Nog voor m´n verjaardag!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oooooh! Zooooo![]()
Wrom hebbie feestje morgen?
Oh! Ik meende dat je dat al voor je echte verjaardag had gevierdquote:
Nee, helemaal nog niets aan gedaan (behalve m'n echte verjaardag in Rome, dan). En ik heb het weer enorm mee!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh! Ik meende dat je dat al voor je echte verjaardag had gevierd
Morgen kun je ook iedereen buiten dumpen iddquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, helemaal nog niets aan gedaan (behalve m'n echte verjaardag in Rome, dan). En ik heb het weer enorm mee!
Heeeeeerlijk idee vind ik dat jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Morgen kun je ook iedereen buiten dumpen idd
Is ook vaak veel gezelliger vind ikquote:
Ik denk het ook!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
En morgen een uitgebreide lunch bij Cat.
Ik denk dat ze nu al druk in de keuken bezig is![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb trek in alles wat ongezond is, dus ik zit braaf aan een cracker met kaas en tomaatjes
"Jij nog een krentenbol?"quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het ook!
Een heul buffet gaat dat worden![]()
Daar zat ik ook al aan te denken. Crackertjes met wat boterquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb trek in alles wat ongezond is, dus ik zit braaf aan een cracker met kaas en tomaatjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |