En dat ze dat dan bij Countdown kwamen spelen.quote:
Bij topic 2000 vergaat de wereld.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:06 schreef dotCommunism het volgende:
Topic 2000 komt toch wel rap dichterbij.
Hey, 1931 pas, Hitler moet eerst nog aan de macht komenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:06 schreef dotCommunism het volgende:
Nou, dan doe je dat toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:06 schreef remlof het volgende:
Kut, ik wou het nieuwe deel "Wo von_Preussen php auf der Haut sitzt" noemen
We hebben bijna de drooglegging bereiktquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, 1931 pas, Hitler moet eerst nog aan de macht komen
Loat ze lekker...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dan word ik straks weer beticht van machtsmisbruik
Jawohl Herr Modt!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:06 schreef remlof het volgende:
Kut, ik wou het nieuwe deel "Wo von_Preussen php auf der Haut sitzt" noemen
Zal ik maar ineens omtoveren naar jou toe bij dat topic?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:06 schreef dotCommunism het volgende:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi Whisk, jij, terrasje, flesje wijn, ik?
Uhuh, de zomer is nog nooit zo vroeg begonnenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Al kom ik er net vandaan![]()
Terrasje, nóg een terrasje, terrasje ve restauarant, eten![]()
Wat kan het leven goed zijn
Heerlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Uhuh, de zomer is nog nooit zo vroeg begonnen
't Is geen moeite, maar de context gaat wel wat verloren met de nieuwe topictitelquote:
Hoi sigme!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:20 schreef sigme het volgende:
[..]
't Is geen moeite, maar de contxt gaat wel wat verloren met de nieuwe topictitel.
Waarom stel je zijn foto op prijs?
Kon ik maar zo lachen om sommige anderenquote:
Wie zei dat?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:28 schreef remlof het volgende:
Struisvogels, die nuffige homoseksuele variëté artiesten van het dierenrijk, wat is er mis met onze hollandse kip? Eigen vogels eerst!
Nieuw: 1 klein hondje:quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi sigme!![]()
Hoe is het en met de dieren en de "boerderij"?
Van Muiswinkel als Janmaat, in dat clipjequote:
Watquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Nieuw: 1 klein hondje:
[ afbeelding ]
Ook nieuw: 4 kuikentjes gekocht omdat we 1 eenzaam kuikentje hadden uitgebroed:
[ afbeelding ]
Lente: 4 lammetjes
[ afbeelding ]
Varkens in de hitte:
[ afbeelding ]
Koeien in de wei:
[ afbeelding ]
En hoe is 't met jou dan?
Tsja, Hans Janmaat... Achteraf kun je je er moeilijk druk over maken wat hij zei (toen wel overigens).. Behalve dat hij zéér gelieerd was aan extreemrechtse groeperingen..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Van Muiswinkel als Janmaat, in dat clipje
Hij zegt ook "Dan zal die Bruine coalitie er komen!"![]()
Tsja, ik vind het niet zo actueelquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]Die blijft geniaal.
"equatoriale hangmathobbyisten"
Iemand??quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie had die spreuk ook alweer over inruilen van vrijheid voor veiligheid (Roosevelt, Eisenhower?? Wie??) en hoe ging die ook alweer?
En hoe zet ik die onder mijn "tekstsveld"?
.. moet het actueel zijn dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het niet zo actueel
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]Die blijft geniaal.
Het is gewoon dat ik tegenwoordig wel erger hoor en dit dus minder relevant vind. Sorryquote:
rechtsboven bij Profiel aanpassen (linkerknop van de twee), dan bij Signature zetten.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iemand??
Nee?
Ok Google, here I come
Edit: Het was Roosevelt: "He who gives up freedom for safety deserves neither"
Hoe krijg ik het onder mijn "tekstveld"?
Wij van de CD....quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]Die blijft geniaal.
Thanksquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:41 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
rechtsboven bij Profiel aanpassen (linkerknop van de twee), dan bij Signature zetten.
25.quote:
2 zelfs!quote:
Bedtijd voor mij, geen tijd voor uitspittenquote:
Welterustequote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Bedtijd voor mij, geen tijd voor uitspitten.
'truste allen!
Ik zie het nietquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:41 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
rechtsboven bij Profiel aanpassen (linkerknop van de twee), dan bij Signature zetten.
Truste sigmequote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:44 schreef sigme het volgende:
[..]
'truste allen!
Daar kan je het wel aanpassen: http://forum.fok.nl/user/profile - goed kijken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie het niet![]()
Had net wel via via mijn profiel, maar kon het niet aanpassen
Thanks, is geluktquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar kan je het wel aanpassen: http://forum.fok.nl/user/profile - goed kijken.
Truste sigme
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:30 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Varkens in de hitte:
[ afbeelding ]
Koeien in de wei:
[ afbeelding ]
Ff niet geloof ikquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks, is gelukt![]()
Maar hoe kom ik er nou zelf (zonder zo'n handige link van jou?) ?
Dit is geen FB he?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
@ moderatie? Kan er eens een halt geroepen worden aan die TT's die niets anders dan provocerend bedoeld zijn.
Snottert, zit je daar een beetje veilig? Houden zo!quote:
Zoals?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
@ moderatie. Kan er eens een halt geroepen worden aan die TT's die niets anders dan provocerend bedoeld zijn?
I know, maar het gebeurt hier, dus reageer ik ook hier.quote:
quote:
De brillen bij pearl zijn in de aanbieding.quote:
Trusten! Hoor volgende keer wel je onderbouwing.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:44 schreef sigme het volgende:
[..]
'truste allen!
Ik zal de mods er eens op aanspreken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
@ moderatie. Kan er eens een halt geroepen worden aan die TT's die niets anders dan provocerend bedoeld zijn?
Owh sorry, ik had niet door dat het over deze TT ging. En ik heb overigens geen idee waar die over gaat/ op slaat etcquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
I know, maar het gebeurt hier, dus reageer ik ook hier.
Dieren.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:30 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Varkens in de hitte:
[ afbeelding ]
Koeien in de wei:
[ afbeelding ]
Doe dat eens jongeman!quote:
Hm, vind dat toch meer plagerijtjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De brillen bij pearl zijn in de aanbieding.
Zei de meneer die standaard de topics afsluit met de post "VOL=VOL".quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
Brandweer?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:55 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
P.S. Ik heb mijn mobiel tussen mijn bed en de muur laten glijden op zo'n plek dat ik er niet bij kan, nu zit dat ding te piepen want z'n batterij is leeg
Fijn weekend en succes met het opvissen van je mobiel!!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:55 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hm, vind dat toch meer plagerijtjes.
Maarja, ik moet gaan
P.S. Ik heb mijn mobiel tussen mijn bed en de muur laten glijden op zo'n plek dat ik er niet bij kan, nu zit dat ding te piepen want z'n batterij is leeg
Nee, jij doet zelf ook mee aan deze idiotie, gaarne toch even goed op te letten wanneer iets leuk is en wanneer het structureel wordt.quote:
Kut, dat deed ik net ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zei de meneer die standaard de topics afsluit met de post "VOL=VOL".
Sssttt!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zei de meneer die standaard de topics afsluit met de post "VOL=VOL".
Ik doe niet anders, dat behoort tot mijn takenpakket.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, jij doet zelf ook mee aan deze idiotie, gaarne toch even goed op te letten wanneer iets leuk is en wanneer het structureel wordt.
Mooi. En nee, ik hou het vandaag bij een witte wijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doe niet anders, dat behoort tot mijn takenpakket.
Biertje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Ik schat 26 jaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee je geboortedatum staat niet in je fobo Friek (alsof je dat niet wist), dus dat blijft raden voor wij die het niet weten
Ik heb het schatten opgegevenquote:
Geestelijk of fysiek?quote:
Hoe stel je je dat voor??quote:
Je moet die punt tussen de 2 en de 4 zetten, dan is het af.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik schat 26 jaar fysiek en geestelijk 42.
Hoe zo?quote:
Spatie te veel phpquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moet die punt tussen de 2 en de 4 zetten, dan is het af.
[..]
Hoe zo?
Beetje grof, niet?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit was inderdaad een domme van mequote:
Ach, als je wat posts van me onderzoekt van de afgelopen dagen kom je al snel een leeftijd tegen. Vandaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee je geboortedatum staat niet in je fobo Friek (alsof je dat niet wist), dus dat blijft raden voor wij die het niet weten
Dan is het versienummer.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Iemand reageert niet op mijn post. (niet hier)quote:Hoe zo?
Geen probleemquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, als je wat posts van me onderzoekt van de afgelopen dagen kom je al snel een leeftijd tegen. Vandaar.
Zo belangrijk is het nu ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, als je wat posts van me onderzoekt van de afgelopen dagen kom je al snel een leeftijd tegen. Vandaar.
24 jaar dus. Sigme zat er net een jaartje boven. Al ben ik wel eens hoger geschat trouwens.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo belangrijk is het nu ook weer niet hoor
Hij komt ouder over dan ie is volgens mijquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo belangrijk is het nu ook weer niet hoor
Thanksquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
24 jaar dus. Sigme zat er net een jaartje boven. Al ben ik wel eens hoger geschat trouwens.
Beetje een veredelde student.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij komt ouder over dan ie is volgens mij
Ik had hem obv sommige posts ouder geschat idd, maar obv sommige ook jonger. Lastig dus (en ik ben sowieso al niet goed in leeftijden schatten)quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij komt ouder over dan ie is volgens mij
Tussen de 30 en de 40, en nee, dit schat ik, ik weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had hem obv sommige posts ouder geschat idd, maar obv sommige ook jonger. Lastig dus (en ik ben sowieso al niet goed in leeftijden schatten)
Jij gelooft niet dat hij 24 is?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tussen de 30 en de 40, en nee, dit schat ik, ik weet het niet zeker.
Wie bedoel je?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tussen de 30 en de 40, en nee, dit schat ik, ik weet het niet zeker.
Nee whis, jij bent rond de 23/24/25, en friek z'n leeftijd zal wel kloppen.quote:
Ja, wat een einzelgangers zijn we ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zijn wij de enige sukkels die niet (meer) op een terras zitten??
Sukkels zitten op het terras.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je zegt Whis tegen EG, en je bent mijn leeftijd ineens vergeten??quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee whis, jij bent rond de 23/24/25, en friek z'n leeftijd zal wel kloppen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Aan jouw leeftijd? Nee, als jij het zegt dan zal het wel zo zijn...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]Twijfelt men daaraan dan?
Ik zou het wel grappig vinden, daar niet van.
Nou, ik ga er maar niet te diep op door. Maar zeker dat jij wel rond de 35 zitquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aan jouw leeftijd? Nee, als jij het zegt dan zal het wel zo zijn...
Bij mij zit hij dik mis, en dat zou hij moeten weten, want hij heeft me er eens op aangesproken
Indeed, maar wat schreef je net?? Lees eens terugquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, ik ga er maar niet te diep op door. Maar zeker dat jij wel rond de 35 zit
Ik ga zo nog, probeer alleen die kutaaifoon eerst nog te updatenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tussen de 30 en de 40, ik wilde het in eerste instantie niet te specifiek maken, maar jij gaf mij indirect toestemming om dat wel te doenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Indeed, maar wat schreef je net?? Lees eens terug
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga zo nog, probeer alleen die kutaaifoon eerst nog te updaten
Kan morgen ook nog, ga lekkerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga zo nog, probeer alleen die kutaaifoon eerst nog te updaten
Wilden jullie een afspraakje maken ?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan morgen ook nog, ga lekker![]()
En jammer dat het te ver fietsen is om op je uitnodiging van daarstraks in te gaan
Nee. php, DIT schreef je:quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tussen de 30 en de 40, ik wilde het in eerste instantie niet te specifiek maken, maar jij gaf mij indirect toestemming om dat wel te doen
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gezellig met mooi weer op een terras met een glaasje droge witte wijn? Jazeker!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wilden jullie een afspraakje maken ?
Toen EG vroeg als dat over Friek ging. Maar waar hebben we het over?quote:
Zeker, alleen wel zoete.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gezellig met mooi weer op een terras met een glaasje droge witte wijn? Jazeker!
Jij niet dan??
Misschien heb je EG Whis genoemd per ongeluk.. Maar dat schreef je, en dáár had IK het overquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Toen EG vroeg als dat over Friek ging. Maar waar hebben we het over?
Maar daarom weet ik het welquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien heb je EG Whis genoemd per ongeluk.. Maar dat schreef je, en dáár had IK het over
Zoete?? phpquote:
Daarom was ik ook enigszins verbaasd dát je het schreefquote:
Wat heb ik gemistquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:27 schreef robin007bond het volgende:
Wat een verwarrende SC vandaag [ afbeelding ]
Dat zei net ook, ik wilde het niet te specifiek maken, aangezien er misschien nog oud zeer bij jou zatquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daarom was ik ook enigszins verbaasd dát je het schreef
Daarom.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoete?? php![]()
Maar goed, ieder zijn smaak he?
Ik zit hier ook nog niet zo lang hoor (niet lang genoeg om deze TT te begrijpen iig)quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:28 schreef robin007bond het volgende:
Niet jij. Ik vrees dat ik te veel heb gemist.
Ja, ik ben ook inderdaad een bijstandsmoederquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:30 schreef robin007bond het volgende:
Bijstandsmoeders die klagen dat ze niet kunnen rondkomen en wel sigaretten kopen![]()
Mijn financiële hart breekt dan..
Maar dat is een eerste levensbehoeftequote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:30 schreef robin007bond het volgende:
Bijstandsmoeders die klagen dat ze niet kunnen rondkomen en wel sigaretten kopen![]()
Mijn financiële hart breekt dan..
Dacht het niet, roken is een luxe.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat is een eerste levensbehoefte![]()
(en ja, ik meen het wél)
Heel veel zit ik er toch niet naast?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook inderdaad een bijstandsmoeder
180 graden maar.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heel veel zit ik er toch niet naast? [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heel veel zit ik er toch niet naast? [ afbeelding ]
Sorry mamaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, direct is het weer ruzie
Nou nee hoorquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, direct is het weer ruzie
Als ik een sloeber zou zijn dat zou ik daar als eerste mee stoppenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou nee hoor![]()
Ook bij jou niet, wedden??
Is dat een bedreiging?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi. En nee, ik hou het vandaag bij een witte wijn![]()
Laatste ding: Dat gezeur van Eriksd en die Wo von_Preussen begin ik spuug en spuugzat te worden. Ik snap ook wel dat jullie er weinig tegen kunnen doen aangezien zij geen regels overtreden, maar het is wel irritant. En ik wil zelf ook wel naar oplossingen zoeken maar die pakken nog wel eens onhandig uitMaar effectief zijn ze wel.
Maar je voelt je niet zo, en je moet ze wel hebben he??quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik een sloeber zou zijn dat zou ik daar als eerste mee stoppen
Dat zeg je nu wel gemakkelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik een sloeber zou zijn dat zou ik daar als eerste mee stoppen
Erik, gek, waarom zit je niet (meer) op een terras???quote:
Ik kan het niet.. Verslaafdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel gemakkelijk.
Zou je het echter ook kunnen? Je wordt zo erg verwend in deze sociale zekerheid dat je geen eens motivatie nodig hebt om te stoppen
Even internetten, ben zo off.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Erik, gek, waarom zit je niet (meer) op een terras???
Neequote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:36 schreef robin007bond het volgende:
Fok!-en met je mobieltje is trouwens verrekt handig.
Doen jullie dat ook wel eens? Ik met mijn Samsung Galaxy S
Geniet, morgen en overmorgen is Fok er ook nog welquote:
Dan moet je niet met mij praten, ik ben én oud én ik loop technisch hopeloos achterquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie hier zo jong en modern waren?
Het is nooit te laat om te beginnen, toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan moet je niet met mij praten, ik ben én oud én ik loop technisch hopeloos achter
Nee, maar het boeit me ook niet bijzonder.. Dus het zal welquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om te beginnen, toch?
Ja he?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:42 schreef eriksd het volgende:
Fijne avond hé, dat jullie nog vele levenslessen van prof.dr. php over vanalles mogen genieten
Great lessons in life chapter 2quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:42 schreef eriksd het volgende:
Fijne avond hé, dat jullie nog vele levenslessen van prof.dr. php over vanalles mogen genieten
Ik ben niet de enige nihilist wat dat betreft dusquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:43 schreef dotCommunism het volgende:
Ik heb nu zo'n telefoon met een touchscreen, maar als mijn abonnement volgende maand afloopt ga ik mooi terug naar een telefoon met knoppen. Nieuwerwetse nonsens, moet er niets van hebben.
Dat moet je ook niet willenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:43 schreef EchtGaaf het volgende:
Er valt weinig te evangeliseren vanavond.
Het is "qua" en de rest klopt ook nietquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:44 schreef robin007bond het volgende:
Zo grappig hoe religie kan zorgen dat je kwa moraal op het juiste pad blijft, terwijl extremisme voor het tegendeel zorgt.
Hoepsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is "qua" en de rest klopt ook niet
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:44 schreef robin007bond het volgende:
Zo grappig hoe religie kan zorgen dat je kwa moraal op het juiste pad blijft, terwijl extremisme voor het tegendeel zorgt.
Tsja, denk alleen maar aan de Inquisitie, of pedeopriesters edquote:
Omdat niemand er op zit te wachten en je het jezelf onnodig moeilijk maakt, hoe goedbedoeld ookquote:
Niemand?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat niemand er op zit te wachten en je het jezelf onnodig moeilijk maakt, hoe goedbedoeld ook
Ik vind het altijd wel leuk om te horen hoorquote:
Niemand online op Fok! iig..quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:49 schreef robin007bond het volgende:
Ik geloof niet en ben toch heel braaf.![]()
En die pedopriesters.. ik denk dat je die niet echte christenen kan noemen.
Mooi om te zien dat er mensen voor open kunnen staan.quote:[..]
Ik vind het altijd wel leuk om te horen hoor
Ik haat gelovigen niet hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:50 schreef robin007bond het volgende:
Waarom kunnen mensen soms geen empathie opbrengen voor gelovigen? Het is toch heel mooi dat je ergens steun in kan vinden?
Waarom al die haat
Het is weekend. Dan is het altijd rustig hier.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niemand online op Fok! iig..![]()
EN het werkt tegen je, hoe goedbedoeld ook![]()
(niet dat ik me laat weerhouden om raar te doen soms)
Ook een terughoudende overheid? Ieder voor zich, god voor ons allen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik haat gelovigen niet hoor![]()
Leven en laten leven is mijn motto
Praat eens met jeweetwel hier danquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:50 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb gewoon heel veel geld nodig zodat ik niet afdwaal.
Volgens mij gaan mensen door heel veel geld te hebben juist afdwalen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:50 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb gewoon heel veel geld nodig zodat ik niet afdwaal.
Nee, ik ben "links"quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ook een terughoudende overheid? Ieder voor zich, god voor ons allen?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:52 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Volgens mij gaan mensen door heel veel geld te hebben juist afdwalen.
Jammer. Ik ben rechtshandig en rechtsquote:
Aangezien fokkers geen sex hebben zullen ze heel oud worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jammer. Ik ben rechtshandig en rechts![]()
Een gouden combinatie!
Oh en jammer voor de Fok!-ers
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ouder-je-wordt.dhtml
Ik niet. Dan ga ik gewoon veel bier drinken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:52 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Volgens mij gaan mensen door heel veel geld te hebben juist afdwalen.
Als JIJ er maar gelukkig mee bentquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een gouden combinatie!
Gezelligquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik niet. Dan ga ik gewoon veel bier drinken.
Da's niet afdwalen.
Wat een levenslessen hierquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als JIJ er maar gelukkig mee bent![]()
Sorry, ben oud en doe soms oudquote:
Natuurlijk ben je rechts, anders zat je niet op Fok. De paar linksen hier zijn de verdwaalde mensen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een gouden combinatie!
Leg uitquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:56 schreef robin007bond het volgende:
Het voelt goed dat ik als tiener meer over politiek weet dan het gros van de oudere tokkies![]()
Helaas zegt dat meer over de tokkies dan over mij..
Is er een verklaring voor? Dat Fok! meer rechtse mensen kent en meer linkse admins?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je rechts, anders zat je niet op Fok. De paar linksen hier zijn de verdwaalde mensen.
Dan deel je jezelf in op basis van politieke ideologie i.p.v. links of rechts?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
En wat nu als je de termen links en rechts stom vindt?
Dat zijn ze ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
En wat nu als je de termen links en rechts stom vindt?
In vage alternatieve kroegen waar ze raadselachtige muziek draaien en er volk komt wat niet te plaatsen is.quote:
Ik ben jong en heb nog zo veel te leren! Toch weet ik meer dan sommige volwassenen, dat streelt mijn ego. Eigenlijk zou het vanzelfsprekend moeten zijn dat je enige politieke kennis hebt, vandaar dat ik zeg dat het meer over de tokkies zegt dan over mij.quote:
Door die laatste zin ga ik dus vermoeden dat je minder van politiek snapt dan je claimt te doen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is er een verklaring voor? Dat Fok! meer rechtse mensen kent en meer linkse admins?
Zouden linkse mensen stiekem toch wat meer autoritair zijn..?
Ach, hier zitten sowieso geen echte 'linksen' als in socialisten meer. Hoogstens jij.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je rechts, anders zat je niet op Fok. De paar linksen hier zijn de verdwaalde mensen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In vage alternatieve kroegen waar ze raadselachtige muziek draaien en er volk komt wat niet te plaatsen is.
Zowel links als rechts kan autoritair zijn..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:59 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Door die laatste zin ga ik dus vermoeden dat je minder van politiek snapt dan je claimt te doen.
Hoe jong ben je dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben jong en heb nog zo veel te leren! Toch weet ik meer dan sommige volwassenen, dat streelt mijn ego. Eigenlijk zou het vanzelfsprekend moeten zijn dat je enige politieke kennis hebt, vandaar dat ik zeg dat het meer over de tokkies zegt dan over mij.
Raad eens? We schijnen hier nogal een handje vol van te hebben om elkaars leeftijd te radenquote:Op zondag 8 mei 2011 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe jong ben je dan?
En politiek is nu ook weer niet zoooo moeilijk hoor.. Je moet gewoon geïnteresseerd zijn, het volegn en je een beetje verdiepen in de geschiedenis ervan (tot zo'n 150 jaar terug)
Dat is waar. Het zijn allemaal van die laffe sociaal-liberalen of -democraten.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, hier zitten sowieso geen echte 'linksen' als in socialisten meer. Hoogstens jij.
quote:
quote:
Ik doe er (na nu) niet aan mee. Mijn leeftijd is bekend. De rest doet maar wat ze willen (onthullen of niet). Zobelangrijk is het ook weer niet, hoewel het soms dingen in perspectief kan plaatsen.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Raad eens? We schijnen hier nogal een handje vol van te hebben om elkaars leeftijd te raden
Had een tikfoutje in m'n eigen post staan. Had 'm ook aangepast in jouw post.quote:
Is dat niet iets te kapitalistisch voor jou?quote:
Keejquote:Op zondag 8 mei 2011 00:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Had een tikfoutje in m'n eigen post staan. Had 'm ook aangepast in jouw post.
Natuurlijk, ik vier het dan ook principieel niet. Neemt niet weg dat ik graag mensen eraan herinner dat ze zijn vergeten een cadeau te kopen.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is dat niet iets te kapitalistisch voor jou?
Ik hoor bij de sociaal-liberale kliek.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:02 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat is waar. Het zijn allemaal van die laffe sociaal-liberalen of -democraten.![]()
15!quote:Op zondag 8 mei 2011 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik doe er (na nu) niet aan mee. Mijn leeftijd is bekend. De rest doet maar wat ze willen (onthullen of niet). Zobelangrijk is het ook weer niet, hoewel het soms dingen in perspectief kan plaatsen.
Gezien zijn trots: 17 tot 19
Shit, ninja-edit te laatquote:
Dat zag je toch zo? Hij gedraagt zich inderdaad ouder, maar toch zei het gevoel tegen mij 15.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Shit, ninja-edit te laat![]()
15 dus? Je mag idd trots zijn dat je eea doorziet dan ja
Thanks!quote:Op zondag 8 mei 2011 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Shit, ninja-edit te laat![]()
15 dus? Je mag idd trots zijn dat je eea doorziet dan ja
Ok, ik heb het niet gekeken, maar wat wil je zeggen??quote:
Een intelligente man ontkracht climate change.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, ik heb het niet gekeken, maar wat wil je zeggen??
Php, ik dacht eerst dat je 24 wasquote:Op zondag 8 mei 2011 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zag je toch zo? Hij gedraagt zich inderdaad ouder, maar toch zei het gevoel tegen mij 15.
Nou sorry (en absoluut niet rot bedoeld), maar zoals je hebt gelezen schatte ik hem meer op jouw leeftijdquote:Op zondag 8 mei 2011 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zag je toch zo? Hij gedraagt zich inderdaad ouder, maar toch zei het gevoel tegen mij 15.
Ik gedraag me gewoon wat infantiel in de SC's, daarbuiten niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Php, ik dacht eerst dat je 24 was.
Toen was ik nog lurker en zat ik niet in de SC's. Vandaar.
Je weet dat ik 18 ben.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou sorry (en absoluut niet rot bedoeld), maar zoals je hebt gelezen schatte ik hem meer op jouw leeftijd
Dus jij gelooft daar niet in?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een intelligente man ontkracht climate change.
Ja, en ik schatte hem op 17-19quote:
Genoeg intelligente mannen die het bevestigen. En nu?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een intelligente man ontkracht climate change.
Oh dan klopt het.quote:
Nou laten we het zo stellen, de meeste klimaat sceptici werken autonoom (dus zonder uni) iets waar zij wel aan gestudeerd hebben.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:13 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Genoeg intelligente mannen die het bevestigen. En nu?
Sowieso, wie is "prof Begemann" en waarom is er niks over hem te vindne behalve op sites voor klimaatsceptici? Aan welke universiteit zit hij, wat is zijn vakgebied, op basis waarvan is zijn mening meer waard dan die van alle professoren die hem tegenspraken?
Ik geloof dat je een cruciaal punt mist.. Maar dat kan ik mis hebben hoorquote:
Ontkennen? Geen idee. Niemand weet hoe het zit.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:13 schreef robin007bond het volgende:
Php.. c'mon! Je kan het broeikaseffect etc. toch niet ontkennen?
Dat links en rechts het oneens zijn over de manier van aanpak snap ik. Maar dit is gewoon een wetenschappelijk bewezen feit.
Neehoor, dat jij hem net zo oud als mij schatte.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik geloof dat je een cruciaal punt mist.. Maar dat kan ik mis hebben hoor
Mensen (jij en Eth), laat het lekker gaan. En jullie weten waarom ookquote:Op zondag 8 mei 2011 00:13 schreef robin007bond het volgende:
Php.. c'mon! Je kan het broeikaseffect etc. toch niet ontkennen?
Dat links en rechts het oneens zijn over de manier van aanpak snap ik. Maar dit is gewoon een wetenschappelijk bewezen feit.
Mooi. Succes alvast.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik doe Mavo 4. Heb zo mijn examens!
En alle mensen die het klimaatprobleem bevestigen hebben ook iets gestudeerd? En nu? Waarom zou zijn mening belangrijker?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou laten we het zo stellen, de meeste klimaat sceptici werken autonoom (dus zonder uni) iets waar zij wel aan gestudeerd hebben.
Hij trolt, maar het is wel een verdomd slim ventjequote:
Succesquote:Op zondag 8 mei 2011 00:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik doe Mavo 4. Heb zo mijn examens!
Schei uit, er is decennia lang een opgaande trend, jij gelooft werkelijk dat een paar mensen dit veroorzaken?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:15 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
En alle mensen die het klimaatprobleem bevestigen hebben ook iets gestudeerd? En nu? Waarom zou zijn mening belangrijker?
Slim menneke idd.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij trolt, maar het is wel een verdomd slim ventje
Jullie letten ook niet op he?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Succes![]()
Maar MAVO bestaat niet meer toch??
Alleen moet hij nog hier en daar een beetje bij gekneed worden.quote:
Bedanktquote:
Hij trolt, dat heb je toch door? Ik ben juist degene die mavo 4 doet en ''zo'' examens heeft. Dit is gewoon een ietswat intellectuele introverte jongeman, die verdomde slim is.quote:
Ik snap dat mensen je dat vragen, ze schatten je hoger in qua niveau. Maar je bent nog maar 15.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bedankt
Zelf ben ik er eigenlijk helemaal niet tevreden over![]()
Iedereen vraagt aan mij waarom ik niet VWO doe en het heeft een simpele reden: Ik ben te lui en te gespecialiseerd in bepaalde vakgebieden. Duits bijvoorbeeld niet
Ik had wel een 10 voor mijn Engels mondeling
Dat je er meer van snapt dan de gemiddelde 15-jarige (of dat iig denkt) zegt vrij weinig he?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zowel links als rechts kan autoritair zijn..
Wat heeft dat dan met politieke kennis te maken?
EG, hij doet geen mavoquote:Op zondag 8 mei 2011 00:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik snap dat mensen je dat vragen, ze schatten je hoger in qua niveau. Maar je bent nog maar 15.![]()
Via mavo kan je naar HAVO, VWO ?
Er is geen MAVO meerquote:Op zondag 8 mei 2011 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij trolt, dat heb je toch door? Ik ben juist degene die mavo 4 doet en ''zo'' examens heeft. Dit is gewoon een ietswat intellectuele introverte jongeman, die verdomde slim is.
Ik volg em nog maar net. Ik heb nog geen idee van zijn motieven en modus operandi. Ik kan dat nu nog niet op waarde schatten. Het zou zomaar kunnenquote:Op zondag 8 mei 2011 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij trolt, dat heb je toch door? Ik ben juist degene die mavo 4 doet en ''zo'' examens heeft. Dit is gewoon een ietswat intellectuele introverte jongeman, die verdomde slim is.
Kan, ik heb je snel even door de PHP-KGB-STASI-search gehaaldquote:
Hij heeft een aantal keer bij jou in het R&P topic gezetenquote:Op zondag 8 mei 2011 00:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik volg em nog maar net. Ik heb nog geen idee van zijn motieven en modus operandi. Ik kan dat nu nog niet op waarde schatten. Het zou zomaar kunnen
VAVOquote:
Dat mogen scholen zelf bepalen. Op mijn school heet het nog Mavo.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mensen, er is geen MAVO meer
Dat heet nu VMBO Theoretische Leergang ofzo
Niks mis mee hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 00:24 schreef robin007bond het volgende:
En van Mavo naar Havo naar VWO duurt me te lang en is te algemeen georiënteerd. Hierna ga ik dus Ict beheer doen op mbo niveau, daarna zou ik graag verder willen studeren.![]()
Ieder zijn dromen toch?
De gemiddelde VMBO'er praat niet zo pedant als jij, jij bent echt wel slimmer dan dan aftandse VMBOquote:Op zondag 8 mei 2011 00:24 schreef robin007bond het volgende:
En van Mavo naar Havo naar VWO duurt me te lang en is te algemeen georiënteerd. Hierna ga ik dus Ict beheer doen op mbo niveau, daarna zou ik graag verder willen studeren.![]()
Ieder zijn dromen toch?
Je bent te oudquote:Op zondag 8 mei 2011 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mensen, er is geen MAVO meer
Dat heet nu VMBO Theoretische Leergang ofzo
Verrek, dat is waar ook.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij heeft een aantal keer bij jou in het R&P topic gezeten
En met een uni-titel, schiet me afquote:
Klopt ik heb Asperger. Vandaar dus, niet heel erg veel last van gelukkig.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij heeft een aantal keer bij jou in het R&P topic gezeten
Ik heb ut allemaal net al gelezenquote:Op zondag 8 mei 2011 00:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt ik heb Asperger. Vandaar dus, niet heel erg veel last van gelukkig.
Luister eens goed klootzakje......... Jij bent de trollkoning van POL en je probeert je minderwaardigheidscomplex te ontzien door mensen te kleineren door op een forum je eigen beter voor te doen dan je bent. Je bent gewoon een zielig persoon die niet verder komt dan jezelf zou willen. Jou toekomst reikt niet verder dan een tussenwoning met een van stoeptegels voorzien voortuintje met een tuinbank waar de kartonnen dozen Schultenbrau onder hebt liggen om de het bier enigszins koel te houden.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan wel degelijk hoor...... ( als hij niet zonder reden in het topic heeft gepost).quote:Op zondag 8 mei 2011 00:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De gemiddelde VMBO'er praat niet zo pedant als jij, jij bent echt wel slimmer dan dan aftandse VMBO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |