Trek jij het nu nog wel een beetje?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:34 schreef Zokunen het volgende:
Naatje bedankt, door deze show en alles er omheen ben ik echt opzoek gegaan naar een schelp die ik ooit van een nu terminaal zieke oom gehad heb. En ik heb hem gevonden (zo'n grote waar je de zee in hoort). Ik hoop dat mijn oom rust krijgt door dat geluid van de zee en dat Erwin ook zijn rust zal vinden.
Nog sorry daarvoorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:34 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, en aangezien System of a Down niet mijn openingsnummer kon worden, wordt het nu mijn afsluiter
Ik snap niet waarom er taboe op heerst, ik bedoel, iemand kiest er zelf voor. De ene snijdt zn polsen door, de ander springt van een flat, de ander spring voor een trein en nog een ander snuift een OD...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja zoiets. Maar laten we ff naar de muziek luisteren.
Nee, maar dat komt van de week wel weer, nu is het even voor Erwin.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trek jij het nu nog wel een beetje?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:23 schreef Outpost76 het volgende:
Ik weet dat dit sneu en triest is maar moet dit ook mijn avond beïnvloeden?
hij heeft hier ook gedraait. dit is symbool voor hemquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:35 schreef Outpost76 het volgende:
Ehm mensen het is hier toch onz en geen R&P ?
[..]
Weetje, anders ga je een avondje iets anders doen. Vanavond is dit R&Pquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mag wel maar doe dat morgen. De lading is te groot nu voor een aantal hier.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er taboe op heerst, ik bedoel, iemand kiest er zelf voor. De ene snijdt zn polsen door, de ander springt van een flat, de ander spring voor een trein en nog een ander snuift een OD...
Waarom zou je daar niet over mogen praten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Nee hoeft nietquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent lief!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:35 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt van de week wel weer, nu is het even voor Erwin.
Iets met respect voor iemand hebben, ook al is het een onbekende.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat dat best gevoelig kan liggen. Verder antwoord ik er niet op.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er taboe op heerst, ik bedoel, iemand kiest er zelf voor. De ene snijdt zn polsen door, de ander springt van een flat, de ander spring voor een trein en nog een ander snuift een OD...
Waarom zou je daar niet over mogen praten?
Hij dacht dat dit de enige uitweg was... Maar dat is het niet, daar kan je zelf niet opkomen in die situatie. Als hij maar even bij Eze had aangeklopt, Huppel had opgebeld, of mij een PM had gestuurd, wist hij dat wij er voor hem waren.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:34 schreef Redskillz het volgende:
Ik weet het niet.. iemand doet het zelf..
Waar ben je nou op MSN?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee hoeft niet
Alleen een uurtje iets voorzichtiger zijn met je posts enzo. Da's tenminste wat ik doe
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:36 schreef gewoonfaye het volgende:
Naat, ik vind het echt super dat je dit doet. Je hele uitzending voor cijfertjes, een eerbetoon in muziek.
En terchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100x beter dan wanneer ik zoiets zou doen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij heeft hier ook gedraaid. dit is symbool voor hem
Ik had direct de auto gepakt om hem te troosten/bij te staan whatever!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij dacht dat dit de enige uitweg was... Maar dat is het niet, daar kan je zelf niet opkomen in die situatie. Als hij maar even bij Eze had aangeklopt, Huppel had opgebeld, of mij een PM had gestuurd, wist hij dat wij er voor hem waren.
Op jou ben ik ook trots hoor, maar dan andersquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En tercht
100x beter dan wanneer ik zoiets zou doen.
Waarom. Ik ken het, een naaste van mij heeft het ook geprobeerd... ik vond het juist een opluchting om met iemand erover te praten.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:37 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Omdat dat best gevoelig kan liggen. Verder antwoord ik er niet op.
Een uurtje?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee hoeft niet
Alleen een uurtje iets voorzichtiger zijn met je posts enzo. Da's tenminste wat ik doe
iedereen zijn eigen manier hequote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waarom. Ik ken het, een naaste van mij heeft het ook geprobeerd... ik vond het juist een opluchting om met iemand erover te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |