"Prettig gestoord" is de termquote:
Ongeveer vanaf vorig jaar maart ... daarvoor zat ik alleen op Fok!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zit je al lang op datingsites eigenlijk?
Was het voor jou een grote stap (klinkt een beetje stom ms)?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ongeveer vanaf vorig jaar maart ... daarvoor zat ik alleen op Fok!
Naja, volgens m'n werkgevers ben ik een communicatie-expert en dat geldt ook wat betreft woordkeuze, zinsopbouw en de wijze waaróp je de dialoog aan gaat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat fijn dat jij mij helemaal doorgrondt!
Ik heb er 1 gehad, kan het je niet aanraden....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:36 schreef VacaLoca het volgende:
Ik vind overigens marokkaanse meisjes steeds vaker aantrekkelijk... jammer van de cultuurverschillen
Wat ik verwacht in een relatie.... een kerel waar ik graag mee naar bed wil, die mij troost als het &^%^& gaat, die mij verrast etc.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:37 schreef DigitalGirl het volgende:
Is dat zo... wat verwacht je dan allemaal meer te gaan vinden in een relatie dat zo anders is ten opzichte van dit?
Oh geeft ook niet hoor. Maar het is serieus vooral nieuwsgierigheid.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, volgens m'n werkgevers ben ik een communicatie-expert en dat geldt ook wat betreft woordkeuze, zinsopbouw en de wijze waaróp je de dialoog aan gaat.
En ik zit er slechts zeer zelden naast.
Maar nogmaals, ik bedoel het geenszins als steken onder water ofzo.
Op basis van?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gehad, kan het je niet aanraden....
Ik ook niet. Neukte als een kameel die gras stond te kauwen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gehad, kan het je niet aanraden....
Welnee... ik heb mij gewoon hier en daar aangemeld...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Was het voor jou een grote stap (klinkt een beetje stom ms)?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:43 schreef Dizorn het volgende:
Zo druk had het gister moeten zijn, toen ik niets te doen had op m'n werk
1quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:50 schreef -Engel- het volgende:
OT: Hoeveel dates of hoe je het ook wil noemen heb je nodig om iets leuks te vinden?
Heb jij niets over Turbomuis te meldenquote:
ik volgde m niet helemaal neequote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij stelde ik de vraag verkeerd.....
Blijkbaar, want ik had dezelfde gedachten als Kasta en Snuit.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:54 schreef -Engel- het volgende:
Volgens mij stelde ik de vraag verkeerd.....
Zal toch alleen maar gebeuren als je ook met deze persoon kletst tenzij een one night stand je ding is.quote:Wat ik verwacht in een relatie.... een kerel waar ik graag mee naar bed wil, die mij troost als het &^%^& gaat, die mij verrast etc.
Effe zoeken in de vorige reeksquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb jij niets over Turbomuis te melden![]()
Hoe heet ze?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:56 schreef Micson het volgende:
Oeh ik heb nu een heel leuk meisje op Paiq, weet nog niet zeker of ze me digt , we zullen zien
!quote:
Ja... maar om te weten of het zo'n persoon is... stel je vragen.... en die stel ik het liefst zo snel mogelijk... waarbij sommige dingen zwaarder wegen dan andere...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zal toch alleen maar gebeuren als je ook met deze persoon kletst tenzij een one night stand je ding is.
Poging 2: Hoeveel dates hebben jullie gehad tot julie zoiets hadden van JA dat is hem/haar???quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Blijkbaar, want ik had dezelfde gedachten als Kasta en Snuit.
Eén.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:59 schreef -Engel- het volgende:
Poging 2: Hoeveel dates hebben jullie gehad tot julie zoiets hadden van JA dat is hem/haar???
Oh wacht, jij vraagt dat aan mij? Ik dacht dat je het tegen jezelf had :quote:
Dat is niet elke keer hetzelfde toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Poging 2: Hoeveel dates hebben jullie gehad tot julie zoiets hadden van JA dat is hem/haar???
1.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het lukt niet echt he?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon te leuk voor zequote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:04 schreef DigitalGirl het volgende:
kastanova en consorten: 1, vervolgens zijn ze een maand later weer vrijgezel.
Engel bedoelt, hoeveel dates ze hadden tot het een relatie werd of niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:04 schreef DigitalGirl het volgende:
Bedoel je nou dat we die vrouwen niet vast kunnen houden of dat we vervolgens toch al vrij snel verder gaan zoeken?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:04 schreef DigitalGirl het volgende:
JAAAAAAAAAAA Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Engel bedoelt, hoeveel dates ze hadden tot het een relatie werd of niet?
Mannen weten het meestal meteen, bij enige twijfel is het vaak ook snel afgelopen of alleen voor de sex voortgezet...
Snel!! Vraag haar ten huwelijk en of ze nu kinderen wilt maken!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:56 schreef Micson het volgende:
Oeh ik heb nu een heel leuk meisje op Paiq, weet nog niet zeker of ze me digt , we zullen zien
Frustoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Snel!! Vraag haar ten huwelijk en of ze nu kinderen wilt maken!!!
Voor je het weet lig je weer eruit omdat je niet haastig genoeg was.
Zekers.... de vraag is alleen wat past nu waarbij?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:18 schreef Kloonhommel het volgende:
We hebben een krasser, een frusto, wat een diversiteit in deze topic...
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zekers.... de vraag is alleen wat past nu waarbij?
OT: Waarom zetten mensen hun paiq notifier aan.... gaan ze dan sneller een antwoord geven of is het alleen bedoeld als een soort van check-up???
ik vind het niet zo....quote:
voor degene die hards om credits verlegen zitten, kan je ze hier ook mee verdienen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik vind het niet zo....
online of offline... maar dit is maar half.... en nauwelijks een gesprek mee te voeren...
O....juist ja...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
voor degene die hards om credits verlegen zitten, kan je ze hier ook mee verdienen.
plus kunnen we vrouwen meteen lastig vallen als ze online zijn..
altijd handig als je je verveeld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |