaal familie van een bekende acteur? Ralph, Patricia & Macaulay?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:39 schreef DragonFodder het volgende:
Nee, da's Kieran Culkin, het broertje van.
De middelste is rosanna arquette, uit desperately seeking susan?
Link: allemaal een liedje voor hun gemaakt? (Rosanna van Toto is op deze dame gebaseerd)
Dat ik daar niet opkwamquote:Op maandag 9 mei 2011 15:41 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Of ze zijn allemaal familie van een bekende acteur? Ralph, Patricia & Macaulay?
Dit is 'm inderdaad. Ik mis alleen de film nog voor Rosannaquote:Op maandag 9 mei 2011 15:41 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Of ze zijn allemaal familie van een bekende acteur? Ralph, Patricia & Macaulay?
Fast & Furious 5: Fast Fivequote:Op maandag 9 mei 2011 16:03 schreef ShaoliN het volgende:
Mag ik de 4 films uit de top 5 met de hoogste opbrengst in the US box office released in 2011.
Vast welquote:
Jou kennendequote:Op maandag 9 mei 2011 16:42 schreef Dopekoe het volgende:
Nog geen goede antwoorden
Jaartallen:
1 = 1997
2 = 1992
4 = 1993
Iedereen kent de films denk ik wel
Ik ga m'n huis weer opzoekenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:55 schreef Asap het volgende:
[..]
Jou kennende,
1997, Independence Day of Armageddon
1992, Animatie?(Ook geen animatie) (Niet eens engelstalig)
1993, Jurassic Park:Y
John Travolta en Nicholas Cage? Face Off?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:00 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik ga m'n huis weer opzoeken
ZVJZ?=VMR!
1 = met JT en NC
2 = heeft een aantal soort van vervolgen / remakes gekregen met AB
ACTUELE STAND MEI 2011:quote:Op maandag 9 mei 2011 18:39 schreef Dopekoe het volgende:
Asap +1
als iemand even de stand wil plaatsen...
Zit mobiel namelijk....
/off-topic
R.I.P. Wouter Weylandt (voor de volgers van de giro....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |