Ik vind dit heul geen leuke regel. Waarom is die er?quote:• Zie je dat het topic vol is, kan iedereen een nieuwe openen met open nieuw deel.
Dan blijft er maar 1 optie over: je speelt bingoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
Ik lig niet in het ziekenhuis, hoor
Maar, wat heeft je moeder, Engel?
quote:
Mams heeft een stel gebroken ribben.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
Ik lig niet in het ziekenhuis, hoor
Maar, wat heeft je moeder, Engel?
Weet ik niet.... misschien erin gezet door een MOD???quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind dit heul geen leuke regel. Waarom is die er?
Ooooooooooooowh, kun je zulke dure dingen winnen met bingo?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]omdat je een aantal op een rij gepost had....
ik wacht al op een wasmachine, telefoon, IPad...
Ik vind het maar stom. Zie de toegevoegde waarde niet. Zit ik net op m'n dooie gemakkie een topic aan te maken, krijg ik de melding dat het niet meer kan. Waste of timequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet ik niet.... misschien erin gezet door een MOD???
Hier op Fok! welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ooooooooooooowh, kun je zulke dure dingen winnen met bingo?
Fok! is faillietquote:
Dus... weghalen dan maar?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het maar stom. Zie de toegevoegde waarde niet. Zit ik net op m'n dooie gemakkie een topic aan te maken, krijg ik de melding dat het niet meer kan. Waste of time
Jeetje, sterktequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Van de trap gevallen... of gegleden.... dat weet ze niet meer
Ik wil eerst het statement horen van degene die het erin heeft gezetquote:
Da's geen nieuws toch?quote:
Liefdewerk oud papierquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:21 schreef STING het volgende:
[..]
Jah, ik heb al een paar maanden geen salaris meer gehad
Rightquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:21 schreef STING het volgende:
[..]
Jah, ik heb al een paar maanden geen salaris meer gehad
Volgens mij was dat Babs. Zodat je niet zo lang hoeft te wachten op sommige trage dozen hierquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil eerst het statement horen van degene die het erin heeft gezet
Dat kan ook op een andere manierquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Babs. Zodat je niet zo lang hoeft te wachten op sommige trage dozen hier
Neuhquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet echt, maar ook weer wel.... is het belangrijk om te weten
Het is maar Fok he, sowiesoquote:
Kun je goed koken?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je mag bij mij wel een keer komen eten hoor....
Frak?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:24 schreef MissMSX het volgende:
Frak!!!
Schrik me de pleuris. Zet een muziekje aan, blijkt het volume op vol te staan
Trusten Samzzquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens lekker in bed liggen. Lekker uitrusten.
Fijne avond![]()
Slaap lekker en beterschapquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
Fijne avond![]()
Ik was juist vrij snel hooked, maar vond het na een tijdje wel langdradig wordenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:32 schreef STING het volgende:
[..]
Goeie serie![]()
Al had ik wel twee pogingen nodig om dat te vinden
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
Fijne avond![]()
Ja, dat had ik dus ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik was juist vrij snel hooked, maar vond het na een tijdje wel langdradig worden
By your commandquote:
Ik heb The Plan gezien, maar dat ging echt nergens overquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook
Werd me te langdradig en toen ben ik afgehaakt.
Toen voor de tweede keer helemaal gekeken
[..]
By your command
Ook de feature films gezien neem ik aan?
Razor dus niet? Die is wel een aanrader. Gaat over de Pegasusquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb The Plan gezien, maar dat ging echt nergens over
Lijkt me ook niets toevoegen eigenlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:43 schreef STING het volgende:
[..]
Razor dus niet? Die is wel een aanrader. Gaat over de Pegasus
Owh, dan zou het het misschien nog wel waard zijn jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Is gewoon een verhaal op zich. Vond het wel vermakelijk.
Nee, echt niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voel je je niet een klein beetje aangesproken?
Typisch.quote:
met of zonder kim?quote:
good busy.. ze heeft weer een nieuwe show hequote:
Vind haar nu niet meer zo eigenlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:55 schreef clevy het volgende:
[..]
good busy.. ze heeft weer een nieuwe show he
heeft wel iets .. kijk de show wel graag maar zowel alex als nikita hebben iets dermate vreemds dat ik er niet zo van onder de indruk benquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:00 schreef STING het volgende:
[..]
Vind haar nu niet meer zo eigenlijk
Dan liever Alex uit Nikita:
[ afbeelding ]
Wat een ramp! Wat doe je?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:44 schreef clevy het volgende:
grolsch bokbier uit een jupiler glas.. beetje fout maar t smaakt wel
euh.. beetje drinken, beetje tv kijken en wat hier 'rondhangen' .. en wat doe jij dame?quote:
Ik probeer RTL4 te blocken, maar het lukt nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:46 schreef clevy het volgende:
[..]
euh.. beetje drinken, beetje tv kijken en wat hier 'rondhangen' .. en wat doe jij dame?
te blocken nogwel.. klinkt als een pijnlijk MI.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik probeer RTL4 te blocken, maar het lukt niet
Mijn ouders hebben het aanstaan. Net X-Factor. Nu Van der Vorst ziet sterren. Met Echte Meisjes uit de Junglequote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:49 schreef clevy het volgende:
[..]
te blocken nogwel.. klinkt als een pijnlijk MI.
wat is er te doen?
pfff.. wanne brol.. de ene titel is nog erger dan de anderequote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben het aanstaan. Net X-Factor. Nu Van der Vorst ziet sterren. Met Echte Meisjes uit de Jungle
Que?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:51 schreef clevy het volgende:
[..]
pfff.. wanne brol.. de ene titel is nog erger dan de andere
netzoals "que" een mooi leenwoord is uit het spaans..quote:
Oh. Brabo, he?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:59 schreef clevy het volgende:
[..]
netzoals "que" een mooi leenwoord is uit het spaans..
excuus voor de fonetische tiepvorm (ik zal eens iets goed doen vandaag)..
ik bedoelde vast iets als "wat een brol" .. alsin rommel
dat ben ik ja.. en wat heeft dat te doen met het feit dat ik naast vele anderen ook vlaamse leenwoorden gebruik? sociale communicatie met groningers, limburgers, duitsers, engelsen, belgen, randstedelijken en andere buitenlui heeft me aardig wat leuke woorden bijgeleerd.quote:
Dat fonetische snap ik niet, als randstedelingquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:07 schreef clevy het volgende:
[..]
dat ben ik ja.. en wat heeft dat te doen met het feit dat ik naast vele anderen ook vlaamse leenwoorden gebruik? sociale communicatie met groningers, limburgers, duitsers, engelsen, belgen, randstedelijken en andere buitenlui heeft me aardig wat leuke woorden bijgeleerd.
ach soms hoef je maar een dorp/stad/regio of zo verder te kijken voor een hele andere spelling van ongeveer hetzelfde. taal is geografisch vergankelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat fonetische snap ik niet, als randstedeling
Brol ken ik ook alleen als broddel, eigenlijk.
Nederlands is Nederlands hequote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:11 schreef clevy het volgende:
[..]
ach soms hoef je maar een dorp/stad/regio of zo verder te kijken voor een hele andere spelling van ongeveer hetzelfde. taal is geografisch vergankelijk.
en trek het je niet aan.. ik zal je niet teveel afkraken als randstedeling
wees blij dat ik niet meteen rampstedeling zei.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nederlands is Nederlands hezeker qua spelling
Afkraken
Daar kan ik me niet druk om maken hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:16 schreef clevy het volgende:
[..]
wees blij dat ik niet meteen rampstedeling zei.
goede vraag.. deze week nogal hard/lang moeten werken.. en tis me nog niet gelukt om een vervangende fiets te scoren. de oude doet t niet meer. aangezien hier tussen de 'boeren' (om jou de verwensing voor de voeten weg te maaien) de bus er al vroeg mee ophoudt rondjes te rijden is het hebben van dronkemans-vervoer toch wel enigszins noodzakelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar kan ik me niet druk om maken hoor
Maar goed, waarom ben jij deze avond aan het Fok!ken, ipv in de stad ofzo?
Assumption is the mother of all fuckupsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:19 schreef clevy het volgende:
[..]
goede vraag.. deze week nogal hard/lang moeten werken.. en tis me nog niet gelukt om een vervangende fiets te scoren. de oude doet t niet meer. aangezien hier tussen de 'boeren' (om jou de verwensing voor de voeten weg te maaien) de bus er al vroeg mee ophoudt rondjes te rijden is het hebben van dronkemans-vervoer toch wel enigszins noodzakelijk.
ik zei al dat ik vandaag niets goed doe.. aannames kunnen er ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuckups
Je kan niet uitgaan op loopafstand?
Cocktailsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:25 schreef clevy het volgende:
[..]
ik zei al dat ik vandaag niets goed doe.. aannames kunnen er ook nog wel bij.
en nee.. op loopafstand is er niets te beleven.
had op zich wel zin om naar de irish pub of de cocktailbar te gaan.
yup.. zowel een rood iers bier als mojito was wel leuk geweest.quote:
hey Snuit, jij bent er ook vroeg bij vanmorgenquote:
Spannend!quote:
Thnx babe. We zien wel hoe we de dag door gaan komenquote:
Steun vinden bij elkaar, denk ik. Het zal hoe dan ook moeilijk zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thnx babe. We zien wel hoe we de dag door gaan komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:33 schreef -Engel- het volgende:
Sterkte, Huppel!Je hebt een DMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Ja idd.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Steun vinden bij elkaar, denk ik. Het zal hoe dan ook moeilijk zijn
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:33 schreef -Engel- het volgende:
Sterkte, Huppel!Rust zacht lieve 8108139dpthsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Die zie je nu pas?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:07 schreef AirwiN het volgende:
Wat een waardevolle aanvulling op je signature Samzz.
Ja.quote:
Euh... Dik drie maandquote:
Echt?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:10 schreef Samzz het volgende:
Euh... Dik drie maand
Vond 't wel een leuke manier om paardrijden te beschrijven
Zie het nu ook pas eigenlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Dik drie maand
Vond 't wel een leuke manier om paardrijden te beschrijven
Ik neem het je niet kwalijk. Ik lees ook nooit sigs.quote:
quote:
quote:
Relaxen in de achtertuin in de zon. We zouden eerst naar het strand gaan, maar onze date heeft afgezegd. Aangezien we toch al genoeg op het strand komen, gaan we nu niet verder dan de achtertuin.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:20 schreef Kluts het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen dit weekend?
Relaxed. Wij gaan bij vrienden in de tuin zitten, die wonen half in het bos.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Relaxen in de achtertuin in de zon. We zouden eerst naar het strand gaan, maar onze date heeft afgezegd. Aangezien we toch al genoeg op het strand komen, gaan we nu niet verder dan de achtertuin.
Ook niet verkeerd. Buiten zitten is goed!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:26 schreef Kluts het volgende:
Relaxed. Wij gaan bij vrienden in de tuin zitten, die wonen half in het bos.
Very nicequote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bosquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:26 schreef Kluts het volgende:
En dat allemaal om mij en Ez op te vrolijkenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
Godver, autopechSta ik hier aan de A1 te wachten op anwb man
Wie weet is het een stoere adonis...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
Godver, autopechSta ik hier aan de A1 te wachten op anwb man
Lief ben ik hequote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat allemaal om mij en Ez op te vrolijken
Dat is het nooitquote:
Waarschijnlijk is het een wat oudere kalende man, oud vet shirt aan die net niet helemaal over zijn buik heen gaat.quote:
Mijn heldin!quote:
Alles voor julliequote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn heldin!
Bah het tijdstp van vertrekken komt steeds dichterbij
Heb je foto's van die kat die die speciale voeding nodig had?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
Zo, op weg naar huis. Twee katten geadopteerd, Jack in the Box en Chico.
En ik heb foto's van Luna en Puk en Mimi
En medicijnen. Luna is dat, foto en filmpje van dat ie een leeg zakje kip nog leger maaktquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je foto's van die kat die die speciale voeding nodig had?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
En medicijnen. Luna is dat, foto en filmpje van dat ie een leeg zakje kip nog leger maakt
Zal er eens goed over nadenken.quote:
Hoi! Ik heb vandaag tóch 77 Lager meegenomen bij de slijter (hij had het opeens!) maar hij kon niet direct aan fustjes komen. Volgende week weet ik of het wel mogelijk is!quote:
Hier in de buurt de slijter ging ook informeren voor me.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi! Ik heb vandaag tóch 77 Lager meegenomen bij de slijter (hij had het opeens!) maar hij kon niet direct aan fustjes komen. Volgende week weet ik of het wel mogelijk is!
Oooh je bent mijn held - tot nu toe!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier in de buurt de slijter ging ook informeren voor me.
Wat een liefde toch altijd als je mensen van drank voorzietquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh je bent mijn held - tot nu toe!
Ja hè! En omdat het net nog over diertjes ging kan ik je deze niet onthouden:quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat een liefde toch altijd als je mensen van drank voorziet
Aparte decoratiequote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja hè! En omdat het net nog over diertjes ging kan ik je deze niet onthouden:
[ afbeelding ]
Dat moet je sowieso doenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal er eens goed over nadenken.
Het liefste zou ik een hond hebben, maar dat gaat niet.
Deze week krijgen we weer een nestje puppy's , en dan wil ik ze vast weer allemaal houden.
Ze allemaal houden?quote:
Erover nadenkenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze allemaal houden?
Of het er goed over nadenken?
Dat doe ik ook wel, maak je daar maar geen zorgen om.
Leuk he, een blackberryquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
Nu heb ik overigens een paar maand een nieuwe blackberry en weer is dat trackballetje kapot he
Ik word er niet goed van
Ja, echt fucking vervelend... Hij gaat nu niet meer naar rechts.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leuk he, een blackberry![]()
Is een bekende klacht bij die toestellen.
Nee dat zullen ze niet snel doen denk ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt fucking vervelend... Hij gaat nu niet meer naar rechts.
Zou ik kunnen vragen om een ander model? Of gaat 'm dat niet worden?
Nou ja, ik heb sowieso garantie. Ik heb het ding net drie of vier maandquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat zullen ze niet snel doen denk ik.
Maar je kunt het altijd proberen.
8900 had je toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb sowieso garantie. Ik heb het ding net drie of vier maand
Mja, ik heb pas tijd om er donderdag heen te gaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt kijken of ze uit coulance wat voor je willen doen
Lol, én editten én het dan nog fout hebben.quote:
Je bedoelt Royco?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lol, én editten én het dan nog fout hebben.Terwijl je het gewoon uit je fotootjes kon halen.
Waarom zou ik tegen bier schoppen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja!
En waarom ging jij niet tegen mijn bier schoppen?
[Singles] Bingo spelen en mogen eindelijk weg uit L'Hospital *O*quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou ik tegen bier schoppen?Welk bier?
Ik vind dat er eigenlijk best tof uit zienquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[Singles] Bingo spelen en mogen eindelijk weg uit L'Hospital *O*
Bij jouw UI moet ik steeds hieraan denken: http://pertedetemps.wordpress.com/2010/12/12/watch-out-banksy/quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:19 schreef nikky het volgende:
Zo, ik ben sinds 24 uur ook weer vrijgezel en ik vind het nu al niets meer aan!
Ik denk het - gezien de hippiestatus van die gasten - niet, aangezien ze verschillende diertjes hebben. Maar dit was is het sterkste bier ter wereld, slechts 55 % ABV en wel 11 stuks van gemaakt. 700 euro per flesje geloof ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat er eigenlijk best tof uit zien
Zolang het diertje er maar niet voor vermoord is
Sausje met cognacquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor sausje mogen we van jou verwachten?
Achja, inderdaad konden we een saus met drank bij jou wel verwachten.quote:
Oh, koopjequote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk het - gezien de hippiestatus van die gasten - niet, aangezien ze verschillende diertjes hebben. Maar dit was is het sterkste bier ter wereld, slechts 55 % ABV en wel 11 stuks van gemaakt. 700 euro per flesje geloof ik.
Is er kans dat er meer van gebrouwen wordt?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Best wel, waren binnen een uur uitverkocht.
http://www.brewdog.com/blog-article/341quote:
quote:The striking packaging was created by a very talented taxidermist and all the animals used were road kill.
Dan is dit een prima oplossingquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.brewdog.com/blog-article/341
[..]
Het mooiste is natuurlijk dat je allemaal gezeik van instanties zoals Greenpeace ofzo over je heenkrijgt. $$$gratis reclame$$$quote:
Greenpeace? Hebben die hier serieus een probleem van gemaakt? Dat is dan weer een beetje zondequote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het mooiste is natuurlijk dat je allemaal gezeik van instanties zoals Greenpeace ofzo over je heenkrijgt. $$$gratis reclame$$$
Ik wilde ook nog die Dogma meenemen maar mijn rugzak kon niet meer bier meenemen.
Hmmm...bierquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het mooiste is natuurlijk dat je allemaal gezeik van instanties zoals Greenpeace ofzo over je heenkrijgt. $$$gratis reclame$$$
Ik wilde ook nog die Dogma meenemen maar mijn rugzak kon niet meer bier meenemen.
Ja maar, dat is zo lekker bij hollandse garnaaltjesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Achja, inderdaad konden we een saus met drank bij jou wel verwachten.
Nee, ik weet niet of het Greenpeace is, maar je kunt er zeker van zijn dat er organisaties zijn die erover gaan klagen, smakeloos blablabla. Dat is gratis reclame. BrewDog is nogal van de agressieve marketing namelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Greenpeace? Hebben die hier serieus een probleem van gemaakt? Dat is dan weer een beetje zonde
Wat heb je wel meegenomen?
Ik ben whisky-cocktailsaus gewend bij Hollands garnalen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, dat is zo lekker bij hollandse garnaaltjes
Oh, wat flauwquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet of het Greenpeace is, maar je kunt er zeker van zijn dat er organisaties zijn die erover gaan klagen, smakeloos blablabla. Dat is gratis reclame. BrewDog is nogal van de agressieve marketing namelijk.
Er was een instantie (portman group) uit mijn hoofd die vond het ook al te ver gaan met die teksten bij Punk IPA en nog een paar anderen, omdat ze bier zouder verheerlijken. Bij de rechter kreeg BrewDog gelijk (portman is gesponsord door martini etc.). Daarna hebben ze een bier "Speedball" genoemd waar ze toen wel op hun vingers voor getikt werden.
Verder kregen ze gezeur omdat ze zoveel zware bieren brouwden, dus toen hadden ze de "Nanny State" met 0,5 % ABV gemaakt. Heerlijk, om met de naam effe terug te prikken.
Ik heb overigens 2x Nanny State gehaald, 2x 77 Lager en 4x 5. am Saint.
Whisky-cocktailsaus, ik gooide dat zo'n beetje over alles. Ik ging er nog net niet mee onder de douche. Heerlijk spul.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben whisky-cocktailsaus gewend bij Hollands garnalen.
Die 4x 5a.m. Saint is voor een BBQ maandag (en ja, ik heb naar de weersverwachting gekeken maar ik heb 't niet geplanned hè!) Rest zal vandaag wel opgaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, wat flauw![]()
Wel aardig wat meegenomen dusKan je van 't weekend lekker bieren
doe mij maar knoflooksaus hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Whisky-cocktailsaus, ik gooide dat zo'n beetje over alles. Ik ging er nog net niet mee onder de douche. Heerlijk spul.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Whisky-cocktailsaus, ik gooide dat zo'n beetje over alles. Ik ging er nog net niet mee onder de douche. Heerlijk spul.
Ik heb net al twee Witbiertjes opquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:51 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb gewoon trappist voor vanavond.
Bbq.uiteraard, alleen is mn vriendin nogal laat thuis. Er is hier vast nog wel iemand met plannen in die richting?
Gister op 't terras ook nog een 5a.m. saint gedronken en daarna witbiertje (met voor een witbier nog best veel smaak, Jopen Adriaan) maar 't smaakte gewoon naar water.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb net al twee Witbiertjes op. Vanavond vast nog wel een ander lekker biertje. Heb nog genoeg staan in de schuur. Zometeen even wat koud zetten
ik zat nog te twijfelen om weer.ns kriek te halen, maar volgende keer. Wit bier heb ik zelf minder mee.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb net al twee Witbiertjes op. Vanavond vast nog wel een ander lekker biertje. Heb nog genoeg staan in de schuur. Zometeen even wat koud zetten
Wow, wat een heldenvrouw ben jij toch!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:54 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik zat nog te twijfelen om weer.ns kriek te halen, maar volgende keer. Wit bier heb ik zelf minder mee.
gewoon la trappe (dubbel) maar ik heb geen verstand verder van bier hoor, dus ga me niets vragen over speciaal bier verder.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wow, wat een heldenvrouw ben jij toch!
Welke trappist heb je voor vanavond?
Goede smoes jaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die 4x 5a.m. Saint is voor een BBQ maandag (en ja, ik heb naar de weersverwachting gekeken maar ik heb 't niet geplanned hè!) Rest zal vandaag wel opgaan.
Hier staat nog het e.e.a. over Speedball http://www.brewdog.com/blog-article/58
De 10?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede smoes ja
Ik heb voor vanavond Rochefort heb ik net gehoord
Dat is ook lekker ja. Ik heb volgens mij nog Leffe, Alfa Superdortmunder en wat diverse Lentebockjes staan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:56 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
gewoon la trappe (dubbel) maar ik heb geen verstand verder van bier hoor, dus ga me niets vragen over speciaal bier verder.
Je hoeft er toch ook geen verstand van te hebben? Gewoon lekker drinken wat je zelf lekker vindt en gewoon af en toe wat nieuws proberen. Iedereen zijn dingetje.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:56 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
gewoon la trappe (dubbel) maar ik heb geen verstand verder van bier hoor, dus ga me niets vragen over speciaal bier verder.
Weet ik niet, dat werd me niet verteldquote:
Ik wilde net zeggen, mag dat ook al niet meer.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:01 schreef Grijsmuisje het volgende:
O, voor geld dus, ik ontvang ook wel ns mannen thuis.
Conducteurs of machinisten?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:01 schreef Grijsmuisje het volgende:
O, voor geld dus, ik ontvang ook wel ns mannen thuis.
Jazeker!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat werd me niet verteldIk ben wel benieuwd, is ook een trappistenbier dacht ik.
Ik was buiten. Ik eet nu bami terwijl ik FOK. Het kan, want jeweetwelwie is er niet!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
WAT DOEN JULLIE BINNEN ACHTER DE KOMPJOETER???DAT KAN NIET! DAT MAG NIET! HUP NAAR BUITEN!
vooral wat zwaarder bier vind ik idd wel leuk om af en toe nieuw te proberen, kriek bv verraste me toen echt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hoeft er toch ook geen verstand van te hebben? Gewoon lekker drinken wat je zelf lekker vindt en gewoon af en toe wat nieuws proberen. Iedereen zijn dingetje.
Heb je hem door het toilet gespoeld???quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was buiten. Ik eet nu bami terwijl ik FOK. Het kan, want jeweetwelwie is er niet!
Ik zit al lekker buiten in de tuin.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hoi........ doei, ik ga buiten spelen
Hij is uit logeren want mams gaat dansen!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb je hem door het toilet gespoeld???
Oh jeequote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jazeker!
De 10 is echt megagevaarlijk. 't Is een beetje Bacardi Breezer onder de bieren. Je drinkt het als limonade, is verslavend maar is 11,nogwat % ABV
ik zit buiten met Foon, hele dag op terras gezeten en in de zon gelegen met n boek. Net even wat bezoek en straks naar vriendin voor bbqquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
WAT DOEN JULLIE BINNEN ACHTER DE KOMPJOETER???DAT KAN NIET! DAT MAG NIET! HUP NAAR BUITEN!
Je ging toch met rival naar een strandfeest?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was buiten. Ik eet nu bami terwijl ik FOK. Het kan, want jeweetwelwie is er niet!
Ik meestal bier, ook wel regelmatig witte wijn. OVerigens alleen in het weekend. Doordeweeks drink ik alleen bij speciale gelegendheden/concerten..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:04 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
vooral wat zwaarder bier vind ik idd wel leuk om af en toe nieuw te proberen, kriek bv verraste me toen echt.
Ik drink meestal gewoon baileys ofzo trouwens, bier is echt met tijden.
Vervang de whiskey maar eens door cognac, is lekkerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben whisky-cocktailsaus gewend bij Hollands garnalen.
Dat strandfeestje ging niet door, omdat we dus niet thuis kunnen komen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je ging toch met rival naar een strandfeest?
Waar ga je dansen en met wie?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat strandfeestje ging niet door, omdat we dus niet thuis kunnen komen.
't Kan ook dat ie de 6 of 8 heeft natuurlijk. Alhoewel ik de 8 wel een stuk minder vind dan de 10 maargoed. Maar voor Rochefort hoef je sowieso niet bang te zijn hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jeeNou, ik ga 't wel zien. Hij heeft geloof ik niet zo veel flesjes, hoor. Vier of zo.
Daar hou ik ook heul veul van.. helaas ben ik vanavond aan een bbq van een 30 jaar wordende vriend vastgekluisterd.. 296 vrijgezelle veel te mooie mannen...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:08 schreef L-E het volgende:
[..]
We kunnen wel naar een leuk 80's feestje, hou ik van.
bij mij ligt t aan t weer, op n terrasje pak ik sneller bier, of bij de bbq. Sneller dan voor n film op de bank ofzo.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik meestal bier, ook wel regelmatig witte wijn. OVerigens alleen in het weekend. Doordeweeks drink ik alleen bij speciale gelegendheden/concerten..
Ik nodigde je dan ook niet uit voor vanavond, klein autistje.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar hou ik ook heul veul van.. helaas ben ik vanavond aan een bbq van een 30 jaar wordende vriend vastgekluisterd.. 296 vrijgezelle veel te mooie mannen...
Ben wel 1.83 ja!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik nodigde je dan ook niet uit voor vanavond, klein autistje.
Ik ben nog nooit bang geweest voor bierquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Kan ook dat ie de 6 of 8 heeft natuurlijk. Alhoewel ik de 8 wel een stuk minder vind dan de 10 maargoed. Maar voor Rochefort hoef je sowieso niet bang te zijn hoor.
Hihi, Rosjie-blauw. Nou geniet ze dan hehe!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bang geweest voor bierIk heb even gesms't, hij wilde alleen zeggen dat ie flesjes met de blauwe kroonkurk heeft. Dus dat is die 11,6% of zo, heb ik net gegoogled
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Die 286 vrijgezelle mannen klinken wel goed trouwens, waar is dat?
Dat komt wel goed. Ik ben martini gewend.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hihi, Rosjie-blauw. Nou geniet ze dan hehe!
Ik heb geen lenzen in, dat bemoeilijkt het een en ander wel ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Duurde wel lang he... Die zwaartekracht is ook niet meer wat het geweest is.. Kwartjes lijken de dans te ontspringen.
Figures!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb geen lenzen in, dat bemoeilijkt het een en ander wel ja.
Is weer eens wat anders dan gerstewijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt wel goed. Ik ben martini gewend.
Have fun!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Figures!
Maar ik ga mn rouge opdoen, mascara rond de oogjes, lippenstift op en bbq-en! daaaag
Nou ja, ik bedoel qua alcohol percentagequote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan gerstewijn.
't Is in ieder geval wel kwaliteit die door je keel kolkt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel qua alcohol percentageAl valt bier doorgaans wel zwaarder dan martini... Mja, we shall see.
Daar ben ik me zeker van bewustquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Is in ieder geval wel kwaliteit die door je keel kolkt.
Hahaha prachtig die muur!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij jouw UI moet ik steeds hieraan denken: http://pertedetemps.wordpress.com/2010/12/12/watch-out-banksy/
Daarbij: Is het nu reeds 24 uur uit, of is het 12 uur 's nachts uitgegaan?
Leeft de goede stemming door de zon bij je wel wat of heb je simpelweg nu nergens zin in?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:20 schreef nikky het volgende:
[..]
Hahaha prachtig die muur!
Nee 24 uur voorbij..
Nergens zin in en ben een beetje doelloos aan het zijn achter de PC.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Leeft de goede stemming door de zon bij je wel wat of heb je simpelweg nu nergens zin in?
Morgen staat op de fp dat er 40 mannen zijn aangerandquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Morgen staat op de fp dat er 40 mannen zijn aangerand
Meer dan 40?quote:
Dan doet ze rustig aan. Vast vanwege de warmte.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:00 schreef ArTiC het volgende:
Nee, niet die negert met zijn 13 in een dozijn productiesquote:
Het gaat niet om die negert, knuppel! Ik vind haar zo mooi in deze clip.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, niet die negert met zijn 13 in een dozijn producties
Blij dat ik daar niet ben!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
In mijn slaapkamer is ze vast nóg mooierquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Het gaat niet om die negert, knuppel! Ik vind haar zo mooi in deze clip.
Welkom!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:56 schreef dogtagz het volgende:
Hallo beste mensen!
Ik dacht ik ga eens even meegenieten van de gesprekken hier op een dag, ik ben nieuw hier.
(niet nieuw op fok though)
Heb je een zus(je)?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:56 schreef dogtagz het volgende:
Hallo beste mensen!
Ik dacht ik ga eens even meegenieten van de gesprekken hier op een dag, ik ben nieuw hier.
(niet nieuw op fok though)
Ik val weer buiten de boot hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:05 schreef dogtagz het volgende:
Hahaha ja ik heb een zus.
Ze is 23 en ze woont al samen dus jammer voor je!
edit: Als we zo gaan doen trouwens, zijn er nog dames van rond de 19-21 beschikbaar?
Wat hebben we dan aan je?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:05 schreef dogtagz het volgende:
Hahaha ja ik heb een zus.
Ze is 23 en ze woont al samen dus jammer voor je!
edit: Als we zo gaan doen trouwens, zijn er nog dames van rond de 19-21 beschikbaar?
Volkomen misplaatst.quote:
Gewoon!quote:
Wat is er geweldig leuk aan een Opel Corsa? Behalve dan dat je van de letters Opa Corsel kan maken...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:08 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Gewoon!
Ik kom even mededelen dat ik vandaag de trotse eigenaar ben van mijn eerste en geweldige leuke mooie opel corsa B uit 1996!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |