Prima, dan hou ik het op mijn n900quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:15 schreef Wisheh het volgende:
Heb vanmiddag een belletje gehad van de BC. Me N900 lag gerepareerd klaar. Ben benieuwd vrijdag als ik hem ophaal. Toch hou ik lekker me iPhone
Precies te duur om te reparerenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:24 schreef jameshont het volgende:
75 euro voor een n900? op marktplaats staan ze toch voor wat meer![]()
Waarom vernietigen ze eigenlijk de kapotte toestellen en krijg je een andere toegestuurd, te duur om het te repareren?
denk dat je er max 125 euro ofzo voor kunt krijgenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:24 schreef jameshont het volgende:
75 euro voor een n900? op marktplaats staan ze toch voor wat meer![]()
Waarom vernietigen ze eigenlijk de kapotte toestellen en krijg je een andere toegestuurd, te duur om het te repareren?
Vaaaaaak, maar niet permanent, je kunt er niet mee bellen. Why?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:51 schreef PiRANiA het volgende:
Iemand die android permanant gebruikt op de n900?
Ah, niet bellen, jammer. Gaat dat nog veranderen? Ik volg het helemaal niet eigenlijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vaaaaaak, maar niet permanent, je kunt er niet mee bellen. Why?
Ik kan wel Whatsappen met mn e7quote:Op maandag 27 juni 2011 13:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ah, niet bellen, jammer. Gaat dat nog veranderen? Ik volg het helemaal niet eigenlijk.
Ik wil whatsappen.
Het zijn closed drivers, dus kwestie van tijd of ze het weten te kraken, smsen en whatsappen, 3g etc gaat wel primaquote:Op maandag 27 juni 2011 13:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ah, niet bellen, jammer. Gaat dat nog veranderen? Ik volg het helemaal niet eigenlijk.
Ik wil whatsappen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |