http://www.minecraftwiki.net/wiki/Data_valuesquote:Op zondag 8 mei 2011 21:18 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
is er een lijst van alle commands en id's van de blokken die je kunt spawnen in creative ?
Ook wel dankzij hun.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:16 schreef Berend. het volgende:
[..]
Dnbrainwash en Drumpie zijn map zijn naar Toothless gegaan. Log dus nu in via Toothless.nl
*Allemaal dankzij mij <3 *
Tuurlijk, ik pest ze alleen maarquote:Op zondag 8 mei 2011 21:28 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ook wel dankzij hun.![]()
Ik vind het mooi dat er kon worden overlegd.
Nee, maar ik bedoel dat ik er heel blij mee ben dat ze konden samenwerken.quote:
Joh ik maakte maar een grapje hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 21:30 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel dat ik er heel blij mee ben dat ze konden samenwerken.
Maar ook dankzij jou hoor.
Ja snap ik.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:31 schreef Berend. het volgende:
[..]
Joh ik maakte maar een grapje hoor
Kom op Teamspeak
Ben je geband?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:42 schreef Graseter het volgende:
Ik heb een ban voor het gebruiken van functies uit mijn besturingssysteem.
Sorry ik zal nooit meer mijn shift knop, capslock, numlock, f7 toets en de ctrl-z functie gebruiken.
Ja maar dat was ook wel mijn eigen schuld, ik typte een hele zin met hoofdletters. Nou dan vraag je er ook wel om he!quote:
GIJ STOUTERDquote:Op zondag 8 mei 2011 21:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook wel mijn eigen schuld, ik typte een hele zin met hoofdletters. Nou dan vraag je er ook wel om he!
Een hele zin nog welquote:Op zondag 8 mei 2011 21:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook wel mijn eigen schuld, ik typte een hele zin met hoofdletters. Nou dan vraag je er ook wel om he!
Je bent voor 10 minuten geband.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Een ban van 10 minuten, je kreeg zelfs nog een waarschuwing.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:42 schreef Graseter het volgende:
Ik heb een ban voor het gebruiken van functies uit mijn besturingssysteem.
Sorry ik zal nooit meer mijn shift knop, capslock, numlock, f7 toets en de ctrl-z functie gebruiken.
Zat ik toen nog in de server?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef Berend. het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Een ban van 10 minuten, je kreeg zelfs nog een waarschuwing.
"Wie nu nog caps gebruikt krijg een ban voor 10 minuten""
JAquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:58 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Volgens mijn kun je stoppen met spammen, want de 10 minuten zijn al voorbij.
multiworld/verse is een bugged plugin het gebruikt 95% van de resources.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |