quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
and back
Melting was een super debuut
JIPPIEquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Thanks!
Ik wil/kan straks eventueel nog wel een uurtje. Als Eggs niet komt, of na Eggs.
Kontjesseks.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
onlogisch gaat speciaal voor 129383 pratenfeel the love
en hoe voelde dat?quote:
Slijmerdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
and back
Melting was een super debuut
BITCHquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:24 schreef Snuf. het volgende:
BITCHES IK BEN WEER IN NEDERLAND DUS GEEN INTERNATIONALE RADIONSS MEER
welcome backquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:24 schreef Snuf. het volgende:
BITCHES IK BEN WEER IN NEDERLAND DUS GEEN INTERNATIONALE RADIONSS MEER
SWJ is een homo.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
myraela is favorieterder dan murp hooren op nummer 1 stond SWJ, maarja
SwJquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
myraela is favorieterder dan murp hooren op nummer 1 stond SWJ, maarja
Sterfquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:30 schreef Outpost76 het volgende:
Kut moet ik m weer muten.![]()
Ik was net zo blij dat dit nummer gister fout ging.
even voor de duidelijkheid!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en hoe voelde dat?
je moet ook even verklaren waarom je die username hebt
Hij negeert je gewoon schatquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
melting, komen mijn dm's bij jou niet aan?
denk niet dat je mijn verzoekjes hebtquote:
Wij schrijven 1997.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:31 schreef Karzai het volgende:
Uit welke stoffige doos heb je deze plaat gehaald?
Try mequote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
denk niet dat je mijn verzoekjes hebt
Die komen alleen aan, als ik de pagina ververs.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Vast net als dat de mijne niet bij jou aankomen..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
die komen wel aan hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vast net als dat de mijne niet bij jou aankomen..
heb ik ook maar ik kan alleen pm's ontvangenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Die komen alleen aan, als ik de pagina ververs.
Ik zou graag willen weten waarom niet.. waar ik dat aan verdiend heb..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die komen wel aan hoor
reageer bewust niet
Snake in the Mailbox- the shellquote:
Aardig nummer maar dat ene stukje is zo fucking kut zegquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
Onlogisch: Gers Pardoel - Morgen ben ik Rijk
welk ene stukje?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Aardig nummer maar dat ene stukje is zo fucking kut zeg
gewoon geen zin in.. miep toch niet zo he bhaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou graag willen weten waarom niet.. waar ik dat aan verdiend heb..
DEES IS VOOR JOU, DEES IS VOOR JOU, VOOR JOU, ALLEEN VOOR JOU!quote:
Goed, wat jij wilt..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gewoon geen zin in.. miep toch niet zo he bha
owquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in het topic bedoelt ie waarschijnlijk
Wauuwquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:39 schreef Snuf. het volgende:
WAT EEN RIEKWEST JONGENS IK GA NAAR EMINEM 19 AUGUSTUS
BAAS!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:39 schreef Snuf. het volgende:
WAT EEN RIEKWEST JONGENS IK GA NAAR EMINEM 19 AUGUSTUS
quote:
Volgens mij kun je nog kaartjens halenquote:
En wat kost dat?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij kun je nog kaartjens halen
Hij komt op Pukkelpop in Hasselt op vrijdag. 83,50 kost 1 dag, komen wel veel andere artiesten maar ik ga alleen voor Eminemquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hij komt op Pukkelpop in Hasselt op vrijdag. 83,50 kost 1 dag, komen wel veel andere artiesten maar ik ga alleen voor Eminem
ik graaf wel onder de hekken doorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hij komt op Pukkelpop in Hasselt op vrijdag. 83,50 kost 1 dag, komen wel veel andere artiesten maar ik ga alleen voor Eminem
De tering....quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als je naar een festival gaat, dan pik je sowieso meer bands meequote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat ga je nou kansloos lopen doen![]()
Eminem = eindbaas
Tiefus neem kabel of wat anders man... Ik kan met dik 24Mbps downen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:41 schreef 129383 het volgende:
kpn faalt......
eerst kon ik met 160kbps downloaden
en nu met 890 ! kon dat niet eerder?
Ik ben al vaak op festivals geweest en ik ben gewoon niet zo een festivalman. Van mij mogen we best pas om 14 uur weggaan en dan ergens in de avond aankomen om alleen Eminem te zienquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je naar een festival gaat, dan pik je sowieso meer bands mee
SOWIESO MOET JE OOK NAAR DE BLOODY BEETROOTSquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben al vaak op festivals geweest en ik ben gewoon niet zo een festivalman. Van mij mogen we best pas om 14 uur weggaan en dan ergens in de avond aankomen om alleen Eminem te zien
ik was al blij met 2mb/squote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tiefus neem kabel of wat anders man... Ik kan met dik 24Mbps downen.
bfqftquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat ga je nou kansloos lopen doen![]()
Eminem = eindbaas
nee.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
SOWIESO MOET JE OOK NAAR DE BLOODY BEETROOTS
QFTquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
In vergelijking met Eminem is iedereen een faalhaas
Zonder God mode is Eminem nog steeds eindbaas hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:46 schreef 129383 het volgende:
[..]
neej eminem das de eindbaas MET GODMODE![]()
ik had ISDN dat ownt hard!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah je woont op een eiland waar ze kabel nog niet hebben uitgevonden?
Nooit ISDN gehad. Ik zweer bij kabel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:49 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik had ISDN dat ownt hard!
ILaggen bij fps games
ik kwam er pas achter van het snelheidsverliesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nooit ISDN gehad. Ik zweer bij kabel.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:51 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik kwam er pas achter van het snelheidsverlies
toen ik maar een lan kabel gebruikt had!
WIFI ZUIGT!!
Ben eigenlijk ook nog steeds benieuwd.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
weet de dj al wat er met eggs gebeurd is?
waterrat ! arrrrrrrquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom?Gewoon integreren jij eilandrot.
goed zequote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
Ik val van mijn geloof af, schultenbrau staat hier nu naast me ipv HJ
NIET HERTOG JAN DRINKENquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb net wat Alfa gehaald.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
ik woon bij leeuwardenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoezo?
Oh wacht je woont in een boot! Ja dan is kabel lastig ja!
ik niet ik ben (bijnaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OMG
Daar zat Fanta gister ook aan.... Belooft niet veul goeds.
nee. ik woon in een huisquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kan je nog steeds in een boot wonen.
dat is dan nog wel bazig jaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
CALVIN HARRIS KOMT DIE DAG OOK NAAR PUKKELPOP!
op een bootquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
omfg...... Ik kan je dan echt niet meer volgen hoor.
Maar ik zat in de vroege avond aan de BrewDog 77 Lager. Als _Fanta daar toen ook aan zat is het pas écht zorgwekkend.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OMG
Daar zat Fanta gister ook aan.... Belooft niet veul goeds.
leerlingnummerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waar staan die nummertjes voor?
Ik ben nieuwsgierig
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waar staan die nummertjes voor?
Ik ben nieuwsgierig, vast niet je geboortedatum he
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:31 schreef 129383 het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid!
mijn nickname!
---------------
129383 staat voor mijn leerlingnummer
op mijn school..
---------------
op elk forum heet ik eigelijk 129383
probleem uit de wereld
geen probleemquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Shit, ook echt een half uur geleden
Sorry, toen was ik er nog niet bij
Of je pincodequote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ook leuk om je bankrekeningnummer te doen
Dat weet ik niet. Volgens mij zat ie dat Alpha weg te klokken als een pilsje en na een stuk of wat zag ie pas dat t 12% had.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar ik zat in de vroege avond aan de BrewDog 77 Lager. Als _Fanta daar toen ook aan zat is het pas écht zorgwekkend.
Heyquote:
Heu . . . Ik weet niet waar jij 't over hebt maar Alfa is bij mij gewoon een pils met 5 % ABV.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Volgens mij zat ie dat Alpha weg te klokken als een pilsje en na een stuk of wat zag ie pas dat t 12% had.
Uit het oog, maar niet uit het hart.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:07 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
HeyIk heb bijna 200 delen niet gepost.
Oh.... Dan is t een ander biertje dan hij dronk gister.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heu . . . Ik weet niet waar jij 't over hebt maar Alfa is bij mij gewoon een pils met 5 % ABV.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uit het oog, maar niet uit het hart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lolwutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben nu bangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie de neuk is die linker trouwens?![]()
hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok ok ik hou op met plaatjes spammen
-insert koosnaampje-
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wordt nu echt bangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok ok ik hou op met plaatjes spammen
![]()
Ok bedankt nu kan ik nooit meer op haar fappen gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ok bedankt nu kan ik nooit meer op haar fappen gvd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi mindfuck
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nu ik nu ikfaaltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi mindfuck-insert koosnaampje-
dan weet ik waar die boulimia patienten naar kijkenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar ik HOEF mijn maaginhoud helemaal niet kwijt, dus waarom vertel je dat?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nu ik nu ikMoet je wel een plaatje hebben wat werkt vent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi mindfuck![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Waarom werkt het nooit bij iemand maar wel bij mij?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet je wel een plaatje hebben wat werkt vent!![]()
![]()
![]()
Zo iets dacht ik idd ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar ik HOEF mijn maaginhoud helemaal niet kwijt, dus waarom vertel je dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. de laatste
-insert koosnaampje-
Omdat je faalt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Waarom werkt het nooit bij iemand maar wel bij mij?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Waarom werkt het nooit bij iemand maar wel bij mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mindfuck 2.0
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De tering!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. de laatste![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
Mja beetje knip en plakwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mindfuck 2.0![]()
Srsly?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja no shit
Maar daardoor moest ik alsnog wel 2 keer kijken voordat ik het snapte
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
En natuurlijk even laten weten dat dit wel echt een ontzettend geil nummer is
Want je kloon liegt altijd?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:22 schreef 129383 het volgende:
[..]
mooi moment om te zeggen dat ik _Fanta niet ben
quote:I want to love you but I better not touch (Don't touch)
I want to hold you but my senses tell me to stop
I want to kiss you but I want it too much (Too much)
I want to taste you but your lips are venomous poison
You're poison running through my veins
Ja, ik heb besloten dat de haters naar de plomp kunnen lopenquote:
Hehehe okee dan!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik heb besloten dat de haters naar de plomp kunnen lopenIk mag best posten dat ik een liedje tof vind.
Dat mag imo ook als je t niet tof vind!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik heb besloten dat de haters naar de plomp kunnen lopenIk mag best posten dat ik een liedje tof vind.
QFTquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
Je obsessie om 1000 keer te zeggen dat jullie geen kloons zijn, maakt het voor mij alleen maar meer obvious.
Hoi geile modquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
Je obsessie om 1000 keer te zeggen dat jullie geen kloons zijn, maakt het voor mij alleen maar meer obvious.
Haters zijn gewoon jaloersquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goh, heb je dat net ontdekt?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:25 schreef 129383 het volgende:
ik wil iets zieligs met jullie delen...
genaamd
Cosplay...!!!!
Wat ook logisch is. Ik heb gewoon fantastische tieten.quote:
Pics?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ook logisch is. Ik heb gewoon fantastische tieten.
Is je jurkje mislukt?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:25 schreef 129383 het volgende:
ik wil iets zieligs met jullie delen...
genaamd
Cosplay...!!!!
Ik wil niet te voorspelbaar reagerenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ook logisch is. Ik heb gewoon fantastische tieten.
Ik zal hem wel hebben laten schrikken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat heb je met Eggs gedaan?
Hij zou draaien maar is nu dood?
Of je hebt een verpletterende indruk gemaaktquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal hem wel hebben laten schrikken.
Tieten zijn tieten, met of zonder handenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
sofar alleen met handen ervoor gezien
Die heeft mijn zusje ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:27 schreef Monopoly het volgende:
Hallo. Het is erg gezellig bij Samzz thuis. Zometeen nog even biertje doen in de tuin samen
Gepost van mijn Samsung Galaxy S
True, true. Maar de nieuwsgierigheid héquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tieten zijn tieten, met of zonder handen
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:27 schreef Monopoly het volgende:
Hallo. Het is erg gezellig bij Samzz thuis. Zometeen nog even biertje doen in de tuin samen
Gepost van Samzz' zusje haar Samsung Galaxy S
Gadverdammequote:
Ik schaam me voor mijn telefoon.quote:
Mijn macbook pro is zo geil hequote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen die een stijfje krijgen als ze een Appleproduct zien
Mensen die pochen met hun telefoon.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Volgens mij was ie onder de indruk van jequote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal hem wel hebben laten schrikken.
Moet een schokkende ervaring geweest zijn!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, zit nu in de valerius kliniek
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
MI van mensen met wayfarer en skinny jeans met macbook pro in de starbucks.quote:
't Is idd heet hier, zo de ramen maar eens open zetten.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:30 schreef Monopoly het volgende:
Samzz, zo ff de tuin in, het is hier best wel warm op je kamer
Dat wel, maar toen leerde ik knetter kennenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet een schokkende ervaring geweest zijn!
Zal ik nog een biertje pakken voor je ?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
't Is idd heet hier, zo de ramen maar eens open zetten.
Wayfarer.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
MI van mensen met wayfarer en skinny jeans met macbook pro in de starbucks.
Zo en nu in t Nederlands!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
MI van mensen met wayfarer en skinny jeans met macbook pro in de starbucks.
Ik denk niet dat het er duidelijker van wordt als ik het letterlijk vertaal, niet?quote:
mental imagequote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wayfarer = bril
Skinny jeans = broek
Macbook pro = computer
Starbucks = koffiewinkel
MI =??
Boks ouwequote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:35 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga altijd in de Starbucks op Centraal zitten (1 van de 2 ) met mijn MacBook Pro en dan drink ik cappuccino en praat met andere mensen over hun MacBook Pro
Ech wel. Kijk maar naar Sperzieboon.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het er duidelijker van wordt als ik het letterlijk vertaal, niet?
Top! Thx!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wayfarer = bril
Skinny jeans = broek
Macbook pro = computer
Starbucks = koffiewinkel
MI =??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:37 schreef 129383 het volgende:
ranzigheid!My name a Borat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Niet zo aanstellen, iedereen kent dat. Dat zijn geen merken meer. Dat zijn begrippen. Dat zijn goden. Heiligdommen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
Al dat nieuwe gelul hiero.Ik ben al 34 ja! Graag rekening mee houden!
![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ech wel. Kijk maar naar Sperzieboon.
[..]
Top! Thx!![]()
![]()
moeten we praten over de comodore64 (quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ech wel. Kijk maar naar Sperzieboon.
[..]
Top! Thx!![]()
![]()
Ik ken t niet! Dus ik hoor niet bij jou iedereen......quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen, iedereen kent dat. Dat zijn geen merken meer. Dat zijn begrippen. Dat zijn goden. Heiligdommen.
Ik volg geen voetbal.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:39 schreef Snuf. het volgende:
Volgens mij zou ik heel goed kunnen vinden met Myraela.
Myr ben je eigenlijk voor Sparta, ondanks dat je op Zuid woont?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:39 schreef 129383 het volgende:
[..]
moeten we praten over de comodore64 () en over tjernobyl ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |