Ja er hangt nog een ghost van jou er in. Die moet eerst gekicked worden door Koelkast.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:56 schreef Melting het volgende:
Hij doet niets, omdat de server niet reageert.
Heb het met je te doen, Melting... maar kan gebeuren..quote:
Voor Cijfertjes... omdat ie weer eens niet oplette dat hij een topic moest openen...quote:
We zijn weer volop aan de gang.quote:
Oh op die fietsch!quote:Op zondag 8 mei 2011 00:00 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Voor Cijfertjes... omdat ie weer eens niet oplette dat hij een topic moest openen...
Nee toch?quote:
Hij zit weer muurvast.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee toch?Ik ervaar hier geen problemen namelijk.
KPNquote:Op zondag 8 mei 2011 00:03 schreef Melting het volgende:
Vreemd! Dan lijkt het probleem zich elders voor te doen. Server misschien?
lolquote:Op zondag 8 mei 2011 00:03 schreef Melting het volgende:
Vreemd! Dan lijkt het probleem zich elders voor te doen. Server misschien?
Bij mij helemaal niet. Gaat de laatste jaren eigenlijk heel goed.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:05 schreef ToT het volgende:
[..]
UPC loopt bij mij de laatste tijd nogal te kutten.
instap kpn.. en ik ben trots op dE 160kbpsquote:Op zondag 8 mei 2011 00:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij mij helemaal niet. Gaat de laatste jaren eigenlijk heel goed.
Wie gaat jou overnemen dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:06 schreef Melting het volgende:
Ik kan wel stoppen met draaien. Hij zit idd muurvast.
reset.. dan w8ten we maar 2minutenquote:Op zondag 8 mei 2011 00:08 schreef Melting het volgende:
Ik wil wel doordraaien, maar het systeem zit muurvast. Niet bij mij.
Hier draait alles goed.
Zou het helpen?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:10 schreef Melting het volgende:
@ Popje:
Ik kan mijn computer een keer opnieuw starten, als je wil?
Ik denk dat het systeem vast zit. Hier draait alles goed, maar jullie hebben een buffer.quote:
in dos had ik nooit vastlopersquote:Op zondag 8 mei 2011 00:10 schreef Melting het volgende:
@ Popje:
Ik kan mijn computer een keer opnieuw starten, als je wil?
Jawel, waarom denk je dat ik sorry zeg, omdat ik in slaap donder zonder dat ik moest broadcasten?quote:
nah geeft niet.. we hadden een invallerquote:Op zondag 8 mei 2011 00:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jawel, waarom denk je dat ik sorry zeg, omdat ik in slaap donder zonder dat ik moest broadcasten?
Lullig!quote:Op zondag 8 mei 2011 00:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb net geleerd dat alle snackbars in deze klotestad dichtgaan om 23.00 op zaterdag
en dat mijn schoonzus altijd een voorraad sigaretten heeft, en ik dus voor de katsekut de hele stad door geraced ben
Eh duh...quote:Op zondag 8 mei 2011 00:13 schreef Karzai het volgende:
we moeten even brainstormen en tot een oplossing komen
Zit de stekker erin?
Je broer heeft het opgevangenquote:Op zondag 8 mei 2011 00:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jawel, waarom denk je dat ik sorry zeg, omdat ik in slaap donder zonder dat ik moest broadcasten?
ja helemaal omdat zij op nog geen 100 meter afstand woontquote:
Nog wat leuks gezien?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb net geleerd dat alle snackbars in deze klotestad dichtgaan om 23.00 op zaterdag
en dat mijn schoonzus altijd een voorraad sigaretten heeft, en ik dus voor de katsekut de hele stad door geraced ben
ben uiteindelijk naar mijn schoonzus gegaan.. dus heb nu sigarettenquote:Op zondag 8 mei 2011 00:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Bummer, er is toch nog wel een cafeetje open waar je nicotine kan regelen?
Kijk, voor elk probleem is er een oplossingquote:Op zondag 8 mei 2011 00:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben uiteindelijk naar mijn schoonzus gegaan.. dus heb nu sigaretten
Ok.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:16 schreef Melting het volgende:
Ik heb de pc opnieuw gestart.
Popje, kun jij die geest er nog een keer uitgooien?
klopt.. ik ben nog moe van het fietsen.quote:
idd ja!quote:Op zondag 8 mei 2011 00:18 schreef humorduck28 het volgende:
Ik ken wel een lekkerder nummer om te horen... maar goed er is muziek...
Haten op de starbucks.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:20 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Starbucks coffee drink je alleen en je hebt een ipad?
!quote:Op zondag 8 mei 2011 00:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haten op de starbucks.
Haten op de iPad.![]()
Behoorlijk ja!quote:Op zondag 8 mei 2011 00:21 schreef humorduck28 het volgende:
Omdraaien van woorden... hoe zo simpel lol
Moet dat nou.....quote:Op zondag 8 mei 2011 00:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Karzai kan iig verder met zijn broek op zijn knieen
Als je daar je geld mee kan verdienen.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:21 schreef humorduck28 het volgende:
Omdraaien van woorden... hoe zo simpel lol
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet dat nou.....
Ik zie liever de mental image van jou met je broek op je knieën....
QFT en fout ookquote:Op zondag 8 mei 2011 00:24 schreef ToT het volgende:
Gofferdomme wat is dit nou allemaal voor kutmuziek?
En ik doe dat nog wel speciaal voor jou.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:24 schreef ToT het volgende:
Gofferdomme wat is dit nou allemaal voor kutmuziek?
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:25 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik doe dat nog wel speciaal voor jou.
idd, klopt dat, omdraaing woorden wel maar is het van.quote:
hoiquote:Op zondag 8 mei 2011 00:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heuy ons barmeisje is weer terug!
Hoi!
moest invallen voor een kutgriet wat zo nodig moest neuken.quote:
ik heb nu een rokje aanquote:Op zondag 8 mei 2011 00:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Karzai kan iig verder met zijn broek op zijn knieen
Hey meis hoe is het ?quote:
Op dit uur is dit soort muziek echt geniaal!quote:
Geen idee, maar je moet er van houden.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Op dit uur is dit soort muziek echt geniaal!![]()
( of ligt dat aan mijn alcohol bloed percentage.
)
deze heb ik vanavond eerder gehoord.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Op dit uur is dit soort muziek echt geniaal!![]()
( of ligt dat aan mijn alcohol bloed percentage.
)
Dat je werken moest voor een ander wist ik. Vind all1 dat je vroeg terug bent voor een zaterdag avond.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:29 schreef jijisjij het volgende:
[..]
moest invallen voor een kutgriet wat zo nodig moest neuken.
dus werken tot elf.. wat half 12 werd
En dat doe ik dus niet!quote:Op zondag 8 mei 2011 00:31 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Geen idee, maar je moet er van houden.
ik zou vrij zijn. ze kunnen mijn kont likken. ga dan echt niet langer dan nodig werkenquote:Op zondag 8 mei 2011 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat je werken moest voor een ander wist ik. Vind all1 dat je vroeg terug bent voor een zaterdag avond.
Je weet dat je in onz zit te posten nu?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:31 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Geen idee, maar je moet er van houden.
dank jequote:Op zondag 8 mei 2011 00:33 schreef humorduck28 het volgende:
Trouwens mochten er moeders hier zijn (wat ik niet denk), een leuke moederdag toegewenst..
hoppa!quote:Op zondag 8 mei 2011 00:31 schreef jijisjij het volgende:
[..]
deze heb ik vanavond eerder gehoord.
de sfeer van het werk gaat thuis door
Moederdag.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:33 schreef humorduck28 het volgende:
Trouwens mochten er moeders hier zijn (wat ik niet denk), een leuke moederdag toegewenst..
vorige nr.. telkens harder en zachter hier bij mijquote:
En terecht!quote:Op zondag 8 mei 2011 00:32 schreef jijisjij het volgende:
[..]
ik zou vrij zijn. ze kunnen mijn kont likken. ga dan echt niet langer dan nodig werken
Geen probleem, alcoholvrije tieten zijn niet erg..quote:Op zondag 8 mei 2011 00:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
bier en tieten beiden check
al is het bier alcoholvrij en rosébier
Voor dat laatste geld had je een roos voor mij moeten kopen.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moederdag.Moeders die een ontbijt verwachten terwijl ik wil uitslapen.
Moeders die een cadeau willen van mijn laatste geld.
Moeders die een hele dag lui doen.
en wat doen moeders dE andere 355 dagen van het jaar danquote:Op zondag 8 mei 2011 00:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:35 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Geen probleem, alcoholvrije tieten zijn niet erg..
Geen flikker, maar nu zijn ze lui zonder zich ervoor te schamen.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:35 schreef 129383 het volgende:
[..]
en wat doen moeders dE andere 355 dagen van het jaar dan
Ik heb wel een moeder, die er een uit duizenden is... kun je natuurlijk op verschillende manieren opvatten..quote:Op zondag 8 mei 2011 00:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Das geen bier!quote:Op zondag 8 mei 2011 00:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
bier en tieten beiden check
al is het bier alcoholvrij en rosébier
pics iddquote:Op zondag 8 mei 2011 00:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das geen bier!Dus pics als goedmaker.
Wat moet jij nou weer met een roos.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Voor dat laatste geld had je een roos voor mij moeten kopen.
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das geen bier!Dus pics als goedmaker.
Wij willen tieten zien, wij willen tieten zien, wij willen tieten zien, wij willen tieten zien, wij willen tieten zien, wij willen tieten zien, wij willen tieten zien, wij willen tieten zien, wij willen tieten zien, wij willen tieten zien, wij willen tieten zien,quote:
Tijdje niet hier geweest druk..druk..drukquote:
Nee, dat zijn de mijne.. plagiaat..quote:Op zondag 8 mei 2011 00:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zijn jou tieten niet..............
je zei pics.. niet pics van jouw tieten. had ook een pic van een boom kunnen postenquote:Op zondag 8 mei 2011 00:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zijn jou tieten niet..............
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je zei pics.. niet pics van jouw tieten. had ook een pic van een boom kunnen posten
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je zei pics.. niet pics van jouw tieten. had ook een pic van een boom kunnen posten
Gaat goffer even bij de hand doen....quote:Op zondag 8 mei 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gaat goffer even bij de hand doen....
![]()
Gewoon pic's van je tieten showen nu!
uhmquote:Op zondag 8 mei 2011 00:43 schreef Melting het volgende:
Hierna een nummer dat Knetter wel kan waarderen.... de rest niet zo, volgens mij.
ik ook welquote:Op zondag 8 mei 2011 00:43 schreef Melting het volgende:
Hierna een nummer dat Knetter wel kan waarderen.... de rest niet zo, volgens mij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]Lekkere tieten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik dacht nog wel dat je me ief vond.....
![]()
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:47 schreef Myraela het volgende:
Mensen die knetters tieten nog niet gezien hebben
mensen die denken mijn tieten wel gezien te hebbenquote:Op zondag 8 mei 2011 00:47 schreef Myraela het volgende:
[..]deze is ook leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot gelijk, alleen maar takke herrie hierquote:Op zondag 8 mei 2011 00:47 schreef jijisjij het volgende:
ik ga mijn bed in. morgen vroeg op.
dat mens bezoeken omdat het moet![]()
doei
Jij ging slapen, ksssssssssssstquote:Op zondag 8 mei 2011 00:47 schreef Myraela het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zo..
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
Ik heb geen zusje.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:51 schreef Melting het volgende:
Hierna nog 1 plaat, en dan is het gedaan!
Dan laat ik jullie met rust!
Je zou volgende uur draaien...quote:Op zondag 8 mei 2011 00:51 schreef Melting het volgende:
Hierna nog 1 plaat, en dan is het gedaan!
Dan laat ik jullie met rust!
Volgende uur mocht je aanvragen ja. Bij Draakje!quote:
Nou, nou.... is dat nou praat voor een dame?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
hoe dichter bij de 0 , hoe strakker om de lul.
Je Quote mij... .handig zeg, ik zei dat jij draaide.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgende uur mocht je aanvragen ja. Bij Draakje!
Zo'n grote bek heeft ze niet in het echt hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 00:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou, nou.... is dat nou praat voor een dame?
Zo jammer.... Waarom mag jij t wel zeggen... Als ik t doe zit ik meteen in de bak..quote:Op zondag 8 mei 2011 00:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
hoe dichter bij de 0 , hoe strakker om de lul.
goed plan, klinkt spannendquote:Op zondag 8 mei 2011 00:54 schreef EggsTC het volgende:
Laten we samen UI's gaan verzamelen in je bed.
Omdat dames altijd heiliger zijn.. .quote:Op zondag 8 mei 2011 00:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo jammer.... Waarom mag jij t wel zeggen... Als ik t doe zit ik meteen in de bak..
houd je mond, jongen.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:55 schreef EggsTC het volgende:
Zo'n grote bek heeft ze niet in het echt hoor
Ja idd.... Zo jammer....quote:Op zondag 8 mei 2011 00:56 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Omdat dames altijd heiliger zijn.. .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |