Ik vind dit heul geen leuke regel. Waarom is die er?quote:• Zie je dat het topic vol is, kan iedereen een nieuwe openen met open nieuw deel.
Dan blijft er maar 1 optie over: je speelt bingoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
Ik lig niet in het ziekenhuis, hoor
Maar, wat heeft je moeder, Engel?
quote:
Mams heeft een stel gebroken ribben.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
Ik lig niet in het ziekenhuis, hoor
Maar, wat heeft je moeder, Engel?
Weet ik niet.... misschien erin gezet door een MOD???quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind dit heul geen leuke regel. Waarom is die er?
Ooooooooooooowh, kun je zulke dure dingen winnen met bingo?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]omdat je een aantal op een rij gepost had....
ik wacht al op een wasmachine, telefoon, IPad...
Ik vind het maar stom. Zie de toegevoegde waarde niet. Zit ik net op m'n dooie gemakkie een topic aan te maken, krijg ik de melding dat het niet meer kan. Waste of timequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet ik niet.... misschien erin gezet door een MOD???
Hier op Fok! welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ooooooooooooowh, kun je zulke dure dingen winnen met bingo?
Fok! is faillietquote:
Dus... weghalen dan maar?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het maar stom. Zie de toegevoegde waarde niet. Zit ik net op m'n dooie gemakkie een topic aan te maken, krijg ik de melding dat het niet meer kan. Waste of time
Jeetje, sterktequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Van de trap gevallen... of gegleden.... dat weet ze niet meer
Ik wil eerst het statement horen van degene die het erin heeft gezetquote:
Da's geen nieuws toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |