quote:Op maandag 9 mei 2011 11:55 schreef Patch het volgende:
Keith David
The Princess and the Frog
Armageddon
There's Somethjing About Mary
Men at Work
The_Substitute + 1quote:
Idd.quote:
Klopt.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:28 schreef Gillingham het volgende:
Science des Rêves
Babel
Amores Perros
Y Tu Mama Tambien
Motorcycle Diaries
Gael Garcias Bernal? ofziets dan toch...
Respect. Ik dacht dat ik minstens nog een plaatje zou moeten posten.quote:
Oh ja, dat was jij onlangs.quote:
Zegt dat wat over de film? Of over jou?quote:
Weten is een groot woord, maar voorspelbaar ben jij altijd.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:43 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je wist gewoon dat ik een Bergman-vraag zou posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
Over mijquote:Op maandag 9 mei 2011 12:44 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Zegt dat wat over de film? Of over jou?
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:45 schreef Doff het volgende:
[..]
Weten is een groot woord, maar voorspelbaar ben jij altijd.Had 'm zelf niet herkend den ik. Hoewel het shot an sich nogal Bergmanesque is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
Basic Instinct en Sharon Stone die van houding verandert is één. Die andere staan er niet tussen, al is Fight Club wel vermeld.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:54 schreef Gillingham het volgende:
Ja die moet wel. Als Sharon Stone haar benen wisselt.
Flash van fallus in bioscoop in Fight Club?
Wellicht een ander lijstje. Of het wordt in mijn lijstje verkeerd beschreven. Wiens penis zou het moeten zijn dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:01 schreef picodealion het volgende:
Hmm, ik meen me te herinneren dat de penis in Fight Club er wel bij stond? Laatste frame van de film toch?
Tyler werkt in een bios en knipt en plakt één frame van een penis tussen kinderfilms. Aan het einde van de film zien we die penis nog even flashen.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:02 schreef Doff het volgende:
[..]
Wellicht een ander lijstje. Of het wordt in mijn lijstje verkeerd beschreven. Wiens penis zou het moeten zijn dan?
Justin Long?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:06 schreef Doff het volgende:
6. Brad Pitt flashes behind doctor in hospital – Fight Club (1999)
Die zocht ik eigenlijk. Ik geef jullie die kado. Nog eentje dus.
Het vrouwelijk naakt komt van NK, JML en JL ( :´) ). Het knuddige moment uit Star Wars.
Juist ja. En wat zien we daar van NK?quote:
Nee, het gaat hier om een ander gedeelte vrouwelijk schoon.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:11 schreef picodealion het volgende:
Ja wat zien we? D'r tieten in het begin als ze zitten te blowen?
Ik schrok al...quote:Op maandag 9 mei 2011 13:10 schreef Doff het volgende:
[..]
Juist ja. En wat zien we daar van NK?
Gillingham moet de enige zijn die uit de initiatlen JL geen Jennifer Lopez haalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |