Sjef was een bange boerderijkater die de 1ste eigenaresse op de knieen onder een aanhangwagen heeft moeten trekken.... (in een schuur)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt Sjefke veel te lief gemaakt![]()
Ja, cool he!quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:17 schreef DanseMacabre het volgende:
Hoe die het ook doet!
Zo doet Jip het ook bij Oscar.
Dat Emmertje hem niet wilde dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:33 schreef prupke het volgende:
[..]
Sjef was een bange boerderijkater die de 1ste eigenaresse op de knieen onder een aanhangwagen heeft moeten trekken.... (in een schuur)
wij hebben hebben hem alleen maar geknuffeld
en emmertje (fokker) heeft sjef leren relaxen.....
sowwie
mooi om te zien hoe ze het allebei doen
Emmer had er al 1 en was geen combo....quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat Emmertje hem niet wilde dan?![]()
Ben ik blij mee hoor
Ik had al mazzel dat ie zo lang bleef zittenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:55 schreef Cat22 het volgende:
Dat laatste filmpje, weer zo'n verbaasd hoofd als Sjefke er tussenuit knijpt.![]()
Ja he, hij is heul niet klein meerquote:Enne... volgens mij kun jij wel wat poetslesjes gebruiken, dit is helemaal niet efficiënt.![]()
Wat voor krachtvoer geef je hem trouwens? Hij is grooooooot geworden!Dat lijf!
Die slierterstaart!
![]()
Als hij lekker gewend is na zijn verhuizing (check!) en mooie vaste drolletjes heeft (check?).quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had al mazzel dat ie zo lang bleef zittenIk moest heel snel mn fototoestel pakken
[..]
Ja he, hij is heul niet klein meer
Wanneer mag ie carnibest officieel?
Ah, okee, dan wordt het binnenkort CB, kan mn moeder dat ook geven als ik in Londen zitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als hij lekker gewend is na zijn verhuizing (check!) en mooie vaste drolletjes heeft (check?).
In principe had ik met CB kunnen beginnen toen hij vast voer ging eten.
je hoort die staart van sjef ook best hard op de bank neerkomen hequote:
Ja, lawaaimaker is hetquote:Op maandag 13 juni 2011 00:28 schreef prupke het volgende:
[..]
je hoort die staart van sjef ook best hard op de bank neerkomen he
leuk filmpje
Hij is veel te lief hoor, nog steedsquote:Op maandag 13 juni 2011 00:38 schreef prupke het volgende:
maar hij is in dat filmpje ontzettend lief voor sawyer
(even de aanvaringen hier gezien met de andere katten...., maar ja sawyer is een kitten dat helpt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |