abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96736242
@ADAC lijst; Aiai zeg die Vito's van <2003 :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:52 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Volvo rijden. Das hoe dan ook veel duurder dan een Polo of Golfje. En zo degelijk zijn die Volvo's niet. De auto's vallen niet uit elkaar maar je kan er zeer veel ellende mee hebben net als met VW.
Het klopt dat de Volvo vanaf de S en V modellen minder degelijk is geworden (en de huidige Ford volvo's doen het eh... ja zoals een ford), maar bepaalde modellen uit de 700 en 900 serie zijn i.h.a. niet kapot te krijgen, er zijn er talloze met >400.000km op de teller te koop, vooral de 2.4 motor (en niet de geknepen versies) doet het erg goed. Vind maar eens een Golfje of Polo van 15-20 jaar oud met die stand. Als je een Fiat vindt met die stand is de teller vooruit gedraaid toen autodealer L. Ouche zijn boormachine op forward had staan :')

Verder zijn inderdaad de Mazda's (323), Honda (accord, civic) en Toyota (starlet, corolla, yaris etc.) erg betrouwbaar. Als je bijv. op autoweek gebruikersreviews kijkt, zie je civics van 15 jaar oud waar tussen de 100.000 en 250.000 maar een paar onderdeeltjes aan zijn vervangen (pure slijtagezaken) en gewoon maar blijven rijden. En ook qua weggedrag en verbruik zijn het vaak niet slechte keuzes. Beetje stug geveerd meestal, zoals ook de meeste Duitsers.
Killing as few patients as possible.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 02:49:44 #82
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96736301
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 02:41 schreef davidov2009 het volgende:
@ADAC lijst; Aiai zeg die Vito's van <2003 :P

[..]

Het klopt dat de Volvo vanaf de S en V modellen minder degelijk is geworden (en de huidige Ford volvo's doen het eh... ja zoals een ford), maar bepaalde modellen uit de 700 en 900 serie zijn i.h.a. niet kapot te krijgen, er zijn er talloze met >400.000km op de teller te koop, vooral de 2.4 motor (en niet de geknepen versies) doet het erg goed. Vind maar eens een Golfje of Polo van 15-20 jaar oud met die stand. Als je een Fiat vindt met die stand is de teller vooruit gedraaid toen autodealer L. Ouche zijn boormachine op forward had staan :')

Verder zijn inderdaad de Mazda's (323), Honda (accord, civic) en Toyota (starlet, corolla, yaris etc.) erg betrouwbaar. Als je bijv. op autoweek gebruikersreviews kijkt, zie je civics van 15 jaar oud waar tussen de 100.000 en 250.000 maar een paar onderdeeltjes aan zijn vervangen (pure slijtagezaken) en gewoon maar blijven rijden. En ook qua weggedrag en verbruik zijn het vaak niet slechte keuzes. Beetje stug geveerd meestal, zoals ook de meeste Duitsers.
_O- :D
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 14:47:57 #83
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_96750320
Het blijf subjectief en ook nog een geluk hebben of pech hebben.

Rijd nu zelf al meer dan 7 jaar een fiat brava uit 96' en nog nooit stil mee gestaan (en vaker lange roadtrips gehouden, b.v. rit van 8 uur door duitsland). Ook nog nooit iets hoeven repareren buiten apk-noodzakelijke dingen, en die reparaties waren eigenlijk altijd goedkoop.
&lt;hr&gt;
  vrijdag 13 mei 2011 @ 14:50:24 #84
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_96750413
Toyota, Hyundai, Volvo en Opel zijn onbetrouwbaar!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
&lt;hr&gt;
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:40:10 #85
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_97057668
Het is een Renault Laguna geworden.

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_97058067
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch geen 2.0 IDE toch? ik ben een laguna rijder, en over die 2.0 IDE zijn de meesten niet zo tevreden. Problemen met brandstofsysteem...
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:50:58 #87
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_97058243
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:48 schreef the85mc het volgende:

[..]

Toch geen 2.0 IDE toch? ik ben een laguna rijder, en over die 2.0 IDE zijn de meesten niet zo tevreden. Problemen met brandstofsysteem...
1.8 Expression.
pi_97058287
Ow ik had het over het motortype. ik heb net RDW gecheckt en volgens RDW is het een IDE. Zal ik je alvast aanmelden voor het lagunaforum ;)
Misschien is van deze het inspuitingssysteem al vervangen. Anders zul je wel vaak naar de garage moeten. Ik rijd zelf een 1.9 dci. Van het weekend rijd ik door de 250.000km heen. Prima auto voor lange afstanden.
pi_97058314
Of zijn die foto's niet van je eigen auto?
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:53:15 #90
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_97058365
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:52 schreef the85mc het volgende:
Of zijn die foto's niet van je eigen auto?
Deze foto's zijn niet van mij, wel exact dezelfde model gehaald met dezelfde kleur lederenbekleding en auto.
pi_97058419
Ow ok, de 1.8 is een stuk betrouwbaarder dan de 2.0 IDE. Er is 1 type dat je moet vermijden en dat is de IDE. Veel plezier met je nieuwe wagen!
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:54:43 #92
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_97058436
Er is zelfs een laguna forum ;p?
pi_97058684
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst advies vragen, vervolgens een auto kopen die kwalitatief als een van de slechtste te boek staat en door bijna iedereen afgeraden wordt. Verder snauw je hier en daar nog wat mensen af die een (voor jou) afwijkende mening hebben. Sorry hoor, maar waarom open je zo'n topic dan? :')

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2011 00:02:16 ]
pi_97058861
Ik weet niet of je uberhaupt eens even naar die tabel hebt gekeken ook? :')
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:07:37 #95
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_97058965
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:00 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Eerst advies vragen, vervolgens een auto kopen die kwalitatief als een van de slechtste te boek staat en door bijna iedereen afgeraden wordt. Verder snauw je hier en daar nog wat mensen af die een (voor jou) afwijkende mening hebben. Sorry hoor, maar waarom open je zo'n topic dan? :')
Domme aannames maken zonder ook maar met degelijke inhoudelijke argumenten aan te komen die gebaseerd zijn op feiten. Daarnaast suggereren dat ik mensen afsnauw, wat nergens uit blijkt. Wel noemt men dat een discussie voeren, maar goed dat zal wellicht niet in je bekrompenheid voortkomen. Overigens wordt niemand hier verplicht tot het geven van antwoorden. Als dit topic je niet aanstaat dan donder je toch gewoon op.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:08:26 #96
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_97058992
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huur die kar met die Ford Ka erop maar alvast
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:11:09 #97
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_97059114
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:08 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Huur die kar met die Ford Ka erop maar alvast
Nee, dat soort auto's laat ik aan jou over.
pi_97059136
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Domme aannames maken zonder ook maar met degelijke inhoudelijke argumenten aan te komen die gebaseerd zijn op feiten. Daarnaast suggereren dat ik mensen afsnauw, wat nergens uit blijkt. Wel noemt men dat een discussie voeren, maar goed dat zal wellicht niet in je bekrompenheid voortkomen. Overigens wordt niemand hier verplicht tot het geven van antwoorden. Als dit topic je niet aanstaat dan donder je toch gewoon op.
Je bevestigt m'n punt alleen maar met deze reactie. ^O^ _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2011 00:12:15 ]
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:13:54 #99
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_97059225
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:11 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je bevestigt m'n punt alleen maar met deze reactie. ^O^ _O-
Nee ik bevestig je stompzinnigheid alleen. Klagen als je zelf met een rancune reactie komt. Donder toch op man en koop zakdoeken in het vervolg om je tranen te bedwelmen, jankerd.
pi_97059439
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Nee ik bevestig je stompzinnigheid alleen. Klagen als je zelf met een rancune reactie komt. Donder toch op man en koop zakdoeken in het vervolg om je tranen te bedwelmen, jankerd.
Man, je maakt m'n avond weer goed! _O-

'Rancune reachtie' :') Ik vind je beheersing van de Nederlandse taal toch van een zodanig bedroevend niveau dat het een beetje misplaatst is om met het predikaat 'rechtenstudent' te lopen pronken. :W

Nog een laatste tip: https://www.anwb.nl/wegen(...)worden.jsf?pkgCode=W

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2011 00:21:34 ]
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:24:36 #101
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_97059577
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:20 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Man, je maakt m'n avond weer goed! _O-

'Rancune reachtie' :') Ik vind je beheersing van de Nederlandse taal toch van een zodanig bedroevend niveau dat het een beetje misplaatst is om met het predikaat 'rechtenstudent' te lopen pronken. :W

Nog een laatste tip: https://www.anwb.nl/wegen(...)worden.jsf?pkgCode=W
Knul, de enige die hier niet de Nederlandse taal beheerst ben jij. Je bedroevende niveau is gelijkwaardig aan die van een kleuter, of niet meneer ''reachtie''. Overigens zou ik als ik jou was; me eerst eens gaan verdiepen in de Nederlandse taal alvorens ook maar enigszins daarover te spreken. Maar goed een stratenmaker zoals jij is ook nodig binnen deze maatschappij. En nu wegwezen faalhaas. Zie je niet in hoe dom je eigenlijk wel niet bent en jezelf voor schut zet. Het mag nog een wonder wezen dat jij je basisschool hebt weten te volbrengen.

[ Bericht 1% gewijzigd door MisterJ.Lo op 20-05-2011 00:31:06 ]
pi_97059664
Jongens jongens, wat een geleuter. Iedereen moet lekker zelf weten wat ie koopt of doet. Laguna's staan inderdaad slecht bekend, mijne valt 100% mee, ik zie weinig VWs met 250.000 voorbij komen en ik ben zeker geen uitzondering. De hoogste kmstand die ik ken is 450.000 met een laguna 2.Wat een slechte auto's zeg, die laguna's... Misschien zijn VWs wel te duur en kunnen de eigenaren geen geld opbrengen om lid van ANWB of ADAC te worden.

Er is inderdaad een lagunaforum. Ik ben er niet heel actief, maar met het garagehandboek van het forum heb ik zelf distributieriem vervangen. Scheelt toch een paar honderd euro. Dan kan iedereen wel lekker sneu doen of laguna's maar ik kan tenminste zelf wat aan mn auto doen. Degene met de grootste verhalen van de ADAC hebben zelf 2 linker handen. Je ogen en oren openhouden scheelt de helft tijdens de proefrit. Je kunt wel een betrouwbare VW kopen, maar als ie afgetrapt is, is die echt wel verrot. Kunnen de statistieken wel iets anders zeggen, maar je garagerekening bepaalt of het een prima auto om te rijden is.
pi_97059672
Mooie auto hoor zo'n Renault Laguna. Maar ik dacht dat je een betrouwbare auto zocht voor een relatief beperkt budget?

Zo'n Laguna is, laten we zeggen, niet bepaald het toonbeeld van betrouwbaarheid. Vooral niet uit de eerste bouwjaren (tot 2004). :')

Dus als tie het goed blijft doen heb je er een prima, fijn rijdende, auto aan, en heb je een uitstekende koop gedaan. Maar ik hoop voor je dat je niet leeg gaat lopen op onderhoud.

Heb je 'm gekocht met garantie?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:29:52 #104
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_97059742
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Mooie auto hoor zo'n Renault Laguna. Maar ik dacht dat je een betrouwbare auto zocht voor een relatief beperkt budget?

Zo'n Laguna is, laten we zeggen, niet bepaald het toonbeeld van betrouwbaarheid. Vooral niet uit de eerste bouwjaren (tot 2004). :')

Dus als tie het goed blijft doen heb je er een prima, fijn rijdende, auto aan, en heb je een uitstekende koop gedaan. Maar ik hoop voor je dat je niet leeg gaat lopen op onderhoud.

Heb je 'm gekocht met garantie?
Jep.
pi_97059803
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Knul, de enige die hier niet de Nederlandse taal beheerst ben jij. Je bedroevende niveau is gelijkwaardig aan die van een kleuter, of niet meneer ''reachtie'' Overigens zou ik als ik jou was me eerst eens gaan verdiepen in de Nederlandse taal alvorens ook maar enigszins daarover te spreken. Maar goed een stratenmaker zoals jij is ook nodig binnen deze maatschappij. En nu wegwezen faalhaas. Zie je niet in hoe dom je eigenlijk wel niet bent en jezelf voor schut zet. Het mag nog een wonder wezen dat jij je basisschool hebt weten te volbrengen.
:O :W

Toevallig nog een nieuwe oprit nodig om die prachtige wagen van je te kunnen etaleren? U vraagt, wij bestraten! :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2011 00:34:12 ]
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:35:49 #106
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_97059921
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:32 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

:O

Toevallig nog een nieuwe oprit nodig, om die prachtige wagen van je te kunnen etaleren? U vraagt, wij bestraten! :')
Mooi om te constateren hoe jij op je onnozelheid gewezen wordt. Iets vet arceren wat overigens correct Nederlands is, -maar dat terzijde- en waarbij pijnlijk gebleken is hoe ontoereikend je vocabulaire is. En nee zelfs het bestraten van mijn oprit zou ik niet aan een onbekwame persoon zoals jij overlaten. Maar goed, jij bent kinderspel voor mij. Te makkelijk om je te corrigeren.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:37:29 #107
338174 flap_konijn
konijnen zijn lief!
pi_97059971
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Mooi om te constateren hoe jij op je onnozelheid gewezen wordt. Iets vet arceren wat overigens correct Nederlands is, -maar dat terzijde- en waarbij pijnlijk gebleken is hoe ontoereikend je vocabulaire is. En nee zelfs het bestraten van mijn oprit zou ik niet aan een onbekwame persoon zoals jij overlaten. Maar goed, jij bent kinderspel voor mij. Te makkelijk om je te corrigeren.
:')
pi_97060026
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Jep.
Mooi, die ga je waarschijnlijk wel nodig hebben indien je 'm hebt gekocht voor een prikkie. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_97060066
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Misshien moet jij gewoon eens naar je eigen taalgebruik kijken in plaats van je frustratie aan de lopende band op andere Fok!-ers te projecteren. :')

Nog een tip: probeer geen 'dure' woorden te hanteren, wanneer je ze niet in de juiste context weet te gebruiken. Je illustreert daarmee enkel je eigen onkunde. :W

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2011 00:41:44 ]
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:44:01 #110
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_97060147
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:41 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Misshien moet jij gewoon eens naar je eigen taalgebruik kijken in plaats van je frustratie aan de lopende band op andere Fok!-ers te projecteren.

Nog een tip: probeer geen 'dure' woorden te hanteren, wanneer je ze niet in de juiste context weet te gebruiken. Je illustreert daarmee enkel je eigen onkunde. :')
Knul, doe jezelf een plezier en verdwijn. Je maakt de ene na de andere taalfout. En dat voor iemand die het over de Nederlandse taal heeft. Daarnaast zou inderdaad een advies zijn om eerst de definities op te zoeken alvorens ook maar een toespeling over een bepaalde context te maken. Het past namelijk precies in hetgeen wat beschreven is. Jij bent een onwetend persoon. Waarschijnlijk nog te dom om zelfstandig te poepen. Totaal incapabel.
pi_97060207
Whatever. Veel plezier verder met jullie bitchfight!
pi_97060247
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Knul, doe jezelf een plezier en verdwijn. Je maakt de ene na de andere taalfout. En dat voor iemand die het over de Nederlands heeft. Daarnaast zou een inderdaad een advies zijn om eerst de definities op te zoeken alvorens ook maar een toespeling over een bepaalde context te maken. Het past namelijk precies in hetgeen wat beschreven is. Jij bent een onwetend persoon. Waarschijnlijk nog te dom om zelfstandig te poepen.
En dan zeiken omdat ik 1 lettertje mis had getypt. Ga toch slapen man. :') :W

Je staat zeker ingeschreven voor zo'n LOI-cursusje rechten? Ik kan me op geen enkele manier voorstellen dat jij rechten studeert zonder het lachertje van de klas te zijn. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2011 00:50:08 ]
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:50:02 #113
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_97060302
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:48 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ga toch slapen man. :') :W

Je staat zeker ingeschreven voor zo'n LOI-cursusje rechten? Ik kan me op geen enkele manier voorstellen dat jij rechten studeert. :')
Je hebt hier 10 minuten voor nodig gehad, om te constateren dat deze arceringen zoals een dubbele 'een' al eruit waren gehaald voordat je posts geplaatst was. Wat een faalhaas ben je toch ook. Meneer
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:20 schreef kapiteintje het volgende:

' reachtie' :')
Een bedroevende comeback. Maar goed, dat was wel te verwachten. Je onkunde en domheid is wel lachwekkend te noemen. Domme vmbo scholier.
pi_97060356
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Je hebt hier 10 minuten voor nodig gehad, om te constateren dat deze arceringen zoals een dubbele 'een' al eruit waren gehaald voordat je posts geplaatst was. Wat een faalhaas ben je toch ook. Meneer

[..]

Een bedroevende comeback. Maar goed, dat was wel te verwachten. Je onkunde en domheid is wel lachwekkend te noemen.
Het verschil is dat ik 1 enkel lettertje vergeet en jij aan de lopende band (zowel qua opbouw, spelling als terminologie) de Nederlandse taal aan het fistfucken bent. :')
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:56:35 #115
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_97060428
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:53 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Het verschil is dat ik 1 enkel lettertje vergeet en jij aan de lopende band (zowel qua opbouw, spelling als terminologie) de Nederlandse taal aan het fistfucken bent. :')
Je maakt me dag wel goed, hoe ik een dombo, zoals jij, corrigeer terwijl jij diegene bent die het over de taal koers wilt gooien. Je postgeschiedenis spreekt boekdelen, evenzeer dat je niet (eens) instaat bent om die enkele zinnen die je opschrijft correct te formuleren, met de juiste spelling en grammatica waarbij je overigens ook nog eens faalt in het toepassen van definities. Ontzettend dom ben je wel. Vmbo-scholier.

[ Bericht 0% gewijzigd door MisterJ.Lo op 20-05-2011 03:08:58 ]
pi_97060466
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Je maakt me dag wel goed, hoe ik een dombo, zoals jij, corrigeer terwijl jij diegene bent die het over de taal koerst wilt gooien. Je postgeschiedenis spreekt boekdelen, net zo min dat je niet eens instaat bent om die enkele zinnen die ...? opschrijft correct te formuleren, met de juiste spelling en grammatica waarbij je overigens ook nog eens faalt in het toepassen van definities. Ontzettend dom ben je wel. Vmbo-scholier.
Kap er nou gewoon mee, man. _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2011 00:59:20 ]
  vrijdag 20 mei 2011 @ 01:10:23 #117
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_97060658
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 20 mei 2011 @ 01:25:32 #118
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_97060849
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:58 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Kap er nou gewoon mee, man. _O-
Kap er zelf mee faalhaas, koerst arceren terwijl duidelijk af te leiden is dat het hierom een typefout ging. Dit was overigens voor je quote gecorrigeerd waarbij in staat een spatie error was. Het grappige van dit alles is is het feit dat jij in dezelfde zin waarin je over taal begint een fout maakt om vervolgens weer in een reactie daarop weer een fout te maken. Je beheerst het Nederlands niet. Jij bent wel de laatste die daarover kan spreken.
pi_97060869
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 01:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Kap er zelf mee faalhaas, koerst arceren terwijl duidelijk af te leiden is dat het hier om een typefout ging. Dit was overigens voor je quote gecorrigeerd waarbij in staat een spatie error was. Het grappige van dit alles is is het feit dat jij in dezelfde zin waarin je over taal begint een fout maakt om vervolgens weer in een reactie daarop weer een fout te maken. Je beheerst het Nederlands niet. Jij bent wel de laatste die daarover kan spreken.
Ik was even in paniek, omdat er niks leuks op Comedy Central was. Jij hebt mijn avond echter gered! Waarvoor dank. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2011 01:29:06 ]
  vrijdag 20 mei 2011 @ 01:29:03 #120
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_97060890
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 01:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik was even in paniek, omdat er niks leuks op Comedy Central was. Jij hebt mijn avond echter gered! Waarvoor dank. ^O^
Jij hebt mij ook weten te amuseren met je onnozelheid ^O^ .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')