Eerst maar eens kijken of dit doden aan de zeik zet.. mocht het niet beter zijn, kan ik altijd flashen nog overwegen.. (moet ik weer codes voor Mobile Maps 10 gaan zoeken enzo)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Of gewoon opnieuw flashendan heb je de telefoon weer echt zoals in het begin
Triest idd. De N900 is hiermee wel abandonware... al kan ie nog steeds bijna alles wat ik wilquote:Op woensdag 28 september 2011 08:43 schreef lkb9000 het volgende:
http://thisismynext.com/2(...)t&utm_medium=twitter
De Dreamcast van de telefoonwereldquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:39 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Triest idd. De N900 is hiermee wel abandonware... al kan ie nog steeds bijna alles wat ik wil
Ik niet, zonder whatsapp mis ik een heleboel. Anders had ik hem zeker weten gehaald. Hij ziet er erg goed uit en de reviews zijn ook erg goed.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:07 schreef drumstickNL het volgende:
Schijnt dat de nieuwe N9 zeer goed is. Hebben mensen hier hem nog gehaald?
Als ik alles had moeten betalen (sms) was ik tegen de 500 euro kwijtgeweest de afgelopen 1.5 maandquote:
Nooit...quote:Op zondag 1 april 2012 10:47 schreef djayzz het volgende:
Weet iemand wanneer de Whatsapp messenger app voor de Nokia N900 uitkomt?
Link?quote:Op zondag 1 april 2012 23:47 schreef Fritessaus het volgende:
Check maemo.org, iemand is Whatsapp aan het porten naar de N9(00)
Daar is ie al een paar weken mee bezig, vorige week zou de beta uitkomen... maar heb er nog niks van gezien.quote:Op zondag 1 april 2012 23:47 schreef Fritessaus het volgende:
Check maemo.org, iemand is Whatsapp aan het porten naar de N9(00)
Jep; het was een mooi ding.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:39 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe blij ik ook ben met m'n One X, dat mooie toetsenbordje mis ik nog het meeste
quote:Op donderdag 22 november 2012 14:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Sailfish OS is dus gebaseerd op Meego
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |