waarom zou die vloerschuurmachine dat niet aankunnen, je moet zelfs uitkijken dat het niet te snel gaat, wij hebben een hoek in de kamer waar ons pap ooit eens met zo een apparaat is gestart en daar is gewoon een kuil geschuurd door een seconde of wat stil te staanquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:47 schreef Sjoewe het volgende:
Ah, okay die had ik inderdaad even gemist. Dat is dus kwa tijd goed te doen, mits je de boel goed kaal kan krijgen. Ik heb opzich al wel een paar keer zeilbootjes kaalgetrokken en weer opnieuw in de lak gezet, dus wat het schuren/lakken betreft durf ik dat wel aan. Het enige wat ik er niet uit opmaak is of een dergelijke vloerschuurmachine nou wel of niet met de vloerdelen overweg kan.
Ik heb zelf wel een bandschuurmachine daar lukt het sowieso wel mee, maar als het even kan is het niet een dag lang op de vloer hoeven te liggen met dat ding in mn klauwen natuurlijk wel een beter vooruitzicht.
Ik ben trouwens inderdaad echt _heel_ erg blij met de ruimte. Woon nu nog in een souterain, dus ik ben iedere keer weer verbaasd over de hoeveelheid licht binnen.
Ja, dat dus.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:49 schreef densmee het volgende:
[..]
waarom zou die vloerschuurmachine dat niet aankunnen, je moet zelfs uitkijken dat het niet te snel gaat, wij hebben een hoek in de kamer waar ons pap ooit eens met zo een apparaat is gestart en daar is gewoon een kuil geschuurd door een seconde of wat stil te staan
zorg dat je loopt als je dat apparaat aan hebt staan en let op de rol draait door als hij uitstaat, en dan schuurt hij ook een mooie kuil als je hem neerzetquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:57 schreef Sjoewe het volgende:
Nee, de spijkers zitten er gelukkig wel diep genoeg in, maar ik vroeg het me gewoon af, juist omdat het zo snel gaat met zo'n unit. Normaal wil ik wel eens vrij onbezonnen aan iets beginnen namelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |