reset.. dan w8ten we maar 2minutenquote:Op zondag 8 mei 2011 00:08 schreef Melting het volgende:
Ik wil wel doordraaien, maar het systeem zit muurvast. Niet bij mij.
Hier draait alles goed.
Zou het helpen?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:10 schreef Melting het volgende:
@ Popje:
Ik kan mijn computer een keer opnieuw starten, als je wil?
Ik denk dat het systeem vast zit. Hier draait alles goed, maar jullie hebben een buffer.quote:
in dos had ik nooit vastlopersquote:Op zondag 8 mei 2011 00:10 schreef Melting het volgende:
@ Popje:
Ik kan mijn computer een keer opnieuw starten, als je wil?
Jawel, waarom denk je dat ik sorry zeg, omdat ik in slaap donder zonder dat ik moest broadcasten?quote:
nah geeft niet.. we hadden een invallerquote:Op zondag 8 mei 2011 00:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jawel, waarom denk je dat ik sorry zeg, omdat ik in slaap donder zonder dat ik moest broadcasten?
Lullig!quote:Op zondag 8 mei 2011 00:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb net geleerd dat alle snackbars in deze klotestad dichtgaan om 23.00 op zaterdag
en dat mijn schoonzus altijd een voorraad sigaretten heeft, en ik dus voor de katsekut de hele stad door geraced ben
Eh duh...quote:Op zondag 8 mei 2011 00:13 schreef Karzai het volgende:
we moeten even brainstormen en tot een oplossing komen
Zit de stekker erin?
Je broer heeft het opgevangenquote:Op zondag 8 mei 2011 00:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jawel, waarom denk je dat ik sorry zeg, omdat ik in slaap donder zonder dat ik moest broadcasten?
ja helemaal omdat zij op nog geen 100 meter afstand woontquote:
Nog wat leuks gezien?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb net geleerd dat alle snackbars in deze klotestad dichtgaan om 23.00 op zaterdag
en dat mijn schoonzus altijd een voorraad sigaretten heeft, en ik dus voor de katsekut de hele stad door geraced ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |