quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ThanxOeh, paarse pilletjes met een ruimtelijke vormgeving, hoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Men dronk wijn uit emmers en de hele nacht werden er overvloedige maaltijden opgediend."quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:36 schreef Leandra het volgende:
De FOK! wiki pagina over het Solse gat er maar weer eens bijgezocht...
Mochten er nog BBQ'ers een kijkje willen gaan nemen![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/Het_Solse_Gat
Toevallig!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
Cc, wil je namens mij weer eens zwaaien? Als je langsfietst?
Mooiquote:Op zaterdag 7 mei 2011 08:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toevallig!
Ik had gisteren een bijeenkomst in het PSVstadion en toen ik over het veld uitkeek, deed ik even de groeten.
Doe ik nog best regelmatig. Als ik er fiets en ik denk er aan, is het bijna een automatisme geworden.
Hier ook een lekker kopje thee.quote:En een goedemorgen. Ik wilde uitslapen, maar dat gaat hem niet worden. Dan maar.
Lief.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 08:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toevallig!
Ik had gisteren een bijeenkomst in het PSVstadion en toen ik over het veld uitkeek, deed ik even de groeten.
Doe ik nog best regelmatig. Als ik er fiets en ik denk er aan, is het bijna een automatisme geworden.
En een goedemorgen. Ik wilde uitslapen, maar dat gaat hem niet worden. Dan maar.
Ruilen met Draper Tools? Ik heb namelijk geen idee wat dat zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:15 schreef HiDiHo het volgende:
Die googlead hier......![]()
schaamlipcorrectie SchaamlipCorrectie NU ¤ 900,- Groots Resultaat - Gratis Consult ! www.accz.nl/schaamlipcorrectie
Misschien heb ik daar meer aanquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ruilen met Draper Tools? Ik heb namelijk geen idee wat dat zijn
Hier is het ook al behoorlijk warmquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:58 schreef Copycat het volgende:
Het is nu al heel warm. Hier wordt het vandaag 29 graden en we zijn al aardig op weg.
Een uurtje terug had ik door de warmte opeens een flashback naar Bali. Maar het was toch gewoon Brabant.
Oeh, is er een M&T topic... mag ik een linkje?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hier is het ook al behoorlijk warm![]()
Wat vind jij nou van die 'pikante' opmerking in het Martijn & Tessa topic
Ik denk dat je de gate inmiddels al hebt gevonden, maar goed, [Poppetijngate] Martijn en Tessa klagen elkaar aan En deel I "Martijn Krabbé mishandelt ex-vriendin"quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, is er een M&T topic... mag ik een linkje?
Plaatje gevonden. Maar het is groter dan dat je kan zien:quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat je de gate inmiddels al hebt gevonden, maar goed, [Poppetijngate] Martijn en Tessa klagen elkaar aan En deel I "Martijn Krabbé mishandelt ex-vriendin"
Liesje, ja op het Weena in R'dam zit ook een gave speeltuin met een leuke watervoorziening. Maar misschien morgen pas tijd voor een uitje
Heb je echt nodig nadat een wild zwijn erop heeft zitten knagenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:15 schreef HiDiHo het volgende:
Die googlead hier......![]()
schaamlipcorrectie SchaamlipCorrectie NU ¤ 900,- Groots Resultaat - Gratis Consult ! www.accz.nl/schaamlipcorrectie
Das toch nooit? Dan prik je toch gewoon een draadloze router in?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wakker gebeld door TNT die langskwam met spullen van UPC. En ik lag zo heerlijk te dromen![]()
Pak je het vervolgens uit, is er geen draadloos modem geleverd
Ja, ik weet niet of dat nooit is (bij KPN krijg je het wel). Ik weet alleen dat ik met gemak stopcontacten tekort kom en ik zit met een dilemma. Dat UPC modem in de meterkast plaatsen (moet ik kabels gaan trekken) of in de kamer met mogelijk kwaliteitsverliesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das toch nooit? Dan prik je toch gewoon een draadloze router in?
Omdat ze dan bij elke verplichte hardware update of verandering het gehele kastje moeten upgraden of voorzien van nieuwe firmware. Bovendien hoeven ze dan als er wat misgaat 1 kastje te vervangen. Dat probleem met die stopcontacten hadden wij ook. Wij hebben één stopcontact in de meterkast erbij laten zetten. Daar kan altijd weer een extra stekker doos aan. Het is beste is ook namelijk splitsen met een goedgekeurde splitter en die vraag doorgaans ook om stroom.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of dat nooit is (bij KPN krijg je het wel). Ik weet alleen dat ik met gemak stopcontacten tekort kom en ik zit met een dilemma. Dat UPC modem in de meterkast plaatsen (moet ik kabels gaan trekken) of in de kamer met mogelijk kwaliteitsverlies![]()
Draadloos modem wordt nageleverd zegt UPC, maar waarom doen ze het niet in één kast?
Die goedgekeurde splitter zit er toch bij? Ik moet het allemaal eens even goed bekijken. Ik moet dan nu volgens mij in ieder geval wel een kabel trekken van dat UPC moden naar het draadloze modem wat in de kamer moet komen, want TV en twee Nasjes gekoppeld?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat ze dan bij elke verplichte hardware update of verandering het gehele kastje moeten upgraden of voorzien van nieuwe firmware. Bovendien hoeven ze dan als er wat misgaat 1 kastje te vervangen. Dat probleem met die stopcontacten hadden wij ook. Wij hebben één stopcontact in de meterkast erbij laten zetten. Daar kan altijd weer een extra stekker doos aan. Het is beste is ook namelijk splitsen met een goedgekeurde splitter en die vraag doorgaans ook om stroom.
Volgens mij krijg je één splitter erbij en dat is eentje die het signaal splitst naar tv/radio/digitaal. Als je nog meer wil aansluiten dan heb je een x-weg splitter nodig wil je op meerdere plaatsen digitaal kijken (en dus meerdere mediaboxen nodig hebt of gaan wandelen met 1). Voor analoge tv maakt dat weinig uit en is elke splitter wel voldoende.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die goedgekeurde splitter zit er toch bij? Ik moet het allemaal eens even goed bekijken. Ik moet dan nu volgens mij in ieder geval wel een kabel trekken van dat UPC moden naar het draadloze modem wat in de kamer moet komen, want TV en twee Nasjes gekoppeld?
Ik heb straks één TV met digitaal signaal (CI+ kaart) in de kamer en eentje in de slaapkamer. Die haalt nu het signaal al weg uit de meterkast, dus dat is het grootste probleem niet. Waar ik mee zit is met mijn telefoon en met mijn Nasjes en TV (deze laatste heeft ook nog eens een aparte internetverbinding)quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je één splitter erbij en dat is eentje die het signaal splitst naar tv/radio/digitaal. Als je nog meer wil aansluiten dan heb je een x-weg splitter nodig wil je op meerdere plaatsen digitaal kijken (en dus meerdere mediaboxen nodig hebt of gaan wandelen met 1). Voor analoge tv maakt dat weinig uit en is elke splitter wel voldoende.
`quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb straks één TV met digitaal signaal (CI+ kaart) in de kamer en eentje in de slaapkamer. Die haalt nu het signaal al weg uit de meterkast, dus dat is het grootste probleem niet. Waar ik mee zit is met mijn telefoon en met mijn Nasjes en TV (deze laatste heeft ook nog eens een aparte internetverbinding)
Misschien moet ik eerst maar eens in de meterkast gaan kijken, kon wel eens handig zijn. Maar daar loopt de kabel van de telefoon bijvoorbeeld rechtstreeks vanaf het ISRA punt. Die moet ik dus al doorknippen en er een utp aansluiting aan fabriceren.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
`
Alle internetverbinding verlopen dan gewoon via de router dus dat is geen echt probleem. Problemen krijg je alleen als je overal digitaal wil kijken.
Ik ben straks helemaal weg bij KPN en zit bij UPC. Dus alles via de kabelquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:09 schreef hondjes het volgende:
Di e splitter heb ik ook, maar alleen voori internet.
En de modem van KPN.
Qua prijs maakt het niet zo heel veel uit Hondjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:13 schreef hondjes het volgende:
Ik wil eigenlijk ook veranderen , want nu beteel ik tevee
Voor telefoon en internet 39.95
En Ziggo kabel...
Maar het gedoe he...............
Dan laat ik het maar zo.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Qua prijs maakt het niet zo heel veel uit Hondjes.
Niets dan lof over de klantvriendelijkheid van UPC. Je betaald 10 eurocent, maar je krijgt redelijk snel aardige mensen aan de telefoon. Als het te lang duurt bel je nog een keer en kies je voor de verkoopafdeling, die nemen ongeveer direct op en verbinden je dan wel intern doorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gewoon UPC alles in één. Paar keer wat mis gegaan maar dat is prima verholpen.
Hun waardeloze klantenservice is de reden dat ik twee jaar geleden bij ze ben weggegaan, tenminste qua internet en telefonie, voor tv was (en is) er eigenlijk geen alternatief.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niets dan lof over de klantvriendelijkheid van UPC.
Heb ze nu denk ik een keer of tien aan de lijn gehad. Eerst bij iemand anders en nu bij mij. Ik kan er geen kwaad woord over zeggenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Hun waardeloze klantenservice is de reden dat ik twee jaar geleden bij ze ben weggegaan, tenminste qua internet en telefonie, voor tv was (en is) er eigenlijk geen alternatief.
Dat zal best, destijds was het ook wel iets duurder, heb ooit 20 euro mobiel beltegoed opgebruikt met alleen maar in de wacht staan bij UPCquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb ze nu denk ik een keer of tien aan de lijn gehad. Eerst bij iemand anders en nu bij mij. Ik kan er geen kwaad woord over zeggen
Misschien dat er in die twee jaar veel verbeterd is, ook onder druk van consumentenprogramma's
Als de afdeling Arnhem ook dat standpunt heeft zal ik ze op de volgende plaatselijke ledenvergadering eens laten weten wat ik er van vind.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het gaat een aardige hete aardappel worden Remlof, wat is jouw mening?
quote:Het ritueel bestaat al 1400 jaar en wordt voorgeschreven door Allah. Hij weet beter dan mevrouw Thieme of dieren al dan niet lijden", aldus het raadslid tegen Omroep Brabant.
Dierenmishandeling is gewoon verboden bij wet in Nederland. En die wet staat boven welk heilig schrift dan ook, punt uit.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zelf lig er niet zo wakker van. Heb 100 keer liever dat die dieren gewoon een goed leven hebben gehad dan dat ik mij druk maak over die laatste vijf minuten. Maar ik vind dit wel een erg vreemde uitspraak
[..]
Ehm... Je gaat ook via UPC bellen? dan kun je de telefoon (KPN) dingen gewoon laten voor wat ze zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien moet ik eerst maar eens in de meterkast gaan kijken, kon wel eens handig zijn. Maar daar loopt de kabel van de telefoon bijvoorbeeld rechtstreeks vanaf het ISRA punt. Die moet ik dus al doorknippen en er een utp aansluiting aan fabriceren.
Slachten is per definitie mishandeling, 't is een beetje een definitieprobleem volgens mij. Eén haal met een mes, klaar is 't Koetje. Een kogel door de kop doet ook gelijk grijpen naar paracetamolquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dierenmishandeling is gewoon verboden bij wet in Nederland. En die wet staat boven welk heilig schrift dan ook, punt uit.
Een dier dient verdoofd te zijn voordat het wordt geslacht.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Slachten is per definitie mishandeling, 't is een beetje een definitieprobleem volgens mij. Eén haal met een mes, klaar is 't Koetje. Een kogel door de kop doet ook gelijk grijpen naar paracetamol
Coax komt binnen in meterkast Leandra. En als ik daar dat modem plaats, dan moet toch ook echt van dat modem naar mijn telefoon die in de huiskamer staat. Of zeg je nu dat UPC die ISRA van KPN helemaal overneemt dan dat ik daar niets aan hoef te wijzigenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... Je gaat ook via UPC bellen? dan kun je de telefoon (KPN) dingen gewoon laten voor wat ze zijn.
Je koppelt dat UPC modem gewoon aan je coax binnenkomstpunt, en je gebruikt de splitter om het TV signaal naar de TV en het modem te sturen. Aan het modem hang je een router, en voila.
Je telefoon gaat ook vanaf het modem.
Dat moet wel haast, ik heb net een beetje te lang internet via UPC om te kunnen zeggen dat de klantenservice goed is. Maar eerlijk is eerlijk: als ik ze de afgelopen tijd aan de telefoon had dan werden problemen idd serieus genomen en snel opgelost.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb ze nu denk ik een keer of tien aan de lijn gehad. Eerst bij iemand anders en nu bij mij. Ik kan er geen kwaad woord over zeggen
Misschien dat er in die twee jaar veel verbeterd is, ook onder druk van consumentenprogramma's
Wat ik al zeg, doe die beesten maar voldoende ruimte, een uitloop, buiten grazen, geen extreem krachtvoer, een leuk leven, etc. Die ene klap of haal met het mes....sterven is vast en zeker nooit leuk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Een dier dient verdoofd te zijn voordat het wordt geslacht.
Ik maak er wel een heikel punt van.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat ik al zeg, doe die beesten maar voldoende ruimte, een uitloop, buiten grazen, geen extreem krachtvoer, een leuk leven, etc. Die ene klap of haal met het mes....sterven is vast en zeker nooit leuk.
Natuurlijk, als het verdoofd kan is het beter, maar ik zou er zelf geen heikel punt van maken, mits vakkundige slagers.
Da's dan duidelijk mevrouw Thiemequote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik maak er wel een heikel punt van.
En tevens ben ik van mening dat de bio-industrie afgeschaft dient te worden.
Je gaat via de kabel bellen, dus je hebt helemaal niets met de KPN-aansluiting van doen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Coax komt binnen in meterkast Leandra. En als ik daar dat modem plaats, dan moet toch ook echt van dat modem naar mijn telefoon die in de huiskamer staat. Of zeg je nu dat UPC die ISRA van KPN helemaal overneemt dan dat ik daar niets aan hoef te wijzigen
Waarom zit er dan die telefoonaansluiting op dat modem?
Juist, dus ik moet die telefoonkabel boven het isra punt afknippen, daar een kabelschoentje aan maken en die in het modem prikken zodat ik er in de kamer gebruik van kan makenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat via de kabel bellen, dus je hebt helemaal niets met de KPN-aansluiting van doen.
Als je coax aansluitpunt in de meterkast zit is dat wel lastig.
Jep, daar ga ik het nu aan koppelen, met in mijn achterhoofd de tekst over signaalverlies in de manual.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:08 schreef Leandra het volgende:
Op die manier wel ja, tenzij je het hele modem in de kamer hangt... Neem aan dat je nu ook een coax van de meterkast naar de kamer hebt liggen.
je kan ook danootje invriezen he en een beetje geduld zal wel een nacht moeten in de vriezer.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:33 schreef hondjes het volgende:
Hoe maken we ijslollies........
Ik heb de helft water en de andere helft Granini mix zooi gedaan.
Zit nu twee uur in de vriezer, maar het wordt nog steeds niet hard
Coolquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:54 schreef Copycat het volgende:
Je moet ook niet zelf in de vriezer gaan zitten!
Dit bericht werd u gebracht vanuit de hangmat.
Je sluit de coax van de kabelmaatschappij aan op de modem van de kabelmaatschappij. Daar kan je vervolgens weer een telefoon op aansluiten en/of een router. Dat verlies van signaal is alleen belangrijk als je op meerdere plaatsen digitaal tv wil kijken. Voor analoog maakt het niet zoveel uit, die aansluitingen hoeven ook geen retoursignaal te ondersteunen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Coax komt binnen in meterkast Leandra. En als ik daar dat modem plaats, dan moet toch ook echt van dat modem naar mijn telefoon die in de huiskamer staat. Of zeg je nu dat UPC die ISRA van KPN helemaal overneemt dan dat ik daar niets aan hoef te wijzigen
Waarom zit er dan die telefoonaansluiting op dat modem?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:54 schreef Copycat het volgende:
Ipadquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:54 schreef Copycat het volgende:
Heb je toch 61 kilometer actief bewogenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een weertje. 25km gelopen, alleen moest er wel heen en terug, dat was ook nog eens 2x 18km fietsen
.
Pietje Pufquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb ook geen puf meer om 't na te rekenen.
Gelukkig wordt 't een prachtige avond.quote:
Een prachtige avond om op de bank te liggen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gelukkig wordt 't een prachtige avond.
Koffie met een bossche bol?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Een prachtige avond om op de bank te liggen.
Heb je maagpijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar nee, heb nu mijn laatste redmiddel gepakt, maagzout.
Komt het opzetten net na het eten of pas na uren?quote:
Euhm kwam vanochtend vroeg opzetten, om een uurtje of 5. En het wil niet weg!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Komt het opzetten net na het eten of pas na uren?
Even wat eten ...is beter voor je maag hoe misselijk je ook bentquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm kwam vanochtend vroeg opzetten, om een uurtje of 5. En het wil niet weg!
Ook al gedaan, en geslapen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Even wat eten ...is beter voor je maag hoe misselijk je ook bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |