ik denk dat gordon en stacy binnen enkele weken hun kandidaten wel kwijt raken en dat het tussen angela en eric zal gaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:41 schreef UltraR het volgende:
Of dat er al een coach al z'n kandidaten kwijt is terwijl Angela ze nog allemaal heeft.
Timmetje en Pyke in de sing-off, Tim is exit.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:11 schreef Anonymousz het volgende:
wie stonden in de sing off en wie is er eruit?
thanksquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Timmetje en Pyke in de sing-off, Tim is exit.
Je bent op de hoogte van het feit dat internet uit meer websites dan FOK bestaat? Bijv. de x-factor website?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:11 schreef Anonymousz het volgende:
wie stonden in de sing off en wie is er eruit?
geen zin om naar andere sites te kijkenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:08 schreef UltraR het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van het feit dat internet uit meer websites dan FOK bestaat? Bijv. de x-factor website?
SPOILER: wat gaat Ed zingen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2011 21:13:00 ]
Ik heb het niet gezien vrijdag, alleen de sing of. Hebben ze nog wat over dat haar gezegd? Het heeft weinig met Lady Gaga te maken toch? Deed me meer denken aan La Roux...quote:Op maandag 9 mei 2011 01:20 schreef bloodymary het volgende:
Denk echt dat het door zijn haar komt, daar zijn toch wel veel tienermeisjes op afgeknapt denk ik, dit is echt niet cool. En zelf werd hij er onzekerder door, waardoor hij nog slechter ging zingen. En dat haar was vast niet zijn eigen keuze.
En?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:24 schreef Lutte het volgende:
Pyke en Shirley nu op RTL over de vonk enzo.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
EdSPOILER: wat gaat Ed zingen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat nummer![]()
Tijdens de theaterronde leerden ze elkaar beter kennen, even later eerste date, maar toen werd Shirley ziek dus was Pyke voor haar wezen koken. Ze wilden het niet naar buiten brengen, maar in de derde show kwam het toch naar buiten. Veel al samen meegemaakt, ze vinden elkaar heeeeel leuk, veel gegeit en nog wat dooddoeners als 'we hebben een geweldige tijd samen en we zien wel verder' en 'als de stemmers er anders door stemmen is dat hun probleem' en nog een paar die ik maar niet heb onthouden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |