Je kunt ook gewoon even respectvol stilstaan bij zijn dood zonder dat op fok te posten.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
Het is een gotspe dat hier zo weinig belangstelling voor is.
Inderdaad. Het verbaast mij ook. Ook landelijk 0,0 aandachtquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
Ach ja, ik geloof ook niet dat boer Koekoek 9 jaar na z'n dood nog officieel herdacht werd.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
quote:
Als hij nog leefde, was hij nu minister-presidentquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Inderdaad eeuwig zonde dat Pim Fortuyn dood is. Vergeleken bij Wilders was Fortuyn een man met klasse en stijl.
Als hij nog had geleefd had Wilders nooit zo groot kunnen worden denk ik.
Dat komt omdat hij is vermoord door de heersende macht omdat hij een gevaar vormde voor de status quo (oorlog voeren, soevereiniteit opgeven, belasting heffen, vrijheden beroven etc etc etc) .quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
We hebben het in de SC hier ook over gehad en mijn conclusie dat Fortuyn niet meer dan een kleine rimpeling in de vaderlandse politieke geschiedenis was staat nog steeds.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:47 schreef phpmystyle het volgende:
Best vreemd dat er weinig berichtgeving is over zijn dood, zo'n iemand gaat nog voor een hele tijd de geschiedenisboeken.
Klopt, die moord was schokkend en serieus nieuws. Inhoudelijk was het allemaal totaal niet spannend.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:36 schreef dotCommunism het volgende:
Hij zal inderdaad alleen herinnerd worden om het feit dat hij vermoord was, niet om zijn "mokerslag tegen Paars" of andere inhoudelijke dingen.
Mooi gezegd. Maar ik was wel heel benieuwd ja in hoeverre hij alles waar kon maken. We zullen het nooit weten.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:12 schreef Captain_Chaos het volgende:
Niet zo zeer zijn verrichtingen maar des te meer vanwege het feit dat politici voor elkaar een klimaat schiepen waarin een politieke moord kon plaatsvinden. Zoveel succes had de linkse politiek waarschijnlijk nooit van hun lastercampagne verwacht. Pim zal wel altijd de allerbeste politicus ooit blijven; simpelweg omdat hem de kans te falen niet werd gegund.
Van de LPF kwam het hoogtepunt zelfs na de dood van Fortuynquote:
Toch kun je je wel afvragen of zoiets als de PVV ooit zo succesvol van de grond was gekomen als Fortuyn was blijven leven. In die zin zou de moord het verloop van de politiek wel wat bepaald kunnen hebben.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
We hebben het in de SC hier ook over gehad en mijn conclusie dat Fortuyn niet meer dan een kleine rimpeling in de vaderlandse politieke geschiedenis was staat nog steeds.
Zou kunnen. Misschien was dan een paar verkiezingen eerder duidelijk geworden dat goedkoop rechts populisme ook geen oplossingen biedt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:48 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Toch kun je je wel afvragen of zoiets als de PVV ooit zo succesvol van de grond was gekomen als Fortuyn was blijven leven. In die zin zou de moord het verloop van de politiek wel wat bepaald kunnen hebben.
Pim was natuurlijk nog altijd een beduidend grotere baas dan Geertje.
Als Pim nog leefde, had de PVV niks om voor te werken, aangezien het probleem dan al lang en breed opgelost was.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:48 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Toch kun je je wel afvragen of zoiets als de PVV ooit zo succesvol van de grond was gekomen als Fortuyn was blijven leven. In die zin zou de moord het verloop van de politiek wel wat bepaald kunnen hebben.
Pim was natuurlijk nog altijd een beduidend grotere baas dan Geertje.
Dat is wel heel optimistischquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:50 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Als Pim nog leefde, had de PVV niks om voor te werken, aangezien het probleem dan al lang en breed opgelost was.
Het probleem is wel een stuk hardnekkiger dan dat.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zou kunnen. Misschien was dan een paar verkiezingen eerder duidelijk geworden dat goedkoop rechts populisme ook geen oplossingen biedt.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:55 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het probleem is wel een stuk hardnekkiger dan dat.
Klopt, afschieten is nooit de manier...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:57 schreef Ixnay het volgende:
Was nooit een fan van hem.
Maar achteraf gezien had hij wel een eerlijke kans verdiend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |