Fyah haf ten tijde van windows98 al chicks. Truefact!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:34 schreef Mozy het volgende:
Fyah heeft nog niet eens een week zijn MacBook pro binnen en de chicks liggen al aan zijn foeten.
Toen was ik 6.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:41 schreef fyah het volgende:
[..]
Fyah haf ten tijde van windows98 al chicks. Truefact!
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Toen was ik 6.
Ik heb trouwens een heus reismaatje gehosseld. Best wel lekker wijf. En ze zit tegen over mij terwijl de hele coupe leeg is.
Wel jammer dat ze alleen van mijn Ov wil profiteren.
Eigenlijk is het geen vrije zaterdag dus.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 07:46 schreef Dqod het volgende:
Daar gaan we weer.. Op een vrije zaterdag.. Walgelijk![]()
deze man hosselde gewoon al toen ik nog pas net in groep 4 zatquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:52 schreef fyah het volgende:
[..]golddiggers met ov overal.
Mijn eerste vriendinnetje was in 98. Ik was 12
Hij wordt overvallen. Het was leuk je gekend te hebben.quote:
Oh, daar waren die Molukkers voor. Die heb ik 15 minuten geleden al uit de trein gegooid.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij wordt overvallen. Het was leuk je gekend te hebben.
Nee, dat waren gewoon reizigers.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oh, daar waren die Molukkers voor. Die heb ik 15 minuten geleden al uit de trein gegooid.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eigenlijk is het geen vrije zaterdag dus.
Ik mis m'n zwarte lokken.. Of m'n rode.. Of m'n paarse, bruine etc.. Maar het meest toch m'n zwartequote:
verf je het dan ook met zwarte verf?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik mis m'n zwarte lokken.. Of m'n rode.. Of m'n paarse, bruine etc.. Maar het meest toch m'n zwarte
Mijn laatste keer was met Live colors (ofzoiets).. Die was ook zwart met een blauwe gloedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:04 schreef linpunt het volgende:
[..]
verf je het dan ook met zwarte verf?
Dat deed ik een keer.. werd het fckng zwartblauw ofzo :/
Meestal verf ik het gewoon met 500 dbruin, en dan 15 minuten langer in laten zitten. Dan wordt hij ook donkerderquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn laatste keer was met Live colors (ofzoiets).. Die was ook zwart met een blauwe gloed.. Miss had jij die ook?.. Maar heb ook wel ECHT zwart gehad, zonder gekleurde glans.. Van alles heb ik al gehad
Hard haha.. Maar dat zal ze leren idd.. Ik haat bijtertjesquote:
Dat werkt idd ook wel goed jaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:08 schreef linpunt het volgende:
[..]
Meestal verf ik het gewoon met 500 dbruin, en dan 15 minuten langer in laten zitten. Dan wordt hij ook donkerder
quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 15:48 schreef wise het volgende:
zekers
had ik ook een keer maar dan niet met wagentje, maar met bijters. Mongooltjes die denken dat het oké is om je op elk ogenblik te bijten, alleen maar omdat dat thuis wordt getolereerd.
Enfin, hier begint het verhaal: Zo'n bijter kreeg me dus te pakken toen ik boodschappen aan het doen was met een vriend bij de Albert Heijn, recht door mijn fuckin' huid heen.
Maar toen ik de eerste bloeddruppels door mijn huid heen zag komen en dat kleine kutkind kwaadaardig zag lachen brak er iets in me: Ik zette mijn ogen wagenwijd open en begon te schreeuwen: ''GODVER, SHIT SHIT SHIT'', de vriend die mee was snapte hem gelijk en begon ook te schreeuwen: ''FUCK FUCK FUCK, MISSCHIEN HEEFT HIJ HET OPGELOPEN!'', na dit gebeuren is het kind natuurlijk doodsbang geworden en begint keihard te huilen, waarna zijn moeder boos op ons af komt lopen.
Op het moment dat ze tegen ons uit wil vallen kijk ik haar echter indringend in de ogen en zeg kalm: ''Mevrouw, laat uw kind zo snel mogelijk testen, hij heeft me net gebeten en ik ben HIV-positief.''
Totale stilte in de gehele winkel.
Terwijl ik wegloop hoor ik de moeder op gedempte toon huilen.
Kutwijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
quote:
geef die jongen 1 snuifje en hij gaat emo doen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 05:18 schreef fyah het volgende:
Zo, thuis en in bed. Ik weet niet of het aan het weer lag, maar de sfeer was heerlijk. Andere jaren zijn die muziekpodia aan het water best pauper, maar nu mef wat jonge djs zeker te genieten. Ik heb me goed weten te geven, ook zonder alcohol. (de xtc was thuisgebleven)maargoed.
Ik ken de reputatie van fyah als poepprater ook wel, maar deze post is gewoon serieus. Je hoeft me ook niet te
Geloven ofzo, als jij denkt dat ik de hele nacht op xbox zat (:')) dan mag je dag gewoon.
Maar nu mijn vraag; ik had tot tweemaal toe sjans met twee meisjes die er niet vervelend uitzagen. Ik heb nu hun nummers maar ik weet niet man. Ik heb gewoon even geen zin in dat gedoe.:') Klinkt het iemand bekend?
Jullie zullen me vast branden als homo, maar de vibe is gewoon niet goed.
Slaap lekke!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |