Gewoon hersendood maken is niet voldoende ofzo?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:11 schreef Hakki het volgende:
wij deden met onze vogels altijd tape eromheen en dan op een baksteen en die andere steen erop laten vallenmaar niet als hij nog goed was hoor
Laat die vis toch lekker op zn kop zwemmen als tie dat wil om hem nou meteen aftemaken .quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:10 schreef Phantomesse het volgende:
En ik weet niet wat ik er nou mee aanmoet
Hij ziet er niet ziek genoeg uit om hem in te vriezen/zijn kop in te drukken, maar hij zwemt wel al een aantal dagen behoorlijk verticaal (staart naar beneden kop omhoog). Verder is hij nog behoorlijk levendig.
Niet weten wat ik er mee moet doen
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:15 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Laat die vis toch lekker op zn kop zwemmen als tie dat wil om hem nou meteen aftemaken .
Omdat die anders is als de rest is toch ook wel weer hard !
Van mij mag ie alles. Ook afgemaakt worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:18 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Ja en ? die mag niet op zn kop zwemmen want ?
Ik maak hem ook niet af, en 'het is een visquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:18 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Ja en ? die mag niet op zn kop zwemmen want ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:23 schreef 9611Niels het volgende:
Je aquarium een kwartslag draaien.Godver, ik wou die garp maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.and then...
Je aquarium een kwartslag draaien.tuurlijk wel aah zwemmelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kan toch gewoon horizontaal draaien nerd
One day my mortal body will turn to dust, but the Turkish Republic will stand forever.
Dat was ook niet mijn reden om hem af te maken. Denk je dat ik de hele dag vissen vermoord omdat het vissen zijn?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:20 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik maak hem ook niet af, en 'het is een vis' vind ik ook geen goede reden om hem af te maken. Ik hou van mijn visjens en kreeftjens en garnaaltjens
.
Echter hoort hij zij niet zo te zwemmen natuurlijk. Evenwichtsorgaan zal wel kaduuk zijn ofzo.
Je aquarium een kwartslag draaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geef me een reden waarom ik dat niet meer zou doen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:23 schreef florisje het volgende:
wat dacht je van geen huisdieren meer nemen?
Je aquarium een kwartslag draaien.Godver mijn drinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even een doekje pakken.
Deze bak zijn inderdaad guppenquote:
Ja, lekker, een visstick met het oppervlak van niet eens 1 kiesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:49 schreef Internepper het volgende:
Maak er een.. *roffelderoffelderoffel* visstick van?
Een vis hebben met een oppervlak van niet eens 1 kiesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:50 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, lekker, een visstick met het oppervlak van niet eens 1 kies
Nee, ik heb guppen topicquote:
Je aquarium een kwartslag draaien.dat kan welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHA KIJ HARD OP TERAPPEN ENM DOOD MAKEN GEWOON UIT LEIDE VERLOSSEN EN STAMPEN HAHAHAHAHA!!1!11EINZZZEWEIGEWIJDABEIMETEENHOETJEquote:
Maar een vis.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:18 schreef Vetzakje het volgende:
Spoel gewoon door man. Het is maar een vis
Kan je ze nog wel doorspoelenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar een vis.![]()
Alsof die beestjes geen gevoel hebben, die leven ook hoor en die hebben ook een ziel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |