omdat jij er niet inkomt is het kapot natuurlijkquote:Op zondag 8 mei 2011 13:26 schreef RickoKun het volgende:
Hij draait stabiel? Ik kom die hele server niet eens binnen
Dat ligt dan echt aan jou hoor, ik kom er gewoon in.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:26 schreef RickoKun het volgende:
Hij draait stabiel? Ik kom die hele server niet eens binnen
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:41 schreef Toothless het volgende:
[..]
omdat jij er niet inkomt is het kapot natuurlijk
Erg jammer idd.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:42 schreef SosuaCafe het volgende:
Zonde dat gotcha en appelvla etc weg zijn.
Holy-fuck! Heb je ingame screenshots sommige gebouwen zien er echt huge uit.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:51 schreef Toothless het volgende:
maprender survival is toegevoegd en cavemode voor creative en survival is toegevoegd.
http://toothless.nl:8123
Sommigen zijn ook echt hugequote:Op zondag 8 mei 2011 15:03 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Holy-fuck! Heb je ingame screenshots sommige gebouwen zien er echt huge uit.
quote:Op zondag 8 mei 2011 15:03 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Holy-fuck! Heb je ingame screenshots sommige gebouwen zien er echt huge uit.
Ik ben zelf niet bij de bouw van deze dingen geweest. Geen idee of er dus editors zijn gebruikt, maar je kon wel stuff aanvragen om mee te bouwenquote:Op zondag 8 mei 2011 15:52 schreef -Datdus- het volgende:
En alles is met de hand gebouwd geen editors niks?
handwerkquote:Op zondag 8 mei 2011 15:52 schreef -Datdus- het volgende:
En alles is met de hand gebouwd geen editors niks?
meer kleurtjes xD http://toothless.nl/render/map.htmlquote:Op zondag 8 mei 2011 16:22 schreef Junglebeast het volgende:
Zo dat 5-bit research centre ziet er bruut uit..(via map renderer gezien)
quote:Op zondag 8 mei 2011 16:38 schreef -Datdus- het volgende:
Ik had dus een cirkel met een diameter van 45 blocks gemaakt. is er aan 2 kanten een blokje teveel tussen.
[ afbeelding ]
We zijn sinds gister allemaal naar Toothless zijn server over gestapt. Dnbrainwash en Drumpie zijn server ook, de maps zijn daar dus ook. IP staat op de pagina hiervoorquote:Op zondag 8 mei 2011 17:24 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Nice! Hoe is het met de server? Wat voor speltype etc is het nu? Heb even een pauze gehad en wel weer zin om wat te spelen.
Nah kan niet, verraders enzo.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:14 schreef SosuaCafe het volgende:
Zeker. Moet je een base vs base event voorstellen met 35 man. Mayhem alom.
Yeah we hebben ook survival, maar daar is geen render van..quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
[..]
is er ook zoiets van de survival? wel irri dat je niet verder uit kan zoomen!
wel irri dat de volgende zoomnivo de render 90GB maakt in totaalquote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
[..]
is er ook zoiets van de survival? wel irri dat je niet verder uit kan zoomen!
Dnbrainwash en Drumpie zijn map zijn naar Toothless gegaan. Log dus nu in via Toothless.nlquote:Op zondag 8 mei 2011 21:06 schreef JaimyLee het volgende:
HALLON
ik ben weer teruggekeerd uit turkije!
Ik heb Minecraft wel een beetje gemist
Iets gelezen over iedereen naar toothless? kan iemand me updaten?
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Data_valuesquote:Op zondag 8 mei 2011 21:18 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
is er een lijst van alle commands en id's van de blokken die je kunt spawnen in creative ?
Ook wel dankzij hun.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:16 schreef Berend. het volgende:
[..]
Dnbrainwash en Drumpie zijn map zijn naar Toothless gegaan. Log dus nu in via Toothless.nl
*Allemaal dankzij mij <3 *
Tuurlijk, ik pest ze alleen maarquote:Op zondag 8 mei 2011 21:28 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ook wel dankzij hun.![]()
Ik vind het mooi dat er kon worden overlegd.
Nee, maar ik bedoel dat ik er heel blij mee ben dat ze konden samenwerken.quote:
Joh ik maakte maar een grapje hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 21:30 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel dat ik er heel blij mee ben dat ze konden samenwerken.
Maar ook dankzij jou hoor.
Ja snap ik.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:31 schreef Berend. het volgende:
[..]
Joh ik maakte maar een grapje hoor
Kom op Teamspeak
Ben je geband?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:42 schreef Graseter het volgende:
Ik heb een ban voor het gebruiken van functies uit mijn besturingssysteem.
Sorry ik zal nooit meer mijn shift knop, capslock, numlock, f7 toets en de ctrl-z functie gebruiken.
Ja maar dat was ook wel mijn eigen schuld, ik typte een hele zin met hoofdletters. Nou dan vraag je er ook wel om he!quote:
GIJ STOUTERDquote:Op zondag 8 mei 2011 21:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook wel mijn eigen schuld, ik typte een hele zin met hoofdletters. Nou dan vraag je er ook wel om he!
Een hele zin nog welquote:Op zondag 8 mei 2011 21:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook wel mijn eigen schuld, ik typte een hele zin met hoofdletters. Nou dan vraag je er ook wel om he!
Je bent voor 10 minuten geband.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Een ban van 10 minuten, je kreeg zelfs nog een waarschuwing.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:42 schreef Graseter het volgende:
Ik heb een ban voor het gebruiken van functies uit mijn besturingssysteem.
Sorry ik zal nooit meer mijn shift knop, capslock, numlock, f7 toets en de ctrl-z functie gebruiken.
Zat ik toen nog in de server?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef Berend. het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Een ban van 10 minuten, je kreeg zelfs nog een waarschuwing.
"Wie nu nog caps gebruikt krijg een ban voor 10 minuten""
JAquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:58 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Volgens mijn kun je stoppen met spammen, want de 10 minuten zijn al voorbij.
multiworld/verse is een bugged plugin het gebruikt 95% van de resources.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een fokkin skelet die op een spin zit en terwijl de spin op me af sprong schoot hij pijlen
rice rice baby tututututedudududum
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:42 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik kwam net dit tegen op mijn SP wereld:United we stand, divided we fallSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een fokkin skelet die op een spin zit en terwijl de spin op me af sprong schoot hij pijlen![]()
Ik kwam net dit tegen op mijn SP wereld:Hehe, dat komt heeeeeel af en toe voor jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een fokkin skelet die op een spin zit en terwijl de spin op me af sprong schoot hij pijlen![]()
Ik heb een extra balk onderin mijn scherm met het programma Rocketdock ziet er zo uit:quote:Op maandag 9 mei 2011 00:58 schreef vogelkooi het volgende:
Komt ook heel af en toe voor dat iemand zen balk boven in het scherm heeft zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rice rice baby tututututedudududum
Ik kwam net dit tegen op mijn SP wereld:Klik op F11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een fokkin skelet die op een spin zit en terwijl de spin op me af sprong schoot hij pijlen
Ah xD. Hoe kom je daar aan dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 10:45 schreef Drebbelman het volgende:
1000 wolven is net iets te veel voor de server kennelijk
[ link | afbeelding ]
't fuck... Er zitten trouwens echt nog veel bugs bij de wolven update..quote:Op maandag 9 mei 2011 10:45 schreef Drebbelman het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijne was ook niet zo blij met 1000 creepers.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:45 schreef Drebbelman het volgende:
[ link | afbeelding ]
Haha, lelijk. xDquote:Op maandag 9 mei 2011 13:00 schreef Verbodsbord het volgende:
http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=1020&t=336913
Episch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |