Ze zijn vast ergens een delicatessequote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:37 schreef tuintegel het volgende:
Dubbel TT .
Oh en bowlen morgen
Oh ik heb een groot aantal kikkervisjes in een bakje zitten dankzij mini , en ze mogen niet terug de sloot in van dr
De hond is er anders bang voor geloof ikquote:
Wat een beestquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:42 schreef tuintegel het volgende:
[..]
De hond is er anders bang voor geloof ik
Nah, denk dat je heel wat cola en water moet drinken dan hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Mijn ervaringen vertellen mij dat de drankrekening eigenlijk altijd hoger is dan de bwolingbaanrekening...
Altijd fijn als er iemand een ram op het toetsenbord geeft.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Mijn ervaringen vertellen mij dat de drankrekening eigenlijk altijd hoger is dan de bwolingbaanrekening...
1 baan á 28 euroquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nah, denk dat je heel wat cola en water moet drinken dan hoor
Oh jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:02 schreef YUR het volgende:
[..]
1 baan á 28 euro
28 euro delen door 7 = 4 euro per persoon.
Ik denk dat je er met 2 cola al overheen zit...
Oh wacht ff....als jullie wel meegaan zijn we met 9. Dat betekent natuurlijk 2 banen!quote:
Plus dat je natuurlijk altijd wel wat drinkt... tenminste, lijkt mij. Al is het maar één of twee drankjes de man.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Oh wacht ff....als jullie wel meegaan zijn we met 9. Dat betekent natuurlijk 2 banen!
56 euro delen door 9 personen = 6,22 euro p.p
Ik gok op meerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Plus dat je natuurlijk altijd wel wat drinkt... tenminste, lijkt mij. Al is het maar één of twee drankjes de man.
Ja erg he?!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:04 schreef Grace het volgende:
Wel/niet/wel/niet/wel/niet/wel/niet/wel/niet..
Das discriminazi!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:10 schreef Grace het volgende:
Je kan wel halal eten bij Z'park bowlingKost je 3 euro extra p p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |