Arrogant ben ik dus niet...Op FOK! troll ik gewoon. Schoolgenoten hebben wel eens vragen..en ik laat ze gewoon weten...dat het echt niet alles is om op jezelf te wonen. Dat het niet cool is om te spijbelen wanneer je wilt. En dat ze voorlopig nog lekker thuis moeten blijven wonen zolang het kan als ze zeggen ''Ik wil ook op mezelf wonen''quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:18 schreef arucard het volgende:
Misschien moet je minder arrogant doen, is het op school ook leuker.
Kan je nog eens naar mijn post kijken?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:15 schreef Black_Ninja het volgende:
Klinkt redelijk bekend alhoewel het bij mij iets wat later is gebeurd. Discipline is het sleutelwoord in deze. Sport je wel eens? Hoe ben je thuis? Opgeruimd, rommelig. Ga je wel eens leuke dingen doen? Hoe voel je je buiten deze situatie? Blij/down?
ehh zij mag wel bij mij komen wonen danquote:
Jep ik fitness en dat is ook een uitlaatklep. Ik deel een appartement met een huisgenoot, nooit ruzie gehad of woordwisseling..als we iets vervelend vinden zeggen we dat elkaar. Een opgeruimde kamer is wel een must, geeft veel meer rustin mijn hoofd. Ik doe heel vaak leuke dingen...buiten school heb ik gewoon een goed sociaal leven...iedereen zegt ook dat ik erg sociaal ben.Buiten de situatie voel ik me wel goed..zo zijn ups en downs...tja wie heeft dat niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:15 schreef Black_Ninja het volgende:
Klinkt redelijk bekend alhoewel het bij mij iets wat later is gebeurd. Discipline is het sleutelwoord in deze. Sport je wel eens? Hoe ben je thuis? Opgeruimd, rommelig. Ga je wel eens leuke dingen doen? Hoe voel je je buiten deze situatie? Blij/down?
quote:
F4F?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:37 schreef Catch_me het volgende:
Misschien ga je naar dezelfde fitness als ik
Klinkt alsof je dat wel redelijk op de rit hebt. Opvallend dat school dan zo moeizaam gaat. Gewoon niks aantrekken van die klasgenoten. Waarom zou je, je hebt ze niet nodig voor je cijfers en als je buitenschool al druk genoeg ben heb je ze ook niet nodig als vrienden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jep ik fitness en dat is ook een uitlaatklep. Ik deel een appartement met een huisgenoot, nooit ruzie gehad of woordwisseling..als we iets vervelend vinden zeggen we dat elkaar. Een opgeruimde kamer is wel een must, geeft veel meer rustin mijn hoofd. Ik doe heel vaak leuke dingen...buiten school heb ik gewoon een goed sociaal leven...iedereen zegt ook dat ik erg sociaal ben.Buiten de situatie voel ik me wel goed..zo zijn ups en downs...tja wie heeft dat niet.
17 en 5 maanden... sinds 16e op mezelf.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:50 schreef Verbodsbord het volgende:
Je zit in 4 havo en woont op jezelf? Dat is op z'n minst opvallend
Hoe oud ben je?
Dat is jong maar geen reden tot falenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
17 en 5 maanden... sinds 16e op mezelf.
Damn dat is wel jong zegquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
17 en 5 maanden... sinds 16e op mezelf.
Zo te horen gaat het je anders best goed afquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon te jong hoor om op mezelf te wonen...tis wel strijden zo af en toe.
Inderdaad, je doet het echt goed!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:11 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Zo te horen gaat het je anders best goed afKop op! Wees trots op jezelf!
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:11 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Zo te horen gaat het je anders best goed afKop op! Wees trots op jezelf!
Thanks guys!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Inderdaad, je doet het echt goed!![]()
Het is voor je klasgenoten (denk ik) moeilijk voor te stellen dat je moeder niet iedere dag je brood smeert en zegt dat je je huiswerk moet maken. Dat zorgt waarschijnlijk weer voor onbegrip. Volgend schooljaar is iedereen wel weer wat ouder en met een beetje geluk ook wat wijzer.
Tot die tijd moet je er proberen boven te staan, je weet zelf immers beter. Al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Veel succes in ieder geval!
Always willing to helpquote:
Misschien wel een idee, want ik heb 3 HAVO gezien van dit jaar als ik daarmee in de klas kom. Das 4 HAVO²quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:02 schreef Daniel1976 het volgende:
Hey hoera, ik heb ook in precies die situatie gezeten.
Bij ons in de buurt hadden we een dag en avond college voor volwassenen met HAVO / WVO.
Die school was toen veel meer iets voor mij dan een gewone havo/vwo.
Dus dat is een echte aanrader.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of je nog wel terug kan vallen op je ouders of dat ze geheel uit het beeld zijn. Zijn er andere mensen waar je je ei bij kwijt kan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:57 schreef Fanta-stick het volgende:
Hallo,
Wegens omstandigheden woon ik sinds 14 maanden op mezelf. Praktisch is dit peace of cake.
Emotioneel gezien echter niet. Ik ben van gedisciplineerde levenstijl met regels en regelmaat naar volledige vrijheid gegaan.
Vader is uit beeld...en mijn moeder kan niet echt uitstaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of je nog wel terug kan vallen op je ouders of dat ze geheel uit het beeld zijn. Zijn er andere mensen waar je je ei bij kwijt kan?
Verder klinkt je verhaal wel als iets wat tzt wel los loopt.
Familie is familie, niks meer, niks minder. Ik heb nooit een speciaal gevoel gehad met familie. Sommige mensen in mijn familie vind ik wel aardig maar that's it. Ik kies liever mijn eigen vrienden en dan kan ik vaak dan meer mee (niet verkeerd begrijpen) dan met die verplichte relaties met je familieleden...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vader is uit beeld...en mijn moeder kan niet echt uitstaan.
Ik heb een goede vriendin waar ik alles aan kwijt kan. Meerdere vriendinnen zelfs..Ook mijn baas weet van de situatie af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |