Nee nee, opgewarmd in de oven.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:48 schreef Orbis het volgende:
Had je verse stroopwafels? Die zijn inderdaad erg lekker.
Ook goed te doen. En wat jij moet doen: ga naar de AKO, koop een kek tijdschrift en vraag om een tas. Boem, heb je een tas én wat te lezen voor onderweg.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee nee, opgewarmd in de oven.
Maar kut kut wat moet ik nu doen????
quote:
Je gaat naar de kermis?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:52 schreef porsche1 het volgende:
Eigenlijk ga ik helemaal niet naar een pretpark.
Sorry voor alle opschudding mensen. Het spijt me.
Maar heb je dan niet alsnog een tas nodig? Altijd handig. Maar ik was wel even geschrokken, en ik ben vast niet de enige.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:52 schreef porsche1 het volgende:
Nee. ik weet nog niet waar ik heen ga, maar ik wil wel heel graag weg.quote:
Precies, dat is ook waar ik het eerst aan dacht. Ben bang dat het nu te laat is. Voor vandaag zie ik het niet meer goed komen.quote:
agri?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:54 schreef porsche1 het volgende:
Misschien ga ik zo chillen bij de Agri. Die bewaker lastigvallen.
Broodjes kroket eten.
Opschudding, door jou staat straks de hele wereld op z'n kop.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:52 schreef porsche1 het volgende:
Agri markt.quote:
topquote:
Agri in Roosendaal togh.quote:
pics van je oma?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Agri in Roosendaal togh.
Ben op het moment bij mijn oma, en heb hier nog wat vrienden wonen. En we chillen altijd bij de Agri omdat ze daar zoeen koele bewaker hebben die boos word.!
Helaas.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:03 schreef RonnieHansen het volgende:
[..]
Precies, dat is ook waar ik het eerst aan dacht. Ben bang dat het nu te laat is. Voor vandaag zie ik het niet meer goed komen.
Jouw post van gisteravond.quote:
quote:
Nee, dat is zonde.quote:
Een mannelijke post kan je niet bezwangerenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:15 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, dat is zonde.
Straks bezwanger ik hem en maak je nog meer van dat soort Posts waardoor ik mijn broek vol pis.
okquote:
Nee, je moet op de fok chat komenquote:
Je ziet niet dat TS duidelijk psychische problemen heeft?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |