Als die 28 graden is kun je de ambulance wel bellen.quote:
Had je dat nog niet gedaan dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als die 28 graden is kun je de ambulance wel bellen.
Komkommertijdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:13 schreef Cerbie het volgende:
Wat een niveau eigenlijk dat het homo-zijn van de minister van financiën de voorpagina van teletekst haalt
quote:
Wel als je de hele avond blijft 'naproeven'.quote:
Het is gewoon onzuivere drank, niet gek dat je daar brak van wordtquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wel als je de hele avond blijft 'naproeven'.
'ohja, die was wel lekker, doe daar nog maar een glaasje van', etc.
Een whiskykater is veel aangenamer dan een bierkater. Nu zit er een ontbijtje in en heb ik eigenlijk nergens meer last van, .. als je teveel bier hebt gezopen dan blijft het troebel in het hoofd.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is gewoon onzuivere drank, niet gek dat je daar brak van wordt
En vervolgens slaan ze het op in houten vaten met alle rommel vandien die er in trekt :p.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een whiskykater is veel aangenamer dan een bierkater. Nu zit er een ontbijtje in en heb ik eigenlijk nergens meer last van, .. als je teveel bier hebt gezopen dan blijft het troebel in het hoofd.
Whisky is trouwens een best zuivere drank, door het zorgvuldige door zichzelf opgegelegde regels van de whiskytoko's blijft er een stookprocess over waar alle lagere en hogere alcohols eruit gaan en blijft het vergif over.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
volgens mannenfantasiëen is dat meer een feestperiode van lesbiennes...
maar ja....
Ja, lekkere smaak die erintrekt van het overgeruleerde VS. waar volgens de wet bourbonvaten maar 1x gebruikt mogen worden, de vaten uit elkaargesloopt worden, verscheept naar Schotland en de andere eilanden, weer inelkaargezet en whisky in gerijpt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
En vervolgens slaan ze het op in houten vaten met alle rommel vandien die er in trekt :p.
Ik ben zelf ook een vodkaliefhebber, maar je weet dat de meeste vodka, jenever en andere 'graandranken' gewoon suikergistingsalcohol met een smaakje is heh?quote:Wodka.
Ik ken het proces maar Whisky is toch niet echt mijn drank. Zo'n proeverij is wel leuk en lekker maar als gewone borrel heb ik er minder mee.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, lekkere smaak die erintrekt van het overgeruleerde VS. waar volgens de wet bourbonvaten maar 1x gebruikt mogen worden, de vaten uit elkaargesloopt worden, verscheept naar Schotland en de andere eilanden, weer inelkaargezet en whisky in gerijpt.
Uiteraard Bij voorkeur moet het ten oosten van de Memel wegkomen. Hoewel een goede Żubrówka ook niet te versmaden isquote:Ik ben zelf ook een vodkaliefhebber, maar je weet dat de meeste vodka, jenever en andere 'graandranken' gewoon suikergistingsalcohol met een smaakje is heh?
Voor echt gestookte graanvodka moet je al snel bij de oostblokkers zijn.
Oh, ik wist niet dat Zuidam een 10 jaar oude had.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:47 schreef du_ke het volgende:
Uiteraard Bij voorkeur moet het ten oosten van de Memel wegkomen. Hoewel een goede Żubrówka ook niet te versmaden is.
En ook bij jenevers moet je wel opletten dat je een goede variant hebt. heb momenteel een fles Zuydam met tien jaar oude jenever staan.
Inderdaad, als er nou videobeelden waren opgedoken van een lesbische orgie met Sabine Uitslag, Fleur Agema en Jeanine Hennis-Plasschaert was het een ander verhaal geweest.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:13 schreef Cerbie het volgende:
Wat een niveau eigenlijk dat het homo-zijn van de minister van financiën de voorpagina van teletekst haalt
Oeps, 5 jaar, toch lekkerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat Zuidam een 10 jaar oude had.
Topkabinetje hebben we.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:09 schreef eriksd het volgende:
Ik zie dat De Jager niet is uitgenodigd voor de afgelopen EU-top.
Homofoben.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:09 schreef eriksd het volgende:
Ik zie dat De Jager niet is uitgenodigd voor de afgelopen EU-top.
Tip: sowieso minder op Fok verblijven.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:11 schreef eriksd het volgende:
Minder in de SC bevalt goed, ik ga dit vasthouden.
Mensen zitten de laatste tijd wel veel te jankbekken in de SC. Sowieso, af en toe, even forum/fok/internetloos is lekker.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:11 schreef eriksd het volgende:
Minder in de SC bevalt goed, ik ga dit vasthouden.
Houten skelet met halfsteen en airco. Het is hier heel aangenaam.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:33 schreef Tem het volgende:
Het is wel warm hier maar ook een beetje heiig
Aanraderquote:
Nou ja het is geen jaren '80 homoherrie maar daarmee is ook wel alles gezegdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar ik ga naar mijn favo band, dus dan moet er wat offers gemaakt worden.
Heb er ook last vanquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:48 schreef dotCommunism het volgende:
Ik blijf de hele dag binnen omdat het hooikoortsseizoen is begonnen en dit soort dagen dan een regelrechte ramp zijn.
Daar hebben ze pillen voor uitgevonden. De goedkoopste van het eigen merk van de Kruidvat. Zo'n pilletje en de hele dag heb ik nergens last vanquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:48 schreef dotCommunism het volgende:
Ik blijf de hele dag binnen omdat het hooikoortsseizoen is begonnen en dit soort dagen dan een regelrechte ramp zijn.
Wees blij, mijn afweersysteem is zo sterk dat het zich niks aantrekt van die pillen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar hebben ze pillen voor uitgevonden. De goedkoopste van het eigen merk van de Kruidvat. Zo'n pilletje en de hele dag heb ik nergens last van
Ik gebruik liever de zware apothekersvariant.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar hebben ze pillen voor uitgevonden. De goedkoopste van het eigen merk van de Kruidvat. Zo'n pilletje en de hele dag heb ik nergens last van
Tja, ze denken dan blijkbaar 'Hij wordt zeker boos als we dat roepen'quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:26 schreef GSbrder het volgende:
Wat voor vreemde uiterlijke kenmerken heb je, DN, dat je zulke reacties uitlokt?
Hooikoorts is het teken van bezit van een te sterk afweersysteem. Eigenlijk zijn we gewoon ubermenschen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:23 schreef robin007bond het volgende:
Ben ik de enige die helemaal geen allergie heeft?
quote:Koningin_NL Koningin Beatrix
Die Grieken... Ze kosten een paar honderd miljard, maar daar krijgt men dan wel lekkere souvlaki voor terug. #Griekenland
maar ze denken tegelijkertijd dat ze je aankunnen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Tja, ze denken dan blijkbaar 'Hij wordt zeker boos als we dat roepen'![]()
Dat valt wel mee. Meestal fietsen ze gauw weg nadat ze zoiets hebben gezegdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
maar ze denken tegelijkertijd dat ze je aankunnen.
Een Mike Tyson zullen ze zoiets niet naroepen.
Een Lance Armstrong danquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:41 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Meestal fietsen ze gauw weg nadat ze zoiets hebben gezegd
Zo atletisch ben ik nietquote:
Nope, ik heb ook nergens last van.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:23 schreef robin007bond het volgende:
Ben ik de enige die helemaal geen allergie heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |