Dat eerste. Mensen thuis bezoeken die gastgezin willen worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:44 schreef Goodbye het volgende:
Leuk Cat!Aan wat voor intakes moet ik precies denken, of mensen wel geschikt zijn als opvang of gewoon wanneer er een kat geplaatst wordt dingen regelen?
Leuk hoor!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat eerste. Mensen thuis bezoeken die gastgezin willen worden.
Ik had gisteren een heel leuk gesprek en selecteer al mensen voor mijn (betaalde) werk, dus dit sloot mooi aan. En blijkbaar vond zij dat ook. Volgende week mijn eerste intake, samen met een ervaren collega om de kunst af te kijken.
Had ik ook eens een dag niks gepland.
Ik heb vandaag al de hele dag gepoetst.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Leuk hoor!Behalve dat van die ineens niet meer vrije dag, dan
![]()
Ik houd morgen een feestje hier, dus ik ben druk aan de poets.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al de hele dag gepoetst.Maar dan heb ik minder werk voor aanstaande donderdag.
Da's mooi!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik van de commissie kieskeurig ben, hoor!
Ja, pesies dat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:52 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben altijd blij als ik van dit soort dingen hoor. Weet ik in ieder geval dat ik niet de enige ben![]()
Al is mijn huis op dit moment best netjes. Er zijn alleen van dingen die mij persoonlijk niet storen, maar als er 20 man langs komt voel ik me toch ietwat op de vingers gekeken
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:58 schreef Goodbye het volgende:
Doen we speciaal voor jou![]()
Ik ga weer even verder!![]()
Fotoooooooquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:03 schreef Goodbye het volgende:
Nee, de auto is nog steeds wegIk ben bang dat ze gewoon weg zijn vanavond en dat het morgenochtend wordt.
Heb zelf net wel een leuk jurkje gekochtMoest even boodschappen doen en liep toevallig langs een kledingwinkel
Ik zit net aan de pietsaaaa!quote:
Je eet een pietsaaaa en je denkt aan mij?quote:
Ja, omdat ik pietsaaaa eet i.p.v. pizzaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je eet een pietsaaaa en je denkt aan mij?![]()
Oooooh! Zoooooquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, omdat ik pietsaaaa eet i.p.v. pizza
Nog voor m´n verjaardag!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oooooh! Zooooo![]()
Wrom hebbie feestje morgen?
Oh! Ik meende dat je dat al voor je echte verjaardag had gevierdquote:
Nee, helemaal nog niets aan gedaan (behalve m'n echte verjaardag in Rome, dan). En ik heb het weer enorm mee!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh! Ik meende dat je dat al voor je echte verjaardag had gevierd
Morgen kun je ook iedereen buiten dumpen iddquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, helemaal nog niets aan gedaan (behalve m'n echte verjaardag in Rome, dan). En ik heb het weer enorm mee!
Heeeeeerlijk idee vind ik dat jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Morgen kun je ook iedereen buiten dumpen idd
Is ook vaak veel gezelliger vind ikquote:
Ik denk het ook!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
En morgen een uitgebreide lunch bij Cat.
Ik denk dat ze nu al druk in de keuken bezig is![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb trek in alles wat ongezond is, dus ik zit braaf aan een cracker met kaas en tomaatjes
"Jij nog een krentenbol?"quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het ook!
Een heul buffet gaat dat worden![]()
Daar zat ik ook al aan te denken. Crackertjes met wat boterquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb trek in alles wat ongezond is, dus ik zit braaf aan een cracker met kaas en tomaatjes
Goed he?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]de dame van de friteuse op te gekke tijdstippen
zit aan de cracker *pruillip
Een Singstar meet op een ander adres deze keer?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het ook!
Nee een kittengatemeetquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Een Singstar meet op een ander adres deze keer?
Oeh Ing bikinistrak wordenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goed he?![]()
Vakantie is weer geboekt, dus tja...![]()
Ik ga nog ff gezellig doen met meneer I.
Laterzzz![]()
Cat, Tombo....evt. calamiteiten gelieve te smsen
Ik las je pm, je hebt sms.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goed he?![]()
Vakantie is weer geboekt, dus tja...![]()
Ik ga nog ff gezellig doen met meneer I.
Laterzzz![]()
Cat, Tombo....evt. calamiteiten gelieve te smsen
Ik ga natuurlijk de lat nu niet te hoog leggen. Want dat kan ik donderdag dan niet toppen en dan zullen de verwachtingen nog hoger gespannen zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het ook!
Doe niet zo lelijk!quote:
Jij steekt je tong toch ook uitquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Doe niet zo lelijk!
Ik heb de uitslag van 'de buurman' voor mijn neus liggen
Can't be arsed though
'Buurman' weet altijd wie gaat winnen enzoquote:
Aha dus hou je hem te vriend natuurlijk. Jij zit toch op die online betting sites? Zo wil ik ook wel geld verdienenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
'Buurman' weet altijd wie gaat winnen enzo
En gaat Nederland door volgens hem?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
'Buurman' weet altijd wie gaat winnen enzo
Neequote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
En gaat Nederland door volgens hem?
I'll keep that in mind. Die ava is geen punt, maar als er me gevraagd wordt meer over mezelf te vertellen heb ik altijd geen flauw idee wat dan. Of moet ik gewoon opener zijn in het algemeen en me kwetsbaarder opstellen? Normaal ben ik ook niet iemand die veel over zichzelf vertelt/zich kwetsbaar opstelt, dus val ik hier natuurlijk vreselijk uit de toon tussen al die vrouwen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:36 schreef APK het volgende:
Echt, Maarten-Pieter:
Zoek een avatar en vertel iets meer over wie je bent en wat je doet.
Dat maakt je meer aantrekkelijk om tegen te praten enzo
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
I'll keep that in mind. Die ava is geen punt, maar als er me gevraagd wordt meer over mezelf te vertellen heb ik altijd geen flauw idee wat dan. Of moet ik gewoon opener zijn in het algemeen en me kwetsbaarder opstellen? Normaal ben ik ook niet iemand die veel over zichzelf vertelt/zich kwetsbaar opstelt, dus val ik hier natuurlijk vreselijk uit de toon tussen al die vrouwen.
Toch?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en Cat22 zuur omdat het van na mijn geboorte is, dus het per definitie al slecht is.
quote:
quote:
Doe eens even een foto zodat wij ook kenne keure!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:24 schreef Cat22 het volgende:
Jurrekie is binnen!
1) Het past!
2) Hell no dat ik daar alleen een panty onder ga dragen.![]()
Maar met legging of spijkerbroek kan het denk ik best. Dadelijk de dames maar eens laten keuren.
Ja d'oh, daar had je de buurman niet voor nodig toch?quote:
Gillen en schreeuwen is vrij realistisch, huilen zal er niet in zitten.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had opeens een mental image dat Greys HELEMAAL uit haar dak gaat als we naar de finale doorgaan. Echt gillen en schreeuwen, huilen, dit dat alles!
. Dat ze bijna uit 'r rood-wit-blauwtje scheurt van opwinding
.
Zijn ze er alllllllllll?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:56 schreef Cat22 het volgende:
Ik droomde dat ik op weg was naar Friesland en dat Ing me belde waar ik was, want zij stond voor mijn deur.
Joh, ik moet al drie jaar de afwas doenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:11 schreef Lutte het volgende:
Grrr, ik moet huiswerk maken maar ik zit liedjes van het ESF te luisteren en stukjes over de repetities te lezen.
Ik ben zo benieuwd hoe het er in het echt uit ziet allemaalquote:bbceurovision
Seriously, the scale of this place is ENORMOUS. Much bigger than the stadium in Oslo last year. The LED screen is staggeringly impressive
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:35 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh![]()
Je wilt hem meteen mee naar huis smokkelen zeker?
Hij is nog te jongquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:38 schreef APK het volgende:
Oeh!![]()
Waarom mocht hij ook alweer nog niet mee?
Dubbele punten voor degene die Ingetje hier op de foto kan vindenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:47 schreef tombolafan het volgende:
APK, hij vindt jouw posts veel minder interessant dan de mijne
[ afbeelding ]
Lelijke schijtkatquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:47 schreef tombolafan het volgende:
APK, hij vindt jouw posts veel minder interessant dan de mijne
[ afbeelding ]
Ik niet meer, kan me niet concentreren. Zou FOK ook moeten afsluiten eigenlijkquote:
Ja, dat krijg je als je de hele dag met studie bezig bentquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:11 schreef Ole het volgende:
jeugdsentiment![]()
Wat is er grazz Beetje hoofdpijn?
We zullen wel zo'n beetje de enigen zijn die nu binnen zitten met dit weerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:19 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je de hele dag met studie bezig bent![]()
hah vrees het ook, maar ik hield net ff pauze en tis best benauwd buiten, binnen lekker koelquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:20 schreef Ole het volgende:
[..]
We zullen wel zo'n beetje de enigen zijn die nu binnen zitten met dit weer
En ik maar denken dat ik de enige wasquote:
jaquote:
Die heb ik laatst ook nog terug zitten kijken ja, Bernadette met haar helium stemquote:
nou die zat er flink naastquote:
ik nu ook. Ben er dit jaar helemaal bij.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
Oh wat heerlijk toch, al die songfestivalprogramma's.
Ik kom helemaal in de stemming![]()
Heb je pijn eigenlijk nog?quote:
pijnstillers doen hun werk gelukkigquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je pijn eigenlijk nog?
Ik las het her en der maar ik vergat te reageren
Unite Uniiiiiiiiiite Europe
Dat kwam uit die Congratulations-show van een paar jaar terugquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:45 schreef lezzer het volgende:
Sjezus, die Johnny Logan had gewoon een hele showballet op het podium...
Dat hakken-huppeltje van Humphreyquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat kwam uit die Congratulations-show van een paar jaar terug
Inderdaad leuk om alle hoogtepunten (en ook wat nationale dieptepunten) langs te zien komen
Toen Ing haar schoenen buiten haalde (had ze verwisseld voor teenslippertjes upon arrival) gilde ze dat Satsu de Vale uit de tuin aan het jagen was. Ik heb alleen maar een schicht gezien die Satsu heette en naar binnen denderde.quote:
[Balkenende]Kun je die grote dan niet een beetje innemen?[/Balkenende]quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:26 schreef Greys het volgende:
Mijn ene jurkie is iets te klein bij den boezemmmm en die andere is weer veel te groot
Ik?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:28 schreef APK het volgende:
[..]
[Balkenende]Kun je die grote dan niet een beetje innemen?[/Balkenende]
Stiekem valt het best mee voor een synthetisch massaproductiedingetje.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:26 schreef Greys het volgende:
Nee niet gezien van je jurkiePast ie?
Hij is best leuk stiekem he?
En Tombo vindt de wapperdingen best tof, dat kan niet anders
Mijn ene jurkie is iets te klein bij den boezemmmm en die andere is weer veel te groot
Je mag het zo hebben!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:32 schreef Greys het volgende:
Kan ik dat stukkie dat jij overhoudt in het tettendepartement dan misschien lenen?
Sterker nog, ik hoef het na Düsseldorf niet terug!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je mag het zo hebben!
Of zal ik wat tet van jou lenen voor een dagje?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Sterker nog, ik hoef het na Düsseldorf niet terug!
Volgens mij moet je dan de zijnaden dubbel vouwen en vaststikken of zo.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:10 schreef Greys het volgende:
Is het makkelijk om een jurkje alleen rond het middel een beetje in te nemen?
Dat wordt toch heel lelijk dan bij de rits op de rug enzo?
Anders ga ik hem maandag ff wegbrengen om dat te laten doen, ik kan het in elk geval niet
[Paniek!]quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:10 schreef Greys het volgende:
Is het makkelijk om een jurkje alleen rond het middel een beetje in te nemen?
Dat wordt toch heel lelijk dan bij de rits op de rug enzo?
Anders ga ik hem maandag ff wegbrengen om dat te laten doen, ik kan het in elk geval niet
Denk je dan wel aan de sluizen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dat met die boot en die vaartijden toch ook niet in PTA gezet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:30 schreef Greys het volgende:
Nou zeg, aasgieren, ik wilde het gewoon in ESF doen![]()
Het is ESF gerelateerde [PANIEK]
Jij moet in B&HSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dat met die boot en die vaartijden toch ook niet in PTA gezet?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Hoe zie je dat voor je? Een tutorial voor Greys zodat ze zelluf haar jurrekie gaat vermaken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Een tutorial voor Greys zodat ze zelluf haar jurrekie gaat vermaken?
Zoiets. Of ze gooit haar vrouwelijke charmes in de strijd en hosselt iemand die het voor haar doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh joy!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:34 schreef APK het volgende:
Okay, genoeg aardig gedaan.
Vanaf nu ga ik je weer beledigen!
Kom je daar weg met de turkse vlag.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:35 schreef Greys het volgende:
Dat haal ik niet meer voor donderdag denk ik, dan kan ik beter even langs de plaatselijke naai-turkse-mevroi
Oh god ja, borduurt ze stiekem een ster en halve maan op de achterkant in het rode gedeeltequote:
Of op de voorkant!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god ja, borduurt ze stiekem een ster en halve maan op de achterkant in het rode gedeelte
... tetten?quote:
Aw crap.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
... tetten?
Want als je ster wilde zeggen, bij mij zit het rood boven heur
You whatquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
... tetten?
Want als je ster wilde zeggen, bij mij zit het rood boven heur
Dat wordt de hele tijd op mijn handen lopen dus.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
Cat heeft per ongeluk een blauwwitrood jurkie gekocht
Zelfs Cat?quote:
Altijd charmant als je een jurkje aan hebt!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat wordt de hele tijd op mijn handen lopen dus.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat wordt de hele tijd op mijn handen lopen dus.
quote:
Ik hoorde vanmiddag dat de duivvies verdreven waren?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:06 schreef APK het volgende:
Oh shit, de duiven zijn weer terug.
Ik heb vandaag echt enorme herrie geschopt in het trappenhuis tegen mijn buurman
Spreek jij de buurman van APK?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag dat de duivvies verdreven waren?By buurman?
Dat laatste was een vraag. Ik hoorde wel van de wiki dat de duivvies weg waren.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Spreek jij de buurman van APK?
Je bent al net zo'n stalker als Tombo
quote:
Dat was omdat APK aangaf mij te gaan beledigen.quote:
Ah, nee, dan is het goed.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was omdat APK aangaf mij te gaan beledigen.
Ik dacht, dan beledig ik jou snel om de aandacht van mij af te leiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wij lullen over iedereen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
APK, ze hebben over je geluld, die wilde wieven!
Nee, of een van de handen moet van Ing geweest zijn, die linker?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij lullen over iedereen.En Tombo moest natuurlijk haar foto hebben met Sawyer en APK posts.
Hadden jullie Ing daar trouwens nog op ontdekt?
Of implants.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
Ik ga gewoon flink snacken en snaaien, dan is dat grotere jurkje perfect donderdag.
Het stukje Ing wat je ziet is zeer zeker geen hand.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, of een van de handen moet van Ing geweest zijn, die linker?
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
APK, ze hebben over je geluld, die wilde wieven!
Ik zag jou eerder vandaag ook geen antwoord geven op de vraag van Cat of je Ing kon ontdekkenquote:
Pfew! Belediging afgewend.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag jou eerder vandaag ook geen antwoord geven op de vraag van Cat of je Ing kon ontdekken![]()
Nu achteráf is het zelfs voor jou vrij duidelijk ja
Ben je nu alweer aan de zuip? Jij orgel!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:25 schreef APK het volgende:
Grees, wat moet ik doen?
Doordrinken of eerst (op dit tijdstip) gaan slapen en dan nog eten enzo?
Ik had het over mezelf.quote:
Het werkt echt fijn he?quote:
Normaal alleen vrijdag en (heute) zaterdag hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
Ben je nu alweer aan de zuip? Jij orgel!
Nou ja, drink dan ook maar door ook
Ik Hou Van Holland.quote:
Zou het in F&F ook werken?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Het werkt echt fijn he?
Op het moment dat je zelf beledigd dreigt te gaan worden gewoon een ander beledigen
De gekke Peter Koelewijn toch.quote:
Voor de zekerheidquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
Ben je nu alweer aan de zuip? Jij orgel!
Nou ja, drink dan ook maar door ook
Zij zingt geweldig, maar die 'Ariverderstjie rapper' vind ik een beetje raarquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar op haar refreinen, die zijn beter dan het origineel
Dit neem ik even mee naar dit topicquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nog een ideetje trouwens voor een avatar?
Inspiratie: TheVulture.quote:
Fok ziet er raar uit, volgens mij heb ik 'CTRL' nogiets ingedfuwdquote:
Maar nu je weer rechtop zit, herken je het ESC Dusseldorf logo dan wél?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:54 schreef APK het volgende:
[..]
Fok ziet er raar uit, volgens mij heb ik 'CTRL' nogiets ingedfuwd
lekker boeiuh, help effe om FoK! weer normaal te doenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar nu je weer rechtop zit, herken je het ESC Dusseldorf logo dan wél?
Zit je dan niet met auteursrechten?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Inspiratie: TheVulture.
Dit was overigens het originele plaatje:
[ afbeelding ]
Pagina 14 Google afbeeldingen, na MP te hebben gegoogeld.
En nog wat geklooi met Corel Paintshop.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
En op jouw plaatje, qua rechten?
En de mijne?
Ik hoop dat ie wintquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
Frankrijk is best apart maar zat meer met open mond naar de achtergrond te kijken Greys
(nav het linkje dat je postte van de repetitie).
Maar Maarten heeft het originele plaatje gepost, inclusief bedrijfsnaam als inspiratiebron.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
En op jouw plaatje, qua rechten?
En de mijne?
Is het nou nog niet goed?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:06 schreef APK het volgende:
Maar euh, Maarten Pieter...
Zijn er mensen waar jij bewondering voor hebt?
Dat zou ook wel leuk zijn qua avatar ipv die letters
Nee.quote:
Dat je hem stiekem wel zou willen doen ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb die tennis-gast in mijn avatar, dat zegt iets over mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |