SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Hmm, oke.. Maar toch lijkt het me maar gestressquote:
Naja, als je je mening door slechts enkele negatieve ervaringen al dusdanig laat beïnvloeden, tja..quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, als je je mening door slechts enkele negatieve ervaringen al dusdanig laat beïnvloeden, tja..
Oh, was in deze context als geintje bedoeld, maar de vraag blijft wel staan... Puur even kijken of m'n spidersense thingie nog werkt...
't is snel, maar helpen doet het nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:13 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik ga de 1e de beste vrouw uit mijn paiq contacten maar gelijk vragen of ze met me wilt trouwen en kinderen krijgen, als dat niet snel genoeg is weet ik het ook niet meer....
Hmm... ik heb een stel emailaccounts.... dat zegt, denk ik wel weer voldoendequote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:13 schreef VacaLoca het volgende:
Ben trouwens wat aan berichten met iemand op OkC. Gaat nog gewoon over dingen als vakantie, films, studie, werk enzo. Opzich heel normaal als je iemand net voor eerst wat spreekt. Maar als newb op dating gebied heb ik de twijfel of dat ergens niet te lafjes/oppervlakkig is. Dat je ms meer moet vleien of toespelingen maken of whatever.... maar aan de andere kant vind ik wel erg rap om na 2 berichtjes ofzo meteen zo te doen tegen iemand die eigenlijk een vreemde is. Maar ms is dat wat lafjes.
Hoe makkelijk geven jullie trouwens privemail? dat je meteen volledig identiteit vrijgeeft (facebook te vinden e.d.)
Neequote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:17 schreef Kloonhommel het volgende:
Beseffen vrouwen niet dat ze niet de enige is en dat zij zelf ook wel wat moeite mogen ondernemen om zich te onderscheiden van alle vrouwen?
Je ziet er goed uit, dat heb je mee. Persoonlijkheid kan ik weinig over zeggen maar de eerste indruk win je waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou Spidey, valt wel mee hoor. Het is meer dat ik het gewoon eng vind ofzo, beetje onzekerheid ms, ik weet het niet..
Majah dat hoeft je toch niet met een vragenlijstje te doen, het gaat dan wel erg lijken op een sollicitatiegesprek waarbij de ene partij de andere moet zien te "veroveren". Waarom niet gewoon een gesprek aanknopen over niets bijzonder? Blijft het na twee zinnen stil dan weet je dit zal hem niet worden. Durf de stelling wel aan dat je bij de mensen waarmee het echt klikt geen vragenlijst nodig hebt maar dat het gesprek van nature vlot loopt. Zie ik zelf ook, sommige blijft het gewoon stil bij andere gaat het zonder na te denken. Je voelt elkaar aan of niet, blijft alleen over ga je voor degene die je wilt of voor datgene wat nodig hebt?quote:Zo moet je dat niet zien....
Je doel is 1. weten wie er aan de andere kant ongeveer zit... 2. er achter komen waar die percentage dan opslaat... 3. je wil dat gemakkelijk doen...
BTW de spontaniteit zit vervolgens in het gesprek... doet iemand lekker mee... dus met wedervragen etc... dan kan je daarna over de rest babbelen...
Thanks I guessquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:18 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Je ziet er goed uit, dat heb je mee. Persoonlijkheid kan ik weinig over zeggen maar de eerste indruk win je waarschijnlijk wel
Mweh, het is ook meer de combinatie met je foto's hoor...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou Spidey, valt wel mee hoor. Het is meer dat ik het gewoon eng vind ofzo, beetje onzekerheid ms, ik weet het niet..
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mweh, het is ook meer de combinatie met je foto's hoor...
Geenszins lullig bedoeld en je bent ook daadwerkelijk een aantrekkelijke dame, maar er lijkt een beetje een vreemdsoortige oxazepam/borderline waas om je heen te hangen.
Maar kan ook zomaar zijn dat het aan mij ligt hoor.
Ik heb het niet over je huidige situatie maar over je verleden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]Je maakt me wel aan het lachen hoor! Helpt het als ik zeg dat ik niet aan de medicijnen zit? Of juist niet, dat kan ook nog natuurlijk
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:23 schreef VacaLoca het volgende:
Elke vrouw op Fok is toch borderline? beetje makkelijk kastanova.
Nee, toen ook niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb het niet over je huidige situatie maar over je verleden.
Lol, ik zie het FoBo ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mweh, het is ook meer de combinatie met je foto's hoor...
Geenszins lullig bedoeld en je bent ook daadwerkelijk een aantrekkelijke dame, maar er lijkt een beetje een vreemdsoortige oxazepam/borderline waas om je heen te hangen.
Maar kan ook zomaar zijn dat het aan mij ligt hoor.
Schat.... ik denk dat de meeste vrouwen dat wel weten... maar ze willen tevens weten of zij die ENE zijn voor de man.... d.w.z. beide moeten op een bepaald moment er tijd en moeite insteken..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:17 schreef Kloonhommel het volgende:
Beseffen vrouwen niet dat ze niet de enige is en dat zij zelf ook wel wat moeite mogen ondernemen om zich te onderscheiden van alle vrouwen?
Huilen?quote:
Was al bang dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lol, ik zie het FoBo ook.
Ik geef je gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |